Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa

Vierailija
01.09.2023 |

IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html

Kommentit (5330)

Vierailija
2081/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo miehen harjoittama mollaaminen voi saada lapsen kääntymään vanhempaansa vastaan, häiritä psyykkistä kehitystä tai aiheuttaa haasteita tulevissa ihmissuhteissa.

Meillä kävi näin esikoisen kanssa. Sekin on tietenkin minun, äidin, vika, kun lapsi ei halua enää nähdä isäänsä.

Vierailija
2082/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karitallakin voi olla 40 kriisi. Hal

uaa vielä tuntea, että vientiä on.

Viidenkympin kriisi.

26-v ei ole 30, 36-v ei ole 40 eikä 46-v ole 50.

Viidenkympin kriisiä aletaan kokea kun 50 vuotta lähestyy. 47-vuotias on lähempänä viittä kuin neljää kymppiä.

Niin, ei se just sillä sekunnilla ala kun täyttää 50v.

Vaan niillä korvilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2083/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa että ihminen antaa niin yli-siirappisen kuvan elämästään ja sitten saa huomata että se on hyvin huteralla pohjalla. Vieläkö on kiitollinen miehestään ja sen esiintulosta vai mikä hattarastoori on tälläkertaa luvassa? Ehkä ihan hyvä etteivät saaneet yrityksistä huolimatta enempää lapsia. Kulissijutut on myrkkyä.

No todellakin. Eiköhän yhden lapsen kärsimykseen laittaminen pettämistensä takia riitä. Hyvä vaan ettei lisää tullut. Ehkä syy siihenkin oli Karitassa itsessään.

Toisaalta sisaruksilla voisi olla toisistaan turvaa silloin, kun vanhemmat sekoilevat. Ainoalla lapsella ei ole ketään.

Vierailija
2084/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karita voimaantuu ja eheytyy ja kirjoittaa kirjan kuinka selviytyä perhekriisistä. Parit puunhalailut ja elämä on taas ihanaa. Ah.

Vierailija
2085/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole koskaan ennen edes kuullut Karitan puhuvan. Nyt tuli katsottua muutama video ihan mielenkiinnosta. Fiksun ja ajattelevan oloinen. Oppinut herkkänä ihmisenä selvästi itseään suojelemaan. Ei todellakaan mikään bimbo. Mieleen tuli että, jos miehellä on masennusta, bisnekset ei suju ja alkaa itseluottamus pudota niin ei varmaan mikään kaiken kestävä "äiti" tai halimamma, jota luuseriuteen tippumassa oleva mies odottaisi tuekseen. Varmaan sen takia sitten Petriltä tuollainen oksentava hätähuuto julkisuuteen. Tämän perusteella aika vaikea nähdä, että Petri tuosta vielä saisi itsensä koottua rakastavaksi aviomieheksi, pelkkä anteeksipyyntö ei enää riitä. Ihmeitäkin toki voi tapahtua.

Sosiopaatti tuli ketjuun.

Häntä pakkomielteisesti ajaa pettämisen puolustaminen täälläkin keinolla millä hyvänsä.

Vierailija
2086/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VIHDOIN. KARITA ITSE TULI JULKISUUTEEN. PETRI TAAS POISTI PÄIVITKSENSSÄ

https://www.como.fi/uutiset/karita-tykka-astui-julkisuuteen-tarvitsen-t…

Ei ole poistettu, siellä se virlä on.

Vierailija
2087/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me ihmiset olla täydellisiä tunteidemme kanssa, ja jos tuo on se pahin tunteenpurkaus, niin ok, vaikka ei ihan "kirjan mukaan" menekään. On miehiä, joissa toinen osapuoli saisi turpiin tai menettäisi henkensä vastaavassa tilanteessa.

Kyllä pettäminen aiheuttaa välillä rumia tunnereaktioita.

Vierailija
2088/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Famu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen tavannut Karitan ohimennen. Olin yhtä hoikka kuin hän ja olen suunnilleen samanikäinen, ja jos Karitan katse olisi voinut tappaa, niin en olis tässä Olin ilmeisesti jokin uhka hänelle :D

Ei se hoikkuus ole kaikki. Joku tykkää luuviulusta mutta toinen rakastaa reheviä muotoja.👍

Tärkeintä on uskollisuus omaa puolisoa kohtaan.

Ei ollut siitä kyse. Kyse oli siitä, että hoikat, nätit naiset ovat Karitalle uhka ja siksi hän suhtautuu toisiin hoikkiin ja nätteihin naisiin vihamielisesti. Oli siis kyse Karitan epävarmuudesta.

No ei se aina noin mene. Esim. Beckham innostui muodokkaasta sihteeristään, mutta onneksi vaimo antoi anteeksi.😄

Vierailija
2089/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mkh4 kirjoitti:

Karita huijaa myös seuraajiaan myymällä noituusharjoitteitaan Relax nimisenä valmennuksena. Kuten avioliitossaankin, saa toisen osapuolen uskomaan valheeseen, joka on kaunisteltu muuksi. Hänen relax-harjoitteensa ovat okkultismia ja new age uskontoa, jossa hän mm. ottaa yhteyttä ns. henkioppaaseensa ohjaamiensa meditoinnin ja reiki-energiahoitojensa avulla. Lisäksi hän on kehitellyt kyseenalaiset "voima"kortit. Nuo kortit ovat päällepäin viattoman näköisiä, mutta eivät päämäärältään juurikaan eroa new age uusnoitien käyttämistä tarot-korteista, jotka ovat pahuuden kanssa kommunikointia. Karita on itse sanonut somessa, että hän siunaa jokaisen myymänsä mediataatiotyynyn kristallikivet. Millä hän ne oikein siunaa? Karita uskoo jälleensyntymiseen ja kristalleissa olevaan energiaan. Hän halaa puita ja uskoo niiden energiaan. Niin myös uusnoidat ja kaikenmaailman shamanismit. Jos on vähänkin perehtynyt new age uushenkisyyden okkultistisiin juuriin ja tekniikoihin, niin tietää, että nuo kaikki hänen relax-valmennussisällöt liittyvät hyvin pimeään henkimaailmaan. Samaan mitä satanistit käyttävät avoimesti. Tässä vaan kaikki on kiilloteltu muuksi ja rahastetaan kurssimaksuilla.

Näillä joillakin joogaa, new age henkisyyttä (meditaatio, reiki eli energiahoitojen teko) tarjoavilla "hyvinvointivalmentajilla" on lähes poikkeuksetta hienot kulissit noituusharjoitteidensa verhoina. Myös Karitalla. Reikiä ei juuri edes mainita relaxin kohdalla ja meditaatiosta kristalleineen luodaan ihan toinen kuva kuin mitä se tekee kohteelleen pidemmällä aikavälillä. Hoidoista ja meditaatioista jää aluksi ehkä jopa mahtava olo, mutta tuhoa on elämään tulossa ennemmin tai myöhemmin. Niin myös näiden reiki- ja meditaatioopettajien omaan elämään. Nimittäin kun on antanut väärälle pimeän puolelle pikkusormen, se vie koko käden. Valitettavasti Karita on omien sanojensa mukaan tehnyt energiahoitojaan myös hänen pojalleen. Karmeaa, miten hän on harjoitteidensa ja uushenkisyyden hurahtamisellaan aiheuttanut koko perheelle ja seuraajilleenkin ikäviä asioita elämään. Tuo mies, jonka kanssa meni miestään pettämään, on myös joogaguru ja hieroja. Ei siis ihme, että on löytänyt rinnalleen toisen samankaltaisen. Hänen miehensä ilmeisesti ei ole new age opeista välittänyt. Toivottavasti hän tajuaa pitää yhteisen pojan kaukana Karitan okkultistisista relax-harjoitteista ja kristallihoidoista. Nyt ne avioliiton kulissit sitten kaatuivat ja totuus Karitan kiiltokuvaelämästä paljastui. Totuus hänen hyvinvointibisneksistäkin tulee vielä varmaan esille. On väärin valehdella noituudesta ja kertoa sen olevan vain "relax".

Helpottiko!

Vierailija
2090/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Lähes seitsemän vuoden totaalisen some-hiljaisuuden jälkeen on pakko vaan itse todeta, että kyllä elämä voi välillä olla todella veemäinen. Tänään sinä ex-rakkaani päätit sitten pettää minua ja jäit kaiken lisäksi vielä rysän päältä kiinni. Kokonaiset 5 vuotta seurustelua, minkä jälkeen vielä 15 vuotta yhteistä avioliittoa eli yhteiseloa kokonaiset 20 vuotta. Kolme viikkoa sitten (9.8.2023) oli meillä kaiken lisäksi 15-vuotishääpäivä, jolloin sanoit rakastavasi minua nyt ja tästä eteenpäin. Siitä reilu kaksi viikkoa eteenpäin ilmoitit jo toiselle henkilölle tekstiviestillä hänen olevan sinun elämäsi valo, joten aika nopeasti muuttuivat sinun tunteesi. Kaiken meidän yhteisen kokeman heitit Karita kerta laakista roskikseen ja samalla tuhosit totaalisesti meidän välit. Enpä olisi koskaan uskonut kokevani sinun kanssasi tämänlaista tilannetta. Oikeasti toista rakastava henkilö ei voi toimia kuten nyt olet toiminut, joten taisin kelvata sinulle ainoastaan sen aikaa kun minulla meni taloudellisesti hyvin. Nyt minun taloudellisten vaikeuksien aikana päätit sitten hakea onnea muualta. Sinun pyhimysmäinen julkinen minäsi ei kyllä millään lailla kohtaa sen todellisen Karitan kanssa, sillä muun muassa niin rumasti hoidit tämän meidän parisuhteen loppuvaiheen ja sen lopettamisen, mikä on ollut täynnä valheita ja pettämistä. Ymmärtäisin asian mikäli olisin ollut jollain lailla väkivaltainen tai pettänyt sinua, mutta itse en ole ollut mitään näistä. Tein viimeiset vuodet ainoastaan hurjasti töitä, jotta meidän perheellä olisi ollut hyvä olla ja olin heikon rahatilanteen vuoksi allapäin.

Vaikeaa on ollut meillä jo pitkään, mutta en olisi ikinä ajatellut että Karita kykenisit toimimaan tuolla tavoin. Itse olen ylpeä siitä, että olen ollut sinulle 20 vuotta uskollinen ja pelkästään ajatellut Karita sinua, Lucaa ja minua yhtenä yksikkönä."

Auts. Love hurts.

Vierailija
2091/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa että ihminen antaa niin yli-siirappisen kuvan elämästään ja sitten saa huomata että se on hyvin huteralla pohjalla. Vieläkö on kiitollinen miehestään ja sen esiintulosta vai mikä hattarastoori on tälläkertaa luvassa? Ehkä ihan hyvä etteivät saaneet yrityksistä huolimatta enempää lapsia. Kulissijutut on myrkkyä.

No todellakin. Eiköhän yhden lapsen kärsimykseen laittaminen pettämistensä takia riitä. Hyvä vaan ettei lisää tullut. Ehkä syy siihenkin oli Karitassa itsessään.

Toisaalta sisaruksilla voisi olla toisistaan turvaa silloin, kun vanhemmat sekoilevat. Ainoalla lapsella ei ole ketään.

Toivottavasti myös puolisisaruksista. Isompi varmaan teini-ikään tulleessaan alkaa suojelmaam taaperoa.

Vierailija
2092/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ymmärtääkseni tämän koko ketjun luettuani, Karita ei ole pettänyt miestään. Tämä on vain uskomattoman mustasukkainen. Oliko purkaus todella sen arvoinen, etenkin kun heillä on lapsi, joka osaa lukea kaiken. Oli kuinka oli, koskaan ei tulisi haukkua toista vanhempaa. Itselleen kaivaa kuoppaa. Surullista kaikkinensa.

Aivan varmasti mies on sellainen 0-100 sekunnissa tyyppi. Tekee ennen kuin ajattelee. Menee tunteiden mukaan. Karitan julkaisuissa aiemmin kirjoittanut että on päättänyt rakastaa miestään kaikista hänen virheistään huolimatta.

Jos mulla olis tuollainen äkkiväärä tunnehimmeli miehenä niin en jaksaisi. Tuollaisessa suhteessa naisen täytyy olla se rauhallinen asiat hallinnassa pitävä osapuoli. Ei sopis mulle odotan että mies on oikea mies.

Joka tapauksessa hölisee jostain omaisuudenjaosta ja että hyvä kun on avioehto ettei karita vie kaikkea. Tienaa ja omistaa kuitenkin vähemmän kuin Karita??! Ei muuten ole toimittamut tänään lupauksestaan huolimatta avioerohakemusta???

Mitä pitäisi ajatella. Karita ei ole sanallakaan kommentoinut miehensä viestiä. Summa summarun tämä painellaan hiljaisuudella unohduksiin ja mies lupaa opetella järjenkäyttöä ja tunteiden hallintaa TAAS KERRAN. Ei ole tapahtunut mitään mistä mies kirjoitellut mutta taas kerran järjen vähyys ja tunteet veivät miestä kuin litran mittaa.

Että se siitä.

Laittoi jonku rantapäivityksen että on päättänyt olla TOISTAISEKSI hiljaa asiasta mutta videon mukaan väittää miehen päivitystä tarinaksi jossa monta puolta..

Sometauon aikana toki ehtii monta omaakin tarinaa vielä kehitellä ;)

" Asioilla on aina monta puolta. Tarinoilla, mitä hänkin valitsee kertoa, on monta puolta. Minä valitsen olla hiljaa ja valitsen ainakin toistaiseksi olla kommentoimatta mitenkään, Karita summaa."

Niin no tottahan se on. Jos Karita on mennyt vain työkaverinsa autoon hoitamaan työkuvioita ja Petri on mielessään kääntänyt tämän pettämiseksi, niin onhan tässä jo kaksi aivan eri tarinaa. Sairaalloisen mustasukkainen keksii pettämisiä vaikka mistä asioista: viivyit kaupassa liian pitkään, petit minua! Hymyilit kassamiehelle, petät minua! Juttelit kollegasi kanssa, petit minua! Kun taas naisen näkökulmasta näissä tarinoissa kävi niin, että tein normaalit ruokaostokset kaupassa ja vertasin hintoja, hymyilen kaikille kassatyöntekijöille, minun on pakkokin jutella työkavereille koska työskentely ei muuten onnistu. Tässä on jo kaksi täysin eri tarinaa ja kontrolloiva henkilö uskoo aivan täysin omiin tarinoihinsa.

No niin, palstan vääristelijä taas kerran vauhdissa. Mene sellaisille sivustoille missä tuota jotkut friikit uskovat. Täällä ei.

Mistä sinä sen tiedät mitä tuossa on ihan oikeasti tapahtunut? Tuota tapahtuu, että somessa julkisesti nolataan ja mustamaalataan oma puoliso ja väitetään pettämistä ja muuta. Ja kyseessä on todellisuudessa henkisesti ja monesti myös fyysisesti väkivaltaisesta puolisosta, jonka yksi tapa olla väkivaltainen on julkinen häpäisy. Saman asian ajaa julkinen h***aksi haukkuminen.

Mistä sinä ihan oikeasti tiedät mitä tässä on tapahtunut ja entä jos kyseessä onkin oikeasti parisuhdeväkivallan uhrista ja sinä olet osa sitä väkivaltaa ja häpäisyä? Oletko miettinyt yhtään omaa vastuutasi siitä?

Eikös tuolla naisella ole pettämishistoria? Kerran pettäjä aina pettäjä. Onhan se monellakin someinfluesserilla nähty. Harrastavat henkistä väkivaltaa pettämällä.

Siis mistä sinä tiedät että on pettämishistoriaa? Siksi koska täällä av:lla asiasta jauhetaan vai? Missä on ne faktat?

Ja taas ei pysähdytä oikeasti hetkeksikään miettimään, että onko jokin totta vai ei. Tulee mieleen lukuisat dokkarit siitä, miten joku nuori nainen on väkisin maattu koulukaverin tai jopa useamman toimesta, koulussa alkaa leviämään juorut ja kohta rikoksen uhri on näiden faktajuorujen perusteella itseasiassa vapaaehtoisesti antanut ihan kaikille. Tästä on niin hemmetin monta esimerkkiä.

Ennen kuin jaat paskajuorun, niin mieti edes kymmenen sekunttia kriittisesti, että onko juoru totta? Missä ovat faktat? Jonkun toisen kertomanako? Onko sillä toisella kenties mahdollisesti jotain omia motiiveja laittaa paskajuoru leviämään? Voikohan olla mahdollista, että se ei ihan mennytkään niin kuin väitetään?

Pysähdytkö koskaan miettimään edes hetkeksi, vai menetkö kuin päätön kana seuraavan juorun perässä toistelemaan niin sanottuja faktoja?

Vierailija
2093/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mkh4 kirjoitti:

Karita huijaa myös seuraajiaan myymällä noituusharjoitteitaan Relax nimisenä valmennuksena. Kuten avioliitossaankin, saa toisen osapuolen uskomaan valheeseen, joka on kaunisteltu muuksi. Hänen relax-harjoitteensa ovat okkultismia ja new age uskontoa, jossa hän mm. ottaa yhteyttä ns. henkioppaaseensa ohjaamiensa meditoinnin ja reiki-energiahoitojensa avulla. Lisäksi hän on kehitellyt kyseenalaiset "voima"kortit. Nuo kortit ovat päällepäin viattoman näköisiä, mutta eivät päämäärältään juurikaan eroa new age uusnoitien käyttämistä tarot-korteista, jotka ovat pahuuden kanssa kommunikointia. Karita on itse sanonut somessa, että hän siunaa jokaisen myymänsä mediataatiotyynyn kristallikivet. Millä hän ne oikein siunaa? Karita uskoo jälleensyntymiseen ja kristalleissa olevaan energiaan. Hän halaa puita ja uskoo niiden energiaan. Niin myös uusnoidat ja kaikenmaailman shamanismit. Jos on vähänkin perehtynyt new age uushenkisyyden okkultistisiin juuriin ja tekniikoihin, niin tietää, että nuo kaikki hänen relax-valmennussisällöt liittyvät hyvin pimeään henkimaailmaan. Samaan mitä satanistit käyttävät avoimesti. Tässä vaan kaikki on kiilloteltu muuksi ja rahastetaan kurssimaksuilla.

Näillä joillakin joogaa, new age henkisyyttä (meditaatio, reiki eli energiahoitojen teko) tarjoavilla "hyvinvointivalmentajilla" on lähes poikkeuksetta hienot kulissit noituusharjoitteidensa verhoina. Myös Karitalla. Reikiä ei juuri edes mainita relaxin kohdalla ja meditaatiosta kristalleineen luodaan ihan toinen kuva kuin mitä se tekee kohteelleen pidemmällä aikavälillä. Hoidoista ja meditaatioista jää aluksi ehkä jopa mahtava olo, mutta tuhoa on elämään tulossa ennemmin tai myöhemmin. Niin myös näiden reiki- ja meditaatioopettajien omaan elämään. Nimittäin kun on antanut väärälle pimeän puolelle pikkusormen, se vie koko käden. Valitettavasti Karita on omien sanojensa mukaan tehnyt energiahoitojaan myös hänen pojalleen. Karmeaa, miten hän on harjoitteidensa ja uushenkisyyden hurahtamisellaan aiheuttanut koko perheelle ja seuraajilleenkin ikäviä asioita elämään. Tuo mies, jonka kanssa meni miestään pettämään, on myös joogaguru ja hieroja. Ei siis ihme, että on löytänyt rinnalleen toisen samankaltaisen. Hänen miehensä ilmeisesti ei ole new age opeista välittänyt. Toivottavasti hän tajuaa pitää yhteisen pojan kaukana Karitan okkultistisista relax-harjoitteista ja kristallihoidoista. Nyt ne avioliiton kulissit sitten kaatuivat ja totuus Karitan kiiltokuvaelämästä paljastui. Totuus hänen hyvinvointibisneksistäkin tulee vielä varmaan esille. On väärin valehdella noituudesta ja kertoa sen olevan vain "relax".

Voi kauheata, no nyt on sitten varsin hyvin valmentaja sotkenut relaxille asiat. Feikkiyden Guinnesin kirjaan kevyesti tällä. Vuoden Kusettaja. Varmaan edistikin paljon asiakkaittensa perheiden luottamista heilua valmennuksessaan joo. Ukos alkaa vahdata taatusti näitä sessioita tiukasti. Hyvä niin.

Vierailija
2094/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

– Asioilla on aina monta puolta. Tarinoilla, mitä hänkin (aviomies) valitsee kertoa, on monta puolta. Minä valitsen olla hiljaa ja valitsen ainakin toistaiseksi olla kommentoimatta mitenkään, Karita summaa.

Kukaan ns. puhdas pulmunen ei kommentoi tapahtunutta näin, vaan kiistäisi pettämishuhut ja pyrkisi välttämään mainehaitan. Nämä "monta puolta" jutut on kuultu niin monta kertaa.

Vierailija
2095/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Lähes seitsemän vuoden totaalisen some-hiljaisuuden jälkeen on pakko vaan itse todeta, että kyllä elämä voi välillä olla todella veemäinen. Tänään sinä ex-rakkaani päätit sitten pettää minua ja jäit kaiken lisäksi vielä rysän päältä kiinni. Kokonaiset 5 vuotta seurustelua, minkä jälkeen vielä 15 vuotta yhteistä avioliittoa eli yhteiseloa kokonaiset 20 vuotta. Kolme viikkoa sitten (9.8.2023) oli meillä kaiken lisäksi 15-vuotishääpäivä, jolloin sanoit rakastavasi minua nyt ja tästä eteenpäin. Siitä reilu kaksi viikkoa eteenpäin ilmoitit jo toiselle henkilölle tekstiviestillä hänen olevan sinun elämäsi valo, joten aika nopeasti muuttuivat sinun tunteesi. Kaiken meidän yhteisen kokeman heitit Karita kerta laakista roskikseen ja samalla tuhosit totaalisesti meidän välit. Enpä olisi koskaan uskonut kokevani sinun kanssasi tämänlaista tilannetta. Oikeasti toista rakastava henkilö ei voi toimia kuten nyt olet toiminut, joten taisin kelvata sinulle ainoastaan sen aikaa kun minulla meni taloudellisesti hyvin. Nyt minun taloudellisten vaikeuksien aikana päätit sitten hakea onnea muualta. Sinun pyhimysmäinen julkinen minäsi ei kyllä millään lailla kohtaa sen todellisen Karitan kanssa, sillä muun muassa niin rumasti hoidit tämän meidän parisuhteen loppuvaiheen ja sen lopettamisen, mikä on ollut täynnä valheita ja pettämistä. Ymmärtäisin asian mikäli olisin ollut jollain lailla väkivaltainen tai pettänyt sinua, mutta itse en ole ollut mitään näistä. Tein viimeiset vuodet ainoastaan hurjasti töitä, jotta meidän perheellä olisi ollut hyvä olla ja olin heikon rahatilanteen vuoksi allapäin.

Vaikeaa on ollut meillä jo pitkään, mutta en olisi ikinä ajatellut että Karita kykenisit toimimaan tuolla tavoin. Itse olen ylpeä siitä, että olen ollut sinulle 20 vuotta uskollinen ja pelkästään ajatellut Karita sinua, Lucaa ja minua yhtenä yksikkönä."

Auts. Love hurts.

Paskaa ja oksennusta sometirkistelijöille

Vierailija
2096/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä avautumisesta on Karitalle vain hyötyä. Nyt hänellä on todisteet epävakaasta puolisosta.

Karita voi tehdä tästä Vaikeista parisuhteista toipuvien -kurssin ja voimaannuttava ero -kirjan. Kauppa käy.

Petri taas lokeroidaan seonneeksi ex-mieheksi, jota ei kohta muista kukaan.

Kunnes Temen tuleva ex-vaimo puhkaisee kuplan tuota bisnekseltä. 🤣🤣🤣

Vierailija
2097/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee, että on perjantai-ilta ja promillet alkaa kommentoijilla nousta

Vierailija
2098/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan normaali mene mihinkään missikisoihin :D! Ehkä vielä silloin kun tyttö suorastaan vietiin sinne mutta ei nää tyrkyt.

Vierailija
2099/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petri Tykkä päivittää tuota julkista someavautumistaan jatkuvasti. Peruin jo illan menot ja laitoin popparit tulemaan. Tästä tulee hauskaa. Ja hauskuutta riittää ainakin jouluun asti.

Miespuolinen Helena Koivu

Vierailija
2100/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä avautumisesta on Karitalle vain hyötyä. Nyt hänellä on todisteet epävakaasta puolisosta.

Karita voi tehdä tästä Vaikeista parisuhteista toipuvien -kurssin ja voimaannuttava ero -kirjan. Kauppa käy.

Petri taas lokeroidaan seonneeksi ex-mieheksi, jota ei kohta muista kukaan.

Kunnes Temen tuleva ex-vaimo puhkaisee kuplan tuota bisnekseltä. 🤣🤣🤣

Hän on noubadi, ketään ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi