Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa
IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html
Kommentit (5330)
joonas kirjoitti:
ymmärtäähän sen jos toinen vaan makaa sängyssä ns valmiina kuin muijat yleensä ja it miehen pitäs ajatuksen voimalla saada muna pystyyn ja panemaan, kyllä siinä pitä muijan aloitella suihinotolla ym viihdykkeillä jos seksiä meinaa harrastaa
taikka sitten hakee nuoremman ukon jolla on puumafetissi ja kaveri pääsee painamaan ja imemään ketun neniä karitan ratsastaessa
Tiedätkö että tuollaisen lerputtimen kanssa ei kukaan halua seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Swoman kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karitan kruunasi Lola Odusoga, mutta Lolamaista menestystä ja valtavaa suosiota Karita ei koskaan saavuttanut kansainvälisissä kisoissa eikä koto-Suomessa. Lola oli todella ammattitaitoinen ja säteilevä lavaesiintyjä ja kilpaillut ulkomailla jo ennen Miss Suomeksi valintaansa. Karita luuli kai, että vastaava menestys tulisi hänelle ilman vastaavaa panostusta kauneuskilpailuihin. Ehkä tuo aina vain jatkuva laihuuden palvonta on yritystä saavuttaa jotain sellaista, mitä Karita ei nuorena koskaan saavuttanut.
No, vaikka ei Karitakaan enää ole nuoruuden kauneudessaan, niin ei se sentään ole rupsahtanut tavistakin rumemmaksi kuten Lola. Jos joltain tuntemattomalta kysyisi, niin ei ikinä uskoisi, että Lola on ollut joskus maailman kauneimpia naisia.
Ei Lola matamia koskaan kauneuden ja hyvän luonteen vuoksi valittu vaan oli suvaitsevaisen median kiintiömissi. Miss Universum kisoissa tuli kolmanneksi
Tavallisen savolaisämmän naama ja v'ttumainen, pisteliäs luonne.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Karitan somevalehtelu on ollut niin hirveetä kuraa että sen voi lopettaa vaan samanlaisella kuralla - sitäpaitsi toi esille kaikki ne jutut joista ero johtui, eli hyvän työn teki. Kyseessä sentään ihannoitu Miss Suomi. Valittu edustamaan naisia.
Nyt alkaa jo omakin ajatus käymään, miten hän voitti? Ei ollut kaunein.
Olihan siellä se vielä hirveämpi vaihtoehto Maria Drockila, jota Spede elätti.
Tai voihan Karita myydä isolle lehdelle ukomailla jutus rasistisesta Suomesta jossa hänen poikkis on joutunut tällaiseen myllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaunis???https://www.seiska.fi/kotimaa/ikikaunotar-karita-tykka-paljastaa-syon-j…
Karita ei ole ikinä ollut kaunis mut nykyään aika kummitus. Ehkä se kauneus on hävinnyt omasta silmästä kun samaa ikäluokkaa ja jo nuorena tuli kalsea kuva naisesta.🤢🤮🤮
Minustakaan Karita ei ole ikinä ollut mikään mega kaunotar, silloin nuorenakaan. Kuten esim Marita Hakala oli/on kaunis vaikka jätesäkki päällä. Mutta Karita on kyllä säilynyt hyvin, on iätön. Nyt kun katsoo 15v vanhaa hääkuvaa lehdestä niin melkein samaltahan tuo näyttää.
Pienet hiirensilmät. Ei ollut ihme, ettei menestynyt ulkomailla. Siellä tulee tummaa kaunotarta liukuhihnalta Etelä-Amerikasta, Kaakkois-Aasiasta jne.
Karitahan katsoo kieroon.
Jotain minusta kertoo myös se ettei ole eläinten ystävä. Heillä ei ole kotieläimiä. Ettei vaan sotke huolella rakennettua näytöskotisisustusta.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa mun sanoneen, tämä kääntyy jollain ilveellä Karitan voitoksi. Mua huolestuttaa tuo hänen vaitonaisuutensa. Pelaa aikaa? Samaan aikaan seuraajat lisääntyneet instassa.
Katsotaanpa vaan, että tämäkin kääntyy niin päin, että tästä Karita voi voimaantua. Juttua riittää vuosikausiksi, kuvioon tulee myös se miten selvitä erosta jne. Ja naistenlehtijulkisuus auttaa.
Petrin pitäisi nyt tarkkaan hänenkin miettiä suunnitelmia miten etenee. Jos tollai jatkaa, että vuodattaa jotain someen ja sitten poistaa, ja viestit jopa vähän ristiriitaisia, niin se kyllä pahimmassa tapauksessa kääntää yleisen mielipiteen häntä vastaan.
Myös se oli vähän tyhmä veto, ettei jättänyt eropapereita vaikka moneen kertaan uhkasi. Varmasti halusi vielä kerran yrittää saada asiat kuntoon mut ei olis sit kannattanut mainostaa eropapereiden jättämistä. Ymmärrän että tuossa tilassa sanoo sen mitä tuntee sillä hetkellä mutta kannattaisi aina miettiä pidemmällä tähtäimellä, miten sanoo ja milloin sanoo. Se on kumminin selvää että Karitalla kymmenien viestintäkonsulttien armeija miettimässä, miten tääkin käännetään voitoksi. Toivottavasti Petrilläkin vaikutusvaltaisia kavereita. Onneksi ehdin jättää hänelle tsemppiviestin ennen kuin sulki seinänsä kokonaan.
Tottaki nämä tekevät pelejä ja pyrkivät voittamaan niissä mies putsataankin huolella ellei hanki nyt kunnon juristeja.
Oksettavaa mitä kulissia tuo karitan some ollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mitä, nigerialainen thai-hieroja? Nyt on vallatonta meininkiä Karitalla 🤭
erikoistunut avaamaan hörhöjen newage-akkojen chakroja.
plus old-age akkojen
Voi tulla yllätyksenä, mutta jonain päivänä sinäkin olet "old age".
Petri postannut, että ei muka tajunnut vuodatusjulkaisun olevan julkinen, ei muka tajunnut että sitä luki kaikki ja se levisi kaikkialle. Siis siihen julkaisuunhan tuli todella nopeasti kommentteja aivan vierailta ihmisiltä, jotka kertoivat etteivät tunne pariskuntaa, mutta toivottavat tsemppejä. Petri ei muka ymmärrä miten some toimii eikä osaa käyttää sitä. Petri itsekin kommentoi nuille tuntemattomille henkilöillä, eli oli täysin tietoinen siitä koko ajan, että sitä lukee myös tuntemattomat! Eihän tuossa selittelyssä ole mitään järkeä, ei voi vedota ettei tajua julkaisun olevan julkinen. Sitä kävi tuntemattomat kommentoimassa ja Petri vastasi heille, on tiennyt ihan tasan tarkkaan tilanteen. Pitää olla huomattavasti alentunut älykkyysosamäärä, ettei muka tuollaista tajuaisi ja Petri ei vaikuta vajaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petrin uusimmanp on viestin jälkeen tää on ihan selvä kuvio.
Se että vielä kehua retostelee yrittäneensä tehdä kaikkensa vielä tänä viikonloppuna perheen eteen kertoo just siitä munattoman narsistin käytöksestä, että ensin kaikki paskaksi ka sitten yritetään hyvitellä että ota mut takas, rakastan sinua.
Petrillä ei ollut aikomustakaan laittaa eropapereita. Koko paskaviesti oli erityisesti Karitalle suunnattu purkaus, ja näytös meille muille.
Petri Tykkä tulee jäämään historiaan nolona ja munattomana narsistina, jonka mielestä pettäminen on sitä, kun lähettää miehelle viestin Olet elämäni valo.
Miksi ei laittanut papereita sisään? Ihme homma.
Ei mikään ihme homma vaan täysin perinteinen narsistin sumutus-kuvio. Kokemusta on. Näiden ihmisten puheista 0% totta.
Olen seurannut Karitaa pitkään somessa ja lukenut hänen kirjojaan, osallistunut yhteen valmennukseenkin. Olen saanut hänestä vaikutelman hyvin tunnontarkkana, velvollisuudentuntoisena, kilttinä ja introverttina suorittajatyyppinä, joka kuitenkin on löytänyt omat keinonsa pitää itsensä balanssissa ja hyvinvoivana ja pitää huolta jaksamisestaan. Hän ei ole myöskään mikään saarnaaja tai besserwisser, vaan otteeltaan hyvin lempeä ja jalatmaassa-tyyppinen ja kehottaa lähinnä kuuntelemaan itseään, ei muita. Näistä syistä olenkin pysynyt hänen seuraajanaan samaan aikaan kun monesta muusta olen saanut tarpeekseni. Hän on myös peittelemättä tuonut esiin suruaan äitinsä sairauden ja kuoleman takia, eli ei ole yrittänyt luoda jotain täydellistä fasadia jota mikään ei horjuta. Myös ruuhkavuosia elävän yrittäjä-äidin kiireet ja väsymys ovat tulleet hetkittäin esille. Hyvin inhimillisen ja maanläheisen oloinen tyyppi siis, vaikka toki puitteet ja vaatteet yms. ovat luksusta ja edellyttävät varallisuutta (paljon hän tietysti saa myös ilmaiseksi yhteistöiden vuoksi ja toistuvasti lahjoittaa eteenpäin). En ole missään vaiheessa tuntenut kateutta häntä kohtaan, vaikka itse olen huonokuntoinen ja ylipainoinen. Hänelle hyvinvointiin panostaminen on jokapäiväinen elämäntapa, ja minusta on inspiroivaa seurata sellaista tyyppiä. Sisällöt jotka minua eivät kiinnosta (esim. kortit) olen vain ohittanut.
Tähän kuvaan, jonka olen hänestä saanut, ei istu salasuhde. Hän pyrkii tasapainoon, ja kaksoiselämä horjuttaa tasapainoa pahemman kerran. Toki sellainenkin on silti mahdollista. Uskottavammalta minusta kuitenkin tuntuisi joko puhdas työtoveruus tai sitten henkisen tason yhteys tai ihastuminen, miksei jopa rakastuminenkin, joka olisi ehkä sitten ollut johtamassa tai johtanut eroon. Mutta tuohon koko hänen vaalimaansa elämäntapaan ja persoonaansa ei minusta istu salaa toimiminen, valehtelu eikä myöskään hetken mielijohteesta tunnepohjalta repsahtelu tms. Hän ei vain kerta kaikkiaan ole ollenkaan sellaisen oloinen tyyppi. Kaikki mitä hän tekee, on tietoisesti valittua. Nuorena hän on voinut olla erilainen, mutta se ei tarkoita sitä, että hän enää olisi.
Johtopäätös? En tiedä. Enhän oikeasti tunne häntä ja hänen elämäänsä ollenkaan. Mutta toivon, että hän (kuten myös puoliso) saavat ammattiapua tässä tilanteessa, joka on kammottavan repivä. Tunnen empatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Petri postannut, että ei muka tajunnut vuodatusjulkaisun olevan julkinen, ei muka tajunnut että sitä luki kaikki ja se levisi kaikkialle. Siis siihen julkaisuunhan tuli todella nopeasti kommentteja aivan vierailta ihmisiltä, jotka kertoivat etteivät tunne pariskuntaa, mutta toivottavat tsemppejä. Petri ei muka ymmärrä miten some toimii eikä osaa käyttää sitä. Petri itsekin kommentoi nuille tuntemattomille henkilöillä, eli oli täysin tietoinen siitä koko ajan, että sitä lukee myös tuntemattomat! Eihän tuossa selittelyssä ole mitään järkeä, ei voi vedota ettei tajua julkaisun olevan julkinen. Sitä kävi tuntemattomat kommentoimassa ja Petri vastasi heille, on tiennyt ihan tasan tarkkaan tilanteen. Pitää olla huomattavasti alentunut älykkyysosamäärä, ettei muka tuollaista tajuaisi ja Petri ei vaikuta vajaalta.
Oikeasti osaa käyttää somea erinomaisesti, bannailee ihmisiä yms. ettei tule mitään negaa sivuilleen.
Eniten ihmetyttää, että Petri jutussaan mainitsee oman lapsensakin nimeltä, kostonhalussaan ei ole mitään rajoja, eikä välitä mitä tämä keissi lapselleen tekee.
Jos Petri on ollut mainitun lainen kuumakalle, joka huutaa koiraa lenkittäville vieraille mummoillekin, niin eiköhän ihan itse ajanut oman avioliittonsa kriisiin.
En ihmettele, jos puoliso alkaa vilkuilla muualle.
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut Karitaa pitkään somessa ja lukenut hänen kirjojaan, osallistunut yhteen valmennukseenkin. Olen saanut hänestä vaikutelman hyvin tunnontarkkana, velvollisuudentuntoisena, kilttinä ja introverttina suorittajatyyppinä, joka kuitenkin on löytänyt omat keinonsa pitää itsensä balanssissa ja hyvinvoivana ja pitää huolta jaksamisestaan. Hän ei ole myöskään mikään saarnaaja tai besserwisser, vaan otteeltaan hyvin lempeä ja jalatmaassa-tyyppinen ja kehottaa lähinnä kuuntelemaan itseään, ei muita. Näistä syistä olenkin pysynyt hänen seuraajanaan samaan aikaan kun monesta muusta olen saanut tarpeekseni. Hän on myös peittelemättä tuonut esiin suruaan äitinsä sairauden ja kuoleman takia, eli ei ole yrittänyt luoda jotain täydellistä fasadia jota mikään ei horjuta. Myös ruuhkavuosia elävän yrittäjä-äidin kiireet ja väsymys ovat tulleet hetkittäin esille. Hyvin inhimillisen ja maanläheisen oloinen tyyppi siis, vaikka toki puitteet ja vaatteet yms. ovat luksusta ja edellyttävät varallisuutta (paljon hän tietysti saa myös ilmaiseksi yhteistöiden vuoksi ja toistuvasti lahjoittaa eteenpäin). En ole missään vaiheessa tuntenut kateutta häntä kohtaan, vaikka itse olen huonokuntoinen ja ylipainoinen. Hänelle hyvinvointiin panostaminen on jokapäiväinen elämäntapa, ja minusta on inspiroivaa seurata sellaista tyyppiä. Sisällöt jotka minua eivät kiinnosta (esim. kortit) olen vain ohittanut.
Tähän kuvaan, jonka olen hänestä saanut, ei istu salasuhde. Hän pyrkii tasapainoon, ja kaksoiselämä horjuttaa tasapainoa pahemman kerran. Toki sellainenkin on silti mahdollista. Uskottavammalta minusta kuitenkin tuntuisi joko puhdas työtoveruus tai sitten henkisen tason yhteys tai ihastuminen, miksei jopa rakastuminenkin, joka olisi ehkä sitten ollut johtamassa tai johtanut eroon. Mutta tuohon koko hänen vaalimaansa elämäntapaan ja persoonaansa ei minusta istu salaa toimiminen, valehtelu eikä myöskään hetken mielijohteesta tunnepohjalta repsahtelu tms. Hän ei vain kerta kaikkiaan ole ollenkaan sellaisen oloinen tyyppi. Kaikki mitä hän tekee, on tietoisesti valittua. Nuorena hän on voinut olla erilainen, mutta se ei tarkoita sitä, että hän enää olisi.
Johtopäätös? En tiedä. Enhän oikeasti tunne häntä ja hänen elämäänsä ollenkaan. Mutta toivon, että hän (kuten myös puoliso) saavat ammattiapua tässä tilanteessa, joka on kammottavan repivä. Tunnen empatiaa.
Etkö tajua, että Karita on pettänyt ennenkin? Ei ole puhtoinen eikä syytön missään nimessä. Tekopyhä huijari. Ja sinä jaksat vielä uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos Petri on ollut mainitun lainen kuumakalle, joka huutaa koiraa lenkittäville vieraille mummoillekin, niin eiköhän ihan itse ajanut oman avioliittonsa kriisiin.
En ihmettele, jos puoliso alkaa vilkuilla muualle.
20 vuotta jaksoi Karita kuitenkin. Ihan helvtin pitkä aika.
Voisko kaikki jälkeenjääneet lihavat avmammat lopettaa huumeiden käytön ja vähentää alkoholia? Olisko se teiltä pois jos ryhdistäytyisitte? Te olette yhteiskunnan pummeja jotka kuppaatte meitä muita. PS. Vauva palstalla viisastelu ei tee teistä psykiatrian asiantuntijoita vaan täysiä narreja joiden ainoat kiksit elämässä tulee kun saa kirjoitettua mahdollisimman pitkän mukaviisaan kuuloisen kommentin ja siihen pari yläpeukkua.
Mulle tuli täysin toisenlainen kuva alusta saakka, kireä, tuomitseva ja laskelmoiva, mutta en ole ylipainoinen enkä rassukka. Tuomola ei sietänyt kilpailijoita tontillaan missään. Siksi se kuntosalilta lähtikin yllätys u llatus varmaan Suomen ainoana ihmisena juotuaan pullotolkulla vettä :D. Suoritus sekin että veden ryyppääminen vei kuolemankieliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti osaa käyttää somea erinomaisesti, bannailee ihmisiä yms. ettei tule mitään negaa sivuilleen.
No siis näin arvelinkin. Oman mummoni selittämänä ymmärtäisin, että ei tajua miten some toimii. Mutta mun mummo onkin höppänä 93-vuotias vanhus, joka ei osaa vastat edes whatsapp-puheluihin. Petri ei ole seniili vanhus.
Antaa kyllä hyvin manipuloivan kuvan henkilöstä. Todella manipuloivan. Ei muka tajunnut, just joo.
Vapulla ja Teemulla on nk pussauslomia. Avioliitto pysyy kondiksessa.