Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttava oli tiputtaa leukansa, kun kerroin etten tee ruokaa vaikka olen äiti-ihminen

Vierailija
01.09.2023 |

Onko tuo nyt niin ihmeellistä?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole liian myöhäistä opetella laittamaan ruokaa itse. Mikään ei ole niin helppoa kuin ruoanlaitto.

Vierailija
62/66 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eineksilläkö ne kakarat syötät. 

Hyi hemmetti, ne on lähes kaikki todella pahoja. Lisäksi ovat niin pikkuruisia kalliita annoksia, ettei sellainen nälkää kauan pidä. Joskus ostan varalle, kun ei ehdi kokata. Kyllä perheen nuoret pitkin hapain niitä syövät. Ovat siis vain hätävara ruokaa meidän perheessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei ole liian myöhäistä opetella laittamaan ruokaa itse. Mikään ei ole niin helppoa kuin ruoanlaitto.

Totta! On todella paljon helppoja ruokia, joita saa tehtyä vähällä vaivalla.

Vierailija
64/66 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole nyt kyse osaamisesta, en vaan halua nähdä sitä vaivaa.

Ap

Vierailija
65/66 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta! On todella paljon helppoja ruokia, joita saa tehtyä vähällä vaivalla.

Silti on ihan hirveä työmaa ensin miettiä mitä ruokaa tekee, selvittää mitä tarvikkeita kotoa löytyy, keräillä kaupasta ne jotka puuttuu, pestä, kuoria ja pilkkoa ainekset, seistä paistinlasta kädessä kuumaa rasvaa roiskuvan paistinpannun äärellä, jäähdytellä ylijäänyttä ruokaa, tiskata kaikki miljoona ruoanlaitossa käytettyä kauhaa, kippoa, kuppia ja kattilaa, ja ennen kaikkea SIIVOTA ruoanlaitosta aiheutuneet roiskeet joka puolelta (ja useamman kerran vuodessa uunit ja rasvasuodattimet jne.) ja haistella loppupäivä sitä ruoankäryä, joka jonkun mielestä on ihana ruoantuoksu.

Ap

Vierailija
66/66 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eineksilläkö ne kakarat syötät. 

Hyi hemmetti, ne on lähes kaikki todella pahoja. Lisäksi ovat niin pikkuruisia kalliita annoksia, ettei sellainen nälkää kauan pidä. Joskus ostan varalle, kun ei ehdi kokata. Kyllä perheen nuoret pitkin hapain niitä syövät. Ovat siis vain hätävara ruokaa meidän perheessä.

Kaupasta saa paljon muutakin valmista ruokaa kuin ns. Eineksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän