Miksi jotkut laittavat facebookiin profiilikuvaksi kimppakuvan puolison kanssa? Eli miksi kaikkien täytyy saada tietää että puoliso löytyy?
Kommentit (11)
Kontrollointia.
Itse nähnyt tätä suomalaisilla miehillä, joilla on ulkomainen puoliso. Puolisoilla ei ole omaa profiilia vaan "yhteisprofiili" miehen kanssa. Ja mies sillä vaan kommentoi (tiedän että nämä ulkomaiset puolisot eivät osaa juurikaan suomea).
Jos pitää tyttöystävän saamista elämänsä suurimpana saavutuksena.
Mulla sen sijaan on kaikissa someissa (ei Facebookissa kylläkään) kimppakuva hevosen kanssa. Hevonen on jo kuollut eikä edes ollut mun oma. Mitäs tulkintoja me siitä tehdään?
Keitä tiedän, niin kovia ovat pettämään, mutta fasadi pidetään kunnossa. Melkeinpä liioitellusti.
Joskus nuorempana niillä itsestään epävarmoilla oli näitä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sen sijaan on kaikissa someissa (ei Facebookissa kylläkään) kimppakuva hevosen kanssa. Hevonen on jo kuollut eikä edes ollut mun oma. Mitäs tulkintoja me siitä tehdään?
Itsehän sinä sen kuvan laitoit joten parhaiten tiedät miten se pitää tulkita. Samoin joku puolisonsa kanssa kimppakuvaa pitävä voisi kommentoida miksi pitää olla juuri kimppakuva.
Luulisin, että kyse on "ennakoi tuleva tilanne" -reaktiosta? Ei haluta tungettelevia treffi- ja seksi pyyntöjä. Siksi kumppanin kuva profiilissa rauhoittaa viestintää. Pelkkä "varattu"- ilmoitus ei aina riitä. Visuaalinen on tehokkaampi.
Vierailija kirjoitti:
Luulisin, että kyse on "ennakoi tuleva tilanne" -reaktiosta? Ei haluta tungettelevia treffi- ja seksi pyyntöjä. Siksi kumppanin kuva profiilissa rauhoittaa viestintää. Pelkkä "varattu"- ilmoitus ei aina riitä. Visuaalinen on tehokkaampi.
Miksihän jotkut luulevat että juuri he ovat niin kiinnostavia että kaikki haluaisivat juuri heihin tutustua. Ettei olisi nestettä päässä...?
Vierailija kirjoitti:
Kontrollointia.
Itse nähnyt tätä suomalaisilla miehillä, joilla on ulkomainen puoliso. Puolisoilla ei ole omaa profiilia vaan "yhteisprofiili" miehen kanssa. Ja mies sillä vaan kommentoi (tiedän että nämä ulkomaiset puolisot eivät osaa juurikaan suomea).
Eniten noita näkee Blomeruksilla ja Hagerteilla.
No olen ajatellut, että ihmiset laittavat sinne niitä kuvia, jotka ovat itselle tärkeitä, lähimmät ihmiset, eläimet, harrastukset ym. mielenkiinnon kohteet. Itse en ole facessa.
Mullapa onkin kimppakuva pikkulapsen kans, vaikkei lasta löydy 😄