Tuttava oli tiputtaa leukansa, kun kerroin etten tee ruokaa vaikka olen äiti-ihminen
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
En mäkään tee. Ruuanlaitto on meillä miehen homma.
Mulla ei ole miestä.
Ap
Itsellä ihmetyttää jos kuka vaan sanoo ettei tee ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole miestä.
Ap
Syödäänkö teillä ruokaa?
Olen äiti-ihminen nelikymppinen enkä usein tee ruokaa, koska lapseni ovat aikuisia.ähäkutti!
Vierailija kirjoitti:
Mikä on äiti-ihminen?
Isä-ihmisen vaimo
On se. En ole koskaan ollut äiti ja teen ruokaa joka viikko n. kolmen päivän välein.
Onhan se vähän hassua, jos aikuinen ihminen ei ikinä laita ruokaa. Oli sitten mies tai nainen.
Meilläkin syödään melkein vaan valmisruokaa, ei oo kukaan ihmetellyt, mummolassa saavat itsetehtyä ruokaa
Vierailija kirjoitti:
Olen äiti-ihminen nelikymppinen enkä usein tee ruokaa, koska lapseni ovat aikuisia.ähäkutti!
Mikä merkitysero on sanoilla "äiti-ihminen" ja "äiti"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole miestä.
Ap
Missä lapsen isä on?
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin syödään melkein vaan valmisruokaa, ei oo kukaan ihmetellyt, mummolassa saavat itsetehtyä ruokaa
No nykyään voi tehdä noin. Kaadetaanhan koirillekkin vaan kuppiin jotain muron tapaisia nappuloita
Mekin käytiin viime vuonna lapsen kanssa paljon opiskelijaravintoloissa, todella halpaa ja sellaista "mautonta" ruokaa mistä alle kouluikäiset tykkää. Plus vaivatonta ja terveellistä.
Joskus teen, mutta käytän myös eineksiä. Ahdistavaa sellainen ruuan kanssa pakkomielteinen puuhailu, mitä oma äitini harrasti. Sitten vielä "syödään pöydän ääressä koska ollaan hieno porvarillinen perhe" juttua. Ahdistava tunnelma, isä mässytti ja ryysti, kun huomasi että kaikkia ahdisti se. Ei mitään keskustelua, äiti ei koskaan syönyt vaan seisoi sivussa.
Jokainen tervepäinen ihminen tekee itse omat ruokansa
Vierailija kirjoitti:
On se. En ole koskaan ollut äiti ja teen ruokaa joka viikko n. kolmen päivän välein.
Elikkä joku vaan tykkää toisten tehdystä ruuasta.
Minäkin harvoin oikein kokkaamalla kokkaan. Enemmänkin laitan sitä ruokaa. Tänäänkin oli sellaista ei-kokattua ruokaa. Vihreää salaattia, jonka joukkoon kesäkurpitsaa, tomaattia savulohta ja keitettyä kananmunaa. Lasken tuollaisen enemmän sellaiseksi ruoanlaitoksi, jossa vain vähän näperretään ruoka-aineita esille ja syödään pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole miestä.
Ap
Syödäänkö teillä ruokaa?
Syödään joka päivä useammankin kerran.
Ap