Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa
IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html
Kommentit (5330)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkääkä myykö naamannostatusjauhetta Karitan naamalla, idea ei hyvä. Lakua tai muuta tuotetta, käy, tai vaikka Serlan vessapaperia oravana oksalle.
😂senmoinen kuivan kesän orava on kyllä Karita.
Te, joiden anti tähän keskusteluun on vain toisten ulkonäön haukkuminen, olette säälittäviä. Ja haluaisin todella nähdä oman naamanne.
Vierailija kirjoitti:
Tuo että Karita lähti viittaisi siihen että lakimies ollut jo laskelmissa ja rahastaminen kilahdukseta, niinpä hän saisi rahaa plus nuoren ukon. Lapsesta tullee tappelus.
Heillä on avioehto. Ja tämä lapsi on jo 13 v. joten hänen mielipidettään tullaan kysymään.
moi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut Karitaa pitkään somessa ja lukenut hänen kirjojaan, osallistunut yhteen valmennukseenkin. Olen saanut hänestä vaikutelman hyvin tunnontarkkana, velvollisuudentuntoisena, kilttinä ja introverttina suorittajatyyppinä, joka kuitenkin on löytänyt omat keinonsa pitää itsensä balanssissa ja hyvinvoivana ja pitää huolta jaksamisestaan. Hän ei ole myöskään mikään saarnaaja tai besserwisser, vaan otteeltaan hyvin lempeä ja jalatmaassa-tyyppinen ja kehottaa lähinnä kuuntelemaan itseään, ei muita. Näistä syistä olenkin pysynyt hänen seuraajanaan samaan aikaan kun monesta muusta olen saanut tarpeekseni. Hän on myös peittelemättä tuonut esiin suruaan äitinsä sairauden ja kuoleman takia, eli ei ole yrittänyt luoda jotain täydellistä fasadia jota mikään ei horjuta. Myös ruuhkavuosia elävän yrittäjä-äidin kiireet ja väsymys ovat tulleet hetkittäin esille. Hyvin inhimillisen ja maanläheisen oloinen tyyppi siis, vaikka toki puitteet ja vaatteet yms. ovat luksusta ja edellyttävät varallisuutta (paljon hän tietysti saa myös ilmaiseksi yhteistöiden vuoksi ja toistuvasti lahjoittaa eteenpäin). En ole missään vaiheessa tuntenut kateutta häntä kohtaan, vaikka itse olen huonokuntoinen ja ylipainoinen. Hänelle hyvinvointiin panostaminen on jokapäiväinen elämäntapa, ja minusta on inspiroivaa seurata sellaista tyyppiä. Sisällöt jotka minua eivät kiinnosta (esim. kortit) olen vain ohittanut.
Tähän kuvaan, jonka olen hänestä saanut, ei istu salasuhde. Hän pyrkii tasapainoon, ja kaksoiselämä horjuttaa tasapainoa pahemman kerran. Toki sellainenkin on silti mahdollista. Uskottavammalta minusta kuitenkin tuntuisi joko puhdas työtoveruus tai sitten henkisen tason yhteys tai ihastuminen, miksei jopa rakastuminenkin, joka olisi ehkä sitten ollut johtamassa tai johtanut eroon. Mutta tuohon koko hänen vaalimaansa elämäntapaan ja persoonaansa ei minusta istu salaa toimiminen, valehtelu eikä myöskään hetken mielijohteesta tunnepohjalta repsahtelu tms. Hän ei vain kerta kaikkiaan ole ollenkaan sellaisen oloinen tyyppi. Kaikki mitä hän tekee, on tietoisesti valittua. Nuorena hän on voinut olla erilainen, mutta se ei tarkoita sitä, että hän enää olisi.
Johtopäätös? En tiedä. Enhän oikeasti tunne häntä ja hänen elämäänsä ollenkaan. Mutta toivon, että hän (kuten myös puoliso) saavat ammattiapua tässä tilanteessa, joka on kammottavan repivä. Tunnen empatiaa.
Etkö tajua, että Karita on pettänyt ennenkin? Ei ole puhtoinen eikä syytön missään nimessä. Tekopyhä huijari. Ja sinä jaksat vielä uskoa.
Kuule Petri, mene välillä ottamaan lepiä, ettei rapsahda verisuoni päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mitä, nigerialainen thai-hieroja? Nyt on vallatonta meininkiä Karitalla 🤭
erikoistunut avaamaan hörhöjen newage-akkojen chakroja.
plus old-age akkojen
Voi tulla yllätyksenä, mutta jonain päivänä sinäkin olet "old age".
Mutta ei UL LATUKSENÄ? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä ihmisten tietä, millainen tämä Karita oikeasti on. Julkisuuskuva on aika sliipattu meinaan.
No kyllä itse olen saanut tosi narsistisen kuvan hänestä. Oman ulkonäön ympärillä pyörii rouvan elämä. Eli ei tässä kovin korkealta pudottu.
Karita ei selkeästi ole mitään putoaja tyyppiä.
Nämä on niitä juttuja jotka aina riippuu siitä kenen silmin asioita katsoo :
Karita on entinen missi ja säilynyt hyvin. Tämä ymmärrettävästi herättää joissakin naisissa harmituksen tunteita. Toivottavasti elämä ei kuitenkaan liikaa pyöri näiden negatiivisten tunteiden ympärillä. :)
Jep, heti kun ihminen viitsii pikkuisen nähdä vaivaa ulkonäkönsä eteen, niin se on merkki narsismista.
Anteeksi mutta missiksi meno ja koko elämän rakentuminen ulkonäön ympärille videoineen ja ruokineen ja koomineen sairaalassa ei ole ihan peruselämää.
No jos on ammatiltaan hyvinvointivalmentaja, niin olishan se aika ihmeellistä jos ei näyttäisi hyvinvoivalta. Terveellinen ruokavalio ja liikkuminen lienevät osa sitä. Tuo sairaalakeikka on ikuisuuksia vanha juttu.
Ei jumal*uta. En ikinä menisi sellaisen hyvinvointivalmentajan maksulliseen valmennukseen, joka on laihduttanut itsensä koomaan sairaalaan. Terveys ennen hyvinvointia. Jos pitää valita.
Karita kertoi jossain että polvissakin kulumat jo. Ja Petritä leikattu polvet myös pari v sitten. Tuokin voi olla se ikävä juttu. Liian yksipuolisella ravinnolla on noihin vaikutusta kun rasvat vedetään pois...
Katoin itsekin, että paljon hyppii esimerkiksi laiturilla. Tuossa iässä ottaa polviin. Toinen huono asia on, että pissa alkaa hyppyliikunnasta lirahdella vaihdevuosissa. Itsellä kävi juoksuharrastuksen vuoksi näin.
Sulla ei ole koskaan ollut juoksuharrastusta, selität vain ylipainoasi tuolla harhaisella jutulla. Lopeta ylensyöminen! Sun tahallaan aiheutetut terveysongelmat kuppaa verorahoja paremmista kohteista!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako pettäjää tsempata?
Petrihän itse tunnusti olevansa pettäjä siinä piilotetussa vuodatuksessaan. On pettänyt aikaisempia kumppaneitaan. Taidat silti tsempata Petriä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkääkä myykö naamannostatusjauhetta Karitan naamalla, idea ei hyvä. Lakua tai muuta tuotetta, käy, tai vaikka Serlan vessapaperia oravana oksalle.
😂senmoinen kuivan kesän orava on kyllä Karita.
Te, joiden anti tähän keskusteluun on vain toisten ulkonäön haukkuminen, olette säälittäviä. Ja haluaisin todella nähdä oman naamanne.
Miehen naama ei vertaudu naisen naamaan. Eikä ainakaan 71 vuotiaan miehen.
Tupuliini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo että Karita lähti viittaisi siihen että lakimies ollut jo laskelmissa ja rahastaminen kilahdukseta, niinpä hän saisi rahaa plus nuoren ukon. Lapsesta tullee tappelus.
Heillä on avioehto. Ja tämä lapsi on jo 13 v. joten hänen mielipidettään tullaan kysymään.
koulu, kaverit ja harrastukset vaikuttaa missä asuu, ei tarkoita eikä haluisi asua äidin kanssa, Voihan Karita muuttaa Espooseen johonkin. Espoossa varmaan käy koulua tää poika.
Ja kiihottavammaksi tekee se, että supo:n talossa on näkyvä kamera siinä fredanpään kulmassa.
ei niin näkyviä on pitkinkatua. Fetissit ne on kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut Karitaa pitkään somessa ja lukenut hänen kirjojaan, osallistunut yhteen valmennukseenkin. Olen saanut hänestä vaikutelman hyvin tunnontarkkana, velvollisuudentuntoisena, kilttinä ja introverttina suorittajatyyppinä, joka kuitenkin on löytänyt omat keinonsa pitää itsensä balanssissa ja hyvinvoivana ja pitää huolta jaksamisestaan. Hän ei ole myöskään mikään saarnaaja tai besserwisser, vaan otteeltaan hyvin lempeä ja jalatmaassa-tyyppinen ja kehottaa lähinnä kuuntelemaan itseään, ei muita. Näistä syistä olenkin pysynyt hänen seuraajanaan samaan aikaan kun monesta muusta olen saanut tarpeekseni. Hän on myös peittelemättä tuonut esiin suruaan äitinsä sairauden ja kuoleman takia, eli ei ole yrittänyt luoda jotain täydellistä fasadia jota mikään ei horjuta. Myös ruuhkavuosia elävän yrittäjä-äidin kiireet ja väsymys ovat tulleet hetkittäin esille. Hyvin inhimillisen ja maanläheisen oloinen tyyppi siis, vaikka toki puitteet ja vaatteet yms. ovat luksusta ja edellyttävät varallisuutta (paljon hän tietysti saa myös ilmaiseksi yhteistöiden vuoksi ja toistuvasti lahjoittaa eteenpäin). En ole missään vaiheessa tuntenut kateutta häntä kohtaan, vaikka itse olen huonokuntoinen ja ylipainoinen. Hänelle hyvinvointiin panostaminen on jokapäiväinen elämäntapa, ja minusta on inspiroivaa seurata sellaista tyyppiä. Sisällöt jotka minua eivät kiinnosta (esim. kortit) olen vain ohittanut.
Tähän kuvaan, jonka olen hänestä saanut, ei istu salasuhde. Hän pyrkii tasapainoon, ja kaksoiselämä horjuttaa tasapainoa pahemman kerran. Toki sellainenkin on silti mahdollista. Uskottavammalta minusta kuitenkin tuntuisi joko puhdas työtoveruus tai sitten henkisen tason yhteys tai ihastuminen, miksei jopa rakastuminenkin, joka olisi ehkä sitten ollut johtamassa tai johtanut eroon. Mutta tuohon koko hänen vaalimaansa elämäntapaan ja persoonaansa ei minusta istu salaa toimiminen, valehtelu eikä myöskään hetken mielijohteesta tunnepohjalta repsahtelu tms. Hän ei vain kerta kaikkiaan ole ollenkaan sellaisen oloinen tyyppi. Kaikki mitä hän tekee, on tietoisesti valittua. Nuorena hän on voinut olla erilainen, mutta se ei tarkoita sitä, että hän enää olisi.
Johtopäätös? En tiedä. Enhän oikeasti tunne häntä ja hänen elämäänsä ollenkaan. Mutta toivon, että hän (kuten myös puoliso) saavat ammattiapua tässä tilanteessa, joka on kammottavan repivä. Tunnen empatiaa.
Etkö tajua, että Karita on pettänyt ennenkin? Ei ole puhtoinen eikä syytön missään nimessä. Tekopyhä huijari. Ja sinä jaksat vielä uskoa.
Kuule Petri, mene välillä ottamaan lepiä, ettei rapsahda verisuoni päässä.
Tuolle edellistä edelliselle: ihmiset oppivat virheistään. Näin olen myös itse oppinut. Nuorena (23 v.)petin kumppaniani, kun olin tyhmä. Suhde oli jo pari vuotta ollut ilman seksiä, rakkautta oli, mutta toinen tuntui sisarukselta. Petin ja ehkä tarvitsin sen, että pystyin jättämään. Mutta ne tunnontuskat oli kamalat ja päätin, että ei koskaan enää. Olen jo yli 60, ja ketään en ole pettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista nähdä, kenet Karita saa napattua seuraavaksi. Joku rikas pitää olla, että elintaso säilyy. Vaikka itse Karita tienaisi sen 100 000 vuodessa, niin ei se verojen jälkeen kuitenkaan riitä miljoona-asuntoon meren rannalla tai muuhunkaan ökyyn. Tavalliseen elämään toki ihan ok.
Melkein pakko tyytyä naiseen, jolla myös rahaa. Nythän ois Amber Heard vapaana ja Sannakin .D
Sannalla kampaaja poikkis
kiinteistövälittäjät hieroo käsiään. Joku pääsee myymään yhteisen kämpän ja vielä ehkä ainakin toiselle osapuolelle uudenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista nähdä, kenet Karita saa napattua seuraavaksi. Joku rikas pitää olla, että elintaso säilyy. Vaikka itse Karita tienaisi sen 100 000 vuodessa, niin ei se verojen jälkeen kuitenkaan riitä miljoona-asuntoon meren rannalla tai muuhunkaan ökyyn. Tavalliseen elämään toki ihan ok.
Olen varma, että Karitalla on myös säästöjä alkupääomaksi. Ja ootko kuullut asuntolainasta? Sellaisesta, joka Petrilläkin oli, kun rakennutti sen Suvisaariston talon?
100 000 euron vuosituloilla lyhentää isoakin lainaa aika kivasti, ja silti jää hyvin rahaa elämiseen, kun paljon asioita voi kustantaa oy:n kautta. Eihän sitä ansiotuloa yksinomaan kannata tuijottaa, vaan yrittäjät hankkivat elintason aivan muulla tavalla kuin ansiotuloilla.
Siihen päälle yhteistyöt, joiden avulla tulee huonekaluja, vaatteita, meikkejä ja ties mitä purnukoita.
Anitra Ahtolakin erosi Jari Komulaisesta ja muutti suoraan Nuottaniemeen hulppeaan taloon. Hänelläkin oma menestyvä yritys, joten pääomaa löytyi ja lainalla loput.
Petrin tilanne on ongelmallisempi, jos asiat on niin kuin hän kertoo: että joutuu myymään talon kuitatakseen velkansa. Toivottavasti hän keksii itselleen kivan kodin jostain. Eihän sen pakko ole olla omakotitalo, rivaristakin saa omannäköisensä ja kerrostaloissakin on kivoja pohjaratkaisuja.
Vierailija kirjoitti:
Petri postannut, että ei muka tajunnut vuodatusjulkaisun olevan julkinen, ei muka tajunnut että sitä luki kaikki ja se levisi kaikkialle. Siis siihen julkaisuunhan tuli todella nopeasti kommentteja aivan vierailta ihmisiltä, jotka kertoivat etteivät tunne pariskuntaa, mutta toivottavat tsemppejä. Petri ei muka ymmärrä miten some toimii eikä osaa käyttää sitä. Petri itsekin kommentoi nuille tuntemattomille henkilöillä, eli oli täysin tietoinen siitä koko ajan, että sitä lukee myös tuntemattomat! Eihän tuossa selittelyssä ole mitään järkeä, ei voi vedota ettei tajua julkaisun olevan julkinen. Sitä kävi tuntemattomat kommentoimassa ja Petri vastasi heille, on tiennyt ihan tasan tarkkaan tilanteen. Pitää olla huomattavasti alentunut älykkyysosamäärä, ettei muka tuollaista tajuaisi ja Petri ei vaikuta vajaalta.
Petrihän veti tähän ihan ulkopuolisen ihmisen nimineen ja aiheutti lokaa hänen maineelleen ja perheelleen. Mitähän selittää kun kunnianloukkauksesta napsahtaa syyte.
Minäkin olen monesti mennyt samaan autoon jonkun kanssa tai laittanut lämpimän tekstarin ystävälle. On aika folihattua alkaa kuvittelemaan tuosta jotain. Toisen viestien lukeminen ja ihmisten seuraaminen on kuitenkin väärin ja laitonta. Taitaa paska valua Petellä nyt omaan niskaan tässä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkoonkin vaikka kuinka loukattu, niin kyllä tuo puolison avautuminen antaa kuvan psyykkisesti epätasapainoisesta ihmisestä. Toivottavasti joku katsoo vähän perään ja pääsee tarvittaessa avun piiriin.
Höpöhöpö. Tuosta se toipuminen lähtee, kun saa raatorehellisesti päästellä höyryjä vähän ulos. Nythän sillä Petrillä on puoli Suomea sen tukena. Lukekaahan Ylistä.
Ei tietääkseni puoli Suomea kirjottele ylikselle.
Sinnehän kirjoittaa Suomen säälittävimmät reppanat ja incelit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Petri on ollut mainitun lainen kuumakalle, joka huutaa koiraa lenkittäville vieraille mummoillekin, niin eiköhän ihan itse ajanut oman avioliittonsa kriisiin.
En ihmettele, jos puoliso alkaa vilkuilla muualle.
20 vuotta jaksoi Karita kuitenkin. Ihan helvtin pitkä aika.
on ollut varmaan paljon hyvääkin, ei kai kukaan oo niin kauaa avioliitossa jos ei oo hyvä olla liitossa ja toisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli täysin toisenlainen kuva alusta saakka, kireä, tuomitseva ja laskelmoiva, mutta en ole ylipainoinen enkä rassukka. Tuomola ei sietänyt kilpailijoita tontillaan missään. Siksi se kuntosalilta lähtikin yllätys u llatus varmaan Suomen ainoana ihmisena juotuaan pullotolkulla vettä :D. Suoritus sekin että veden ryyppääminen vei kuolemankieliin.
Perseet olalle pullolla vettä, niin on se lekenda.
Moi Karita!