Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karmivaa kun Twin Peaks alkaa taas!

Vierailija
21.12.2006 |

On musta pelottavin sarja ikinä, se Bob vaan on NIIN kauhea. Lapsena satuin katsomaan juuri sen ratkaisevan jakson ja sen jälkeen olen kammolla muistellut koko sarjaa. Täytyy pitää huoli etten vahingossakaan ole telkkarin ääressä siihen aikaan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsena katsoa kyseistä sarjaa joten nyt aion ruveta seuraamaan sitä oikein kunnolla

Vierailija
2/25 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän jälkeen sunnuntaisin 22:30.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäsin kovasti siitä sarjasta. Tarpeeksi jännittävä, mutte kuitenkaan liian pelottava! Se FBI:n agentti (Kyle Mclahlan tai joku näytteli) oli mun ihastus:)

Vierailija
4/25 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä pelottavin sarja ever. Yksin ei kannata katsoa.

Vierailija
5/25 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en lapsena tajunnut kun sarjaa katsoin. Jälkikäteen vanhempi serkkuni selitti, että sehän oli pedofili ja bob tämä paha mörkö. Oliko näin?

Vierailija
6/25 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeeta...

Vierailija
7/25 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä on sitten aika kalkkis...

33 v.

Vierailija
8/25 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin lapsena. nyt odottelen seuraavaa kautta!

Vierailija
9/25 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen olleeni silloin vielä ala-asteella, oisko ollut 1991 tienoilla? Olen siis syntynyt vuonna 1979 joten olin kai aika lapsi tuolloin.

Ap

Vierailija
10/25 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kuluu eteenpäin ja taika karisee siitäkin sarjasta. Taivas, että ne mainokset näyttää vanhanaikaisilta :)

Olin ensimmäisen esityskerran aikana 12-13 -vuotias ja kyllä se oli aika pelottava. Viime kerralla nauhoitin kaikki jaksot VHS:lle. Nyt voisi ajastaa digiboxin.

Mutta kaikesta huolimatta, ihanaa, kun se tulee _taas_! :)

Se Bob on henkiolento, joka ottaa aina jonkun ihmisen valtaansa. Onhan se pedofiilikin, kun ahdistelee Lauraa jo lapsena, mutta ei keskity pelkästään pedofiliaan, vaan on kaikin tavoin paha ja toteuttaa sitä pahuuttaan monin tavoin. Laura Palmerin päiväkirjassa on enemmänkin taustaa tälle.

Vierailija
11/25 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twin Peaks sisältää tosi paljon piilomerkityksiä, taustalla välähtelee ja on valepukineissa ties ketä ja mitä... Tällä kertaa yritän bongata niitä. Ja mm. Dale Cooper on joku monta kertaa sarjassa esiintyvä hahmo.

Vierailija
12/25 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vois kuvitella taas innostuvani jostai yli 10 v sitten sesitetystä ohjelmasta. Mä inhoan muutenkin näitä uusintoja! Ei ihmekkään, että telkusta tulee vaan uusintoja kun samat paskat ohjelmat kiinnostaa vuodesta toiseen.

Joo, todella karmivaa!

Vierailija
13/25 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twin Peaks sisältää tosi paljon piilomerkityksiä, taustalla välähtelee ja on valepukineissa ties ketä ja mitä... Tällä kertaa yritän bongata niitä. Ja mm. Dale Cooper on joku monta kertaa sarjassa esiintyvä hahmo

Vierailija
14/25 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silti sitä apinoivat Lostit ja muut on niin paljon huonompia.

Vierailija
15/25 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Frendit on musta maailmankaikkeuden paras sarja vaikka olen katsonut jaksot niin monta kertaa että osaan ne ulkoa. Samoin tykkään Komisario Palmu - leffoista vaikka ovatkin viisi-kuusikymmentä vuotta vanhoja.

Vierailija:

Mä en vois kuvitella taas innostuvani jostai yli 10 v sitten sesitetystä ohjelmasta. Mä inhoan muutenkin näitä uusintoja! Ei ihmekkään, että telkusta tulee vaan uusintoja kun samat paskat ohjelmat kiinnostaa vuodesta toiseen.

Joo, todella karmivaa!

Vierailija
16/25 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Laura Palmerin isäpuoli käyttää hyväkseen?

Vierailija
17/25 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin se kohta, jossa agentti Cooper hokee hullun virne naamallaan, silmämunat valkoisina, " how is Annie, how is Annie?" .

Siltikin, pakko katsoa ;)

Vierailija
18/25 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twin Peaks

Kutonen La 01.09.2012 klo: 22.00

SARJA ALKAA. Ruumis rannalla. Hiljaisen Twin Peaksin rauha järkkyy, kun rannalta löytyy teinitytön ruumis. FBI-agentti Dale Cooper saapuu ratkomaan rikosta pikkukaupunkiin, jossa jokaisella on jotain salattavaa.

http://www.telkku.com/program/show/201209011900115

Vierailija
19/25 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihania naisnäyttelijöitäkin monta!

Vierailija
20/25 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä on sitten aika kalkkis... 33 v.

silloin kun Twin Peaks tuli ekan kerran :) Katsoin kaikki jaksot jo silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä