Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut laittavat facebookiin profiilikuvaksi kimppakuvan puolison kanssa? Eli miksi kaikkien täytyy saada tietää että puoliso löytyy?

Vierailija
18.04.2026 |

.

Kommentit (11)

1/11 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa onkin kimppakuva pikkulapsen kans, vaikkei lasta löydy 😄

Vierailija
2/11 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrollointia. 

Itse nähnyt tätä suomalaisilla miehillä, joilla on ulkomainen puoliso. Puolisoilla ei ole omaa profiilia vaan "yhteisprofiili" miehen kanssa. Ja mies sillä vaan kommentoi (tiedän että nämä ulkomaiset puolisot eivät osaa juurikaan suomea). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää tyttöystävän saamista elämänsä suurimpana saavutuksena. 

Vierailija
4/11 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sen sijaan on kaikissa someissa (ei Facebookissa kylläkään) kimppakuva hevosen kanssa. Hevonen on jo kuollut eikä edes ollut mun oma. Mitäs tulkintoja me siitä tehdään?

Vierailija
5/11 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä tiedän, niin kovia ovat pettämään, mutta fasadi pidetään kunnossa. Melkeinpä liioitellusti. 

Joskus nuorempana niillä itsestään epävarmoilla oli näitä.

Vierailija
6/11 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sen sijaan on kaikissa someissa (ei Facebookissa kylläkään) kimppakuva hevosen kanssa. Hevonen on jo kuollut eikä edes ollut mun oma. Mitäs tulkintoja me siitä tehdään?

Itsehän sinä sen kuvan laitoit joten parhaiten tiedät miten se pitää tulkita. Samoin joku puolisonsa kanssa kimppakuvaa pitävä voisi kommentoida miksi pitää olla juuri kimppakuva.

Vierailija
7/11 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että kyse on "ennakoi tuleva tilanne" -reaktiosta? Ei haluta tungettelevia treffi- ja seksi pyyntöjä. Siksi kumppanin kuva profiilissa rauhoittaa viestintää. Pelkkä "varattu"- ilmoitus ei aina riitä. Visuaalinen on tehokkaampi.

Vierailija
8/11 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vamma päässä. 

Vierailija
9/11 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisin, että kyse on "ennakoi tuleva tilanne" -reaktiosta? Ei haluta tungettelevia treffi- ja seksi pyyntöjä. Siksi kumppanin kuva profiilissa rauhoittaa viestintää. Pelkkä "varattu"- ilmoitus ei aina riitä. Visuaalinen on tehokkaampi.

Miksihän jotkut luulevat että juuri he ovat niin kiinnostavia että kaikki haluaisivat juuri heihin tutustua. Ettei olisi nestettä päässä...?

Vierailija
10/11 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kontrollointia. 

Itse nähnyt tätä suomalaisilla miehillä, joilla on ulkomainen puoliso. Puolisoilla ei ole omaa profiilia vaan "yhteisprofiili" miehen kanssa. Ja mies sillä vaan kommentoi (tiedän että nämä ulkomaiset puolisot eivät osaa juurikaan suomea). 

Eniten noita näkee Blomeruksilla ja Hagerteilla. 

Vierailija
11/11 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen ajatellut, että ihmiset laittavat sinne niitä kuvia, jotka ovat itselle tärkeitä, lähimmät ihmiset, eläimet, harrastukset ym. mielenkiinnon kohteet. Itse en ole facessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän