Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa

Vierailija
01.09.2023 |

IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html

Kommentit (5330)

Vierailija
2061/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa että ihminen antaa niin yli-siirappisen kuvan elämästään ja sitten saa huomata että se on hyvin huteralla pohjalla. Vieläkö on kiitollinen miehestään ja sen esiintulosta vai mikä hattarastoori on tälläkertaa luvassa? Ehkä ihan hyvä etteivät saaneet yrityksistä huolimatta enempää lapsia. Kulissijutut on myrkkyä.

Vierailija
2062/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ymmärtääkseni tämän koko ketjun luettuani, Karita ei ole pettänyt miestään. Tämä on vain uskomattoman mustasukkainen. Oliko purkaus todella sen arvoinen, etenkin kun heillä on lapsi, joka osaa lukea kaiken. Oli kuinka oli, koskaan ei tulisi haukkua toista vanhempaa. Itselleen kaivaa kuoppaa. Surullista kaikkinensa.

Aivan varmasti mies on sellainen 0-100 sekunnissa tyyppi. Tekee ennen kuin ajattelee. Menee tunteiden mukaan. Karitan julkaisuissa aiemmin kirjoittanut että on päättänyt rakastaa miestään kaikista hänen virheistään huolimatta.

Jos mulla olis tuollainen äkkiväärä tunnehimmeli miehenä niin en jaksaisi. Tuollaisessa suhteessa naisen täytyy olla se rauhallinen asiat hallinnassa pitävä osapuoli. Ei sopis mulle odotan että mies on oikea mies.

Joka tapauksessa hölisee jostain omaisuudenjaosta ja että hyvä kun on avioehto ettei karita vie kaikkea. Tienaa ja omistaa kuitenkin vähemmän kuin Karita??! Ei muuten ole toimittamut tänään lupauksestaan huolimatta avioerohakemusta???

Mitä pitäisi ajatella. Karita ei ole sanallakaan kommentoinut miehensä viestiä. Summa summarun tämä painellaan hiljaisuudella unohduksiin ja mies lupaa opetella järjenkäyttöä ja tunteiden hallintaa TAAS KERRAN. Ei ole tapahtunut mitään mistä mies kirjoitellut mutta taas kerran järjen vähyys ja tunteet veivät miestä kuin litran mittaa.

Että se siitä.

Laittoi jonku rantapäivityksen että on päättänyt olla TOISTAISEKSI hiljaa asiasta mutta videon mukaan väittää miehen päivitystä tarinaksi jossa monta puolta..

Sometauon aikana toki ehtii monta omaakin tarinaa vielä kehitellä ;)

" Asioilla on aina monta puolta. Tarinoilla, mitä hänkin valitsee kertoa, on monta puolta. Minä valitsen olla hiljaa ja valitsen ainakin toistaiseksi olla kommentoimatta mitenkään, Karita summaa."

Niin no tottahan se on. Jos Karita on mennyt vain työkaverinsa autoon hoitamaan työkuvioita ja Petri on mielessään kääntänyt tämän pettämiseksi, niin onhan tässä jo kaksi aivan eri tarinaa. Sairaalloisen mustasukkainen keksii pettämisiä vaikka mistä asioista: viivyit kaupassa liian pitkään, petit minua! Hymyilit kassamiehelle, petät minua! Juttelit kollegasi kanssa, petit minua! Kun taas naisen näkökulmasta näissä tarinoissa kävi niin, että tein normaalit ruokaostokset kaupassa ja vertasin hintoja, hymyilen kaikille kassatyöntekijöille, minun on pakkokin jutella työkavereille koska työskentely ei muuten onnistu. Tässä on jo kaksi täysin eri tarinaa ja kontrolloiva henkilö uskoo aivan täysin omiin tarinoihinsa.

Ääh. Kyllähän suklaapatukkaa autossa syödään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2063/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidin, joka pettää aviomiestään, on vaan otettava se vastuu, että lapset kärsivät. Kulissiliitoissa tai missä tahansa liitoissa elävät pellet, jotka eivät uskalla ensin erota, vaikka toista tekee mieli, ovat alinta pohjasakkaa. Minä otin avioeron ensin miehestäni, ilman kolmansia osapuolia, reilusti ja koskaan eivät lapseni ole joutuneet minun maineestani kärsimään.

Niin että äidin ja naisen tulee kantaa vastuu ja varjella mainettaan? Miehet saavat tehdä mitä huvittaa?

Ei, miehiä ja isiä koskee aivan sama asia. Mieti lapsiasi ennenkuin petät oli ajatuksenani. Seuraukset kantavat myös lapset ja joskus todella rumalla tavalla. Ero ensin, sitten uusi.

Niin. On miehiä jotka tekevät tuota useaan kertaan eri lapsien kanssa.

Vierailija
2064/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa yllätys. Vastahan Karita julkaisi rakkaudentäytteisen postauksen hääpäivänsä kunniaksi. 

Luin Karita Tykän hääpäiväpostauksen vasta nyt tämän pettämis/erokohun yhteydessä joten se tieto voi vaikuttaa tulkintaani, mutta ei ollut mielestäni kovin rakkaudentäyteinen. Ei osoittanut postausta puolisolle ja sitten vain luetteli asioita, olisi kai puolisosta muutakin sanottavaa kuin että ei viihdy somessa - vaikka haluaisi kunnioittaa toisen yksityisyyttä niin kuitenkin... Ei myöskään puhunut rakkaudesta ja rakastamisesta vaan sanoi olevansa kiitollinen, nimitti miestä kyllä sanalla rakas. Silti, kummallinen, tunteeton postaus.

Vierailija
2065/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sympatiat Petrille. Tapasin Karitan töiden merkeissä noin 20v sitten, ja oli todella ylimielinen, kylmä ja kuivakka akka. Gold digger, joten kummasti alkoi kiinnostamaan muu kuin elättäjältä alkoi rahat loppua. Ja poika kyllä tietää jo erittäin hyvin, minkälainen äiti hänellä on ja mitä tehnyt. Nämä asiat olisivat julkisuuteen vuotaneet ihan Seiska-lehdestä seuraavalla viikolla, nyt sentään petetty aviomies sai kertoa oman tuskansa. Petrin kirjoitus on aito ja nyt näköjään jo poistanut, totta kai kun Karita painostanut.

Taisit saada pakit Karitalta ja hän on nyt mielestäsi ylimielinen kun ei huolinut sinua. Tai sitten olet jauhanut kaksimielistä sontaa eikä Karita ole ymmärtänyt nauraa typerille vitseillesi. Sellainen käy monen miehen itsetunnon päälle ja syy on sen jälkeen aina naisesssa, ei koskaan omassa käytöksessä.

Vierailija
2066/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on vastuussa omasta käytöksestään. Tuo mies sekavasta avautumisestaan. Karita siitä mitä ikinä onkaan tehnyt tai jättänyt tekemättä. Julkisuudessa parisuhteiden puiminen on niin mautonta, oli kyseessä some tai naisten lehti tai vaikka hesari.

Vierailija
2067/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ymmärtääkseni tämän koko ketjun luettuani, Karita ei ole pettänyt miestään. Tämä on vain uskomattoman mustasukkainen. Oliko purkaus todella sen arvoinen, etenkin kun heillä on lapsi, joka osaa lukea kaiken. Oli kuinka oli, koskaan ei tulisi haukkua toista vanhempaa. Itselleen kaivaa kuoppaa. Surullista kaikkinensa.

Aivan varmasti mies on sellainen 0-100 sekunnissa tyyppi. Tekee ennen kuin ajattelee. Menee tunteiden mukaan. Karitan julkaisuissa aiemmin kirjoittanut että on päättänyt rakastaa miestään kaikista hänen virheistään huolimatta.

Jos mulla olis tuollainen äkkiväärä tunnehimmeli miehenä niin en jaksaisi. Tuollaisessa suhteessa naisen täytyy olla se rauhallinen asiat hallinnassa pitävä osapuoli. Ei sopis mulle odotan että mies on oikea mies.

Joka tapauksessa hölisee jostain omaisuudenjaosta ja että hyvä kun on avioehto ettei karita vie kaikkea. Tienaa ja omistaa kuitenkin vähemmän kuin Karita??! Ei muuten ole toimittamut tänään lupauksestaan huolimatta avioerohakemusta???

Mitä pitäisi ajatella. Karita ei ole sanallakaan kommentoinut miehensä viestiä. Summa summarun tämä painellaan hiljaisuudella unohduksiin ja mies lupaa opetella järjenkäyttöä ja tunteiden hallintaa TAAS KERRAN. Ei ole tapahtunut mitään mistä mies kirjoitellut mutta taas kerran järjen vähyys ja tunteet veivät miestä kuin litran mittaa.

Että se siitä.

Laittoi jonku rantapäivityksen että on päättänyt olla TOISTAISEKSI hiljaa asiasta mutta videon mukaan väittää miehen päivitystä tarinaksi jossa monta puolta..

" Asioilla on aina monta puolta. Tarinoilla, mitä hänkin valitsee kertoa, on monta puolta. Minä valitsen olla hiljaa ja valitsen ainakin toistaiseksi olla kommentoimatta mitenkään, Karita summaa."

Vähän on samaa mitä ehdotettiinkin jo vastaukseksi. Mutta muru sun on oltavakin hiljaa koska mies sanoo että petit? Onko niinkuin muuta?

Vierailija
2068/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli jo älyttömän feikki kuva tästä Karitasta sen perusteella, että piti laittaa instagramiin päivityksenä kuva ITSESTÄÄN tämän puolustus-/parisuhdekriisitekstin saatteeksi. Eikö narsismilla ole mitään rajaa?

Jo tämä itsessään kertoo minulle tästä hempukasta paljon.

Vierailija
2069/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa että ihminen antaa niin yli-siirappisen kuvan elämästään ja sitten saa huomata että se on hyvin huteralla pohjalla. Vieläkö on kiitollinen miehestään ja sen esiintulosta vai mikä hattarastoori on tälläkertaa luvassa? Ehkä ihan hyvä etteivät saaneet yrityksistä huolimatta enempää lapsia. Kulissijutut on myrkkyä.

No todellakin. Eiköhän yhden lapsen kärsimykseen laittaminen pettämistensä takia riitä. Hyvä vaan ettei lisää tullut. Ehkä syy siihenkin oli Karitassa itsessään.

Vierailija
2070/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karitallakin voi olla 40 kriisi. Haluaa vielä tuntea, että vientiä on.

Viidenkympin kriisi.

26-v ei ole 30, 36-v ei ole 40 eikä 46-v ole 50.

Vierailija
2071/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karita huijaa myös seuraajiaan myymällä noituusharjoitteitaan Relax nimisenä valmennuksena. Kuten avioliitossaankin, saa toisen osapuolen uskomaan valheeseen, joka on kaunisteltu muuksi. Hänen relax-harjoitteensa ovat okkultismia ja new age uskontoa, jossa hän mm. ottaa yhteyttä ns. henkioppaaseensa ohjaamiensa meditoinnin ja reiki-energiahoitojensa avulla. Lisäksi hän on kehitellyt kyseenalaiset "voima"kortit. Nuo kortit ovat päällepäin viattoman näköisiä, mutta eivät päämäärältään juurikaan eroa new age uusnoitien käyttämistä tarot-korteista, jotka ovat pahuuden kanssa kommunikointia. Karita on itse sanonut somessa, että hän siunaa jokaisen myymänsä mediataatiotyynyn kristallikivet. Millä hän ne oikein siunaa? Karita uskoo jälleensyntymiseen ja kristalleissa olevaan energiaan. Hän halaa puita ja uskoo niiden energiaan. Niin myös uusnoidat ja kaikenmaailman shamanismit. Jos on vähänkin perehtynyt new age uushenkisyyden okkultistisiin juuriin ja tekniikoihin, niin tietää, että nuo kaikki hänen relax-valmennussisällöt liittyvät hyvin pimeään henkimaailmaan. Samaan mitä satanistit käyttävät avoimesti. Tässä vaan kaikki on kiilloteltu muuksi ja rahastetaan kurssimaksuilla.

Näillä joillakin joogaa, new age henkisyyttä (meditaatio, reiki eli energiahoitojen teko) tarjoavilla "hyvinvointivalmentajilla" on lähes poikkeuksetta hienot kulissit noituusharjoitteidensa verhoina. Myös Karitalla. Reikiä ei juuri edes mainita relaxin kohdalla ja meditaatiosta kristalleineen luodaan ihan toinen kuva kuin mitä se tekee kohteelleen pidemmällä aikavälillä. Hoidoista ja meditaatioista jää aluksi ehkä jopa mahtava olo, mutta tuhoa on elämään tulossa ennemmin tai myöhemmin. Niin myös näiden reiki- ja meditaatioopettajien omaan elämään. Nimittäin kun on antanut väärälle pimeän puolelle pikkusormen, se vie koko käden. Valitettavasti Karita on omien sanojensa mukaan tehnyt energiahoitojaan myös hänen pojalleen. Karmeaa, miten hän on harjoitteidensa ja uushenkisyyden hurahtamisellaan aiheuttanut koko perheelle ja seuraajilleenkin ikäviä asioita elämään. Tuo mies, jonka kanssa meni miestään pettämään, on myös joogaguru ja hieroja. Ei siis ihme, että on löytänyt rinnalleen toisen samankaltaisen. Hänen miehensä ilmeisesti ei ole new age opeista välittänyt. Toivottavasti hän tajuaa pitää yhteisen pojan kaukana Karitan okkultistisista relax-harjoitteista ja kristallihoidoista. Nyt ne avioliiton kulissit sitten kaatuivat ja totuus Karitan kiiltokuvaelämästä paljastui. Totuus hänen hyvinvointibisneksistäkin tulee vielä varmaan esille. On väärin valehdella noituudesta ja kertoa sen olevan vain "relax".

Vierailija
2072/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Famu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen tavannut Karitan ohimennen. Olin yhtä hoikka kuin hän ja olen suunnilleen samanikäinen, ja jos Karitan katse olisi voinut tappaa, niin en olis tässä Olin ilmeisesti jokin uhka hänelle :D

Ei se hoikkuus ole kaikki. Joku tykkää luuviulusta mutta toinen rakastaa reheviä muotoja.👍

Tärkeintä on uskollisuus omaa puolisoa kohtaan.

Ei ollut siitä kyse. Kyse oli siitä, että hoikat, nätit naiset ovat Karitalle uhka ja siksi hän suhtautuu toisiin hoikkiin ja nätteihin naisiin vihamielisesti. Oli siis kyse Karitan epävarmuudesta.

Vierailija
2073/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow, taattua vauva-palsta kamaa, joku puolityrkky avautuu puolituntemattomasta puolisostaan, ja vielä pettäminen mainittu...  kestääkö vauva-palsta tämän??

https://tinyurl.com/bde549vb

Vierailija
2074/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tarkoitti tuolla fyysisellä jutulla mitä kantaa loppuelämän ja rysän päältä kiinni jäämisellä?

Tatuointi tai vasektomia?

Sukupuolitauti? Hiv?

Vasektomia kuulostaa mahdolliselta.

Ovat lehtijuttujen mukaan kärsineet lapsettomuudesta ja yrittäneet toista lasta pitkään - turhaan. Joten tuskin.

vasektomia voidaan purkaa

Vierailija
2075/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan ennen edes kuullut Karitan puhuvan. Nyt tuli katsottua muutama video ihan mielenkiinnosta. Fiksun ja ajattelevan oloinen. Oppinut herkkänä ihmisenä selvästi itseään suojelemaan. Ei todellakaan mikään bimbo. Mieleen tuli että, jos miehellä on masennusta, bisnekset ei suju ja alkaa itseluottamus pudota niin ei varmaan mikään kaiken kestävä "äiti" tai halimamma, jota luuseriuteen tippumassa oleva mies odottaisi tuekseen. Varmaan sen takia sitten Petriltä tuollainen oksentava hätähuuto julkisuuteen. Tämän perusteella aika vaikea nähdä, että Petri tuosta vielä saisi itsensä koottua rakastavaksi aviomieheksi, pelkkä anteeksipyyntö ei enää riitä. Ihmeitäkin toki voi tapahtua.

Vierailija
2076/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että se siitä.

Niin no tottahan se on. Jos Karita on mennyt vain työkaverinsa autoon hoitamaan työkuvioita ja Petri on mielessään kääntänyt tämän pettämiseksi, niin onhan tässä jo kaksi aivan eri tarinaa. Sairaalloisen mustasukkainen keksii pettämisiä vaikka mistä asioista: viivyit kaupassa liian pitkään, petit minua! Hymyilit kassamiehelle, petät minua! Juttelit kollegasi kanssa, petit minua! Kun taas naisen näkökulmasta näissä tarinoissa kävi niin, että tein normaalit ruokaostokset kaupassa ja vertasin hintoja, hymyilen kaikille kassatyöntekijöille, minun on pakkokin jutella työkavereille koska työskentely ei muuten onnistu. Tässä on jo kaksi täysin eri tarinaa ja kontrolloiva henkilö uskoo aivan täysin omiin tarinoihinsa.

No niin, palstan vääristelijä taas kerran vauhdissa. Mene sellaisille sivustoille missä tuota jotkut friikit uskovat. Täällä ei.

Mistä sinä sen tiedät mitä tuossa on ihan oikeasti tapahtunut? Tuota tapahtuu, että somessa julkisesti nolataan ja mustamaalataan oma puoliso ja väitetään pettämistä ja muuta. Ja kyseessä on todellisuudessa henkisesti ja monesti myös fyysisesti väkivaltaisesta puolisosta, jonka yksi tapa olla väkivaltainen on julkinen häpäisy. Saman asian ajaa julkinen h***aksi haukkuminen.

Mistä sinä ihan oikeasti tiedät mitä tässä on tapahtunut ja entä jos kyseessä onkin oikeasti parisuhdeväkivallan uhrista ja sinä olet osa sitä väkivaltaa ja häpäisyä? Oletko miettinyt yhtään omaa vastuutasi siitä?

Eikös tuolla naisella ole pettämishistoria? Kerran pettäjä aina pettäjä. Onhan se monellakin someinfluesserilla nähty. Harrastavat henkistä väkivaltaa pettämällä.

Vierailija
2077/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tällaisia päivityksiä näkee Feissarimokissa elämänkouluteinien postauksina. Petetyksi tuleminen on ikävää, mutta ei pidä alentua tekemään itsestään moukkamaista sekopäätä.

Niinpä. Miten voi 56-vuotias ukko olla noin idiootti ja kakara.

Näissä tapauksissa jopa rikosoikeus tunnistaa intohimorikoksen erityistapauksena lieventäväksi jos jotain tapahtuu missä pettämisen yhteydessä. Niin ihmettele sinä sitten vaan.

Vierailija
2078/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karitallakin voi olla 40 kriisi. Haluaa vielä tuntea, että vientiä on.

Viidenkympin kriisi.

26-v ei ole 30, 36-v ei ole 40 eikä 46-v ole 50.

Viidenkympin kriisiä aletaan kokea kun 50 vuotta lähestyy. 47-vuotias on lähempänä viittä kuin neljää kymppiä.

Vierailija
2079/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että mies toi julkisuuteen oman versionsa heti, koska Karitalla on niiin hyveellinen, henkinen ja täydellinen imago että kaikki olisivat akatelleet heti että miehen vikaa kaikki.

Vierailija
2080/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mkh4 kirjoitti:

Karita huijaa myös seuraajiaan myymällä noituusharjoitteitaan Relax nimisenä valmennuksena. Kuten avioliitossaankin, saa toisen osapuolen uskomaan valheeseen, joka on kaunisteltu muuksi. Hänen relax-harjoitteensa ovat okkultismia ja new age uskontoa, jossa hän mm. ottaa yhteyttä ns. henkioppaaseensa ohjaamiensa meditoinnin ja reiki-energiahoitojensa avulla. Lisäksi hän on kehitellyt kyseenalaiset "voima"kortit. Nuo kortit ovat päällepäin viattoman näköisiä, mutta eivät päämäärältään juurikaan eroa new age uusnoitien käyttämistä tarot-korteista, jotka ovat pahuuden kanssa kommunikointia. Karita on itse sanonut somessa, että hän siunaa jokaisen myymänsä mediataatiotyynyn kristallikivet. Millä hän ne oikein siunaa? Karita uskoo jälleensyntymiseen ja kristalleissa olevaan energiaan. Hän halaa puita ja uskoo niiden energiaan. Niin myös uusnoidat ja kaikenmaailman shamanismit. Jos on vähänkin perehtynyt new age uushenkisyyden okkultistisiin juuriin ja tekniikoihin, niin tietää, että nuo kaikki hänen relax-valmennussisällöt liittyvät hyvin pimeään henkimaailmaan. Samaan mitä satanistit käyttävät avoimesti. Tässä vaan kaikki on kiilloteltu muuksi ja rahastetaan kurssimaksuilla.

Näillä joillakin joogaa, new age henkisyyttä (meditaatio, reiki eli energiahoitojen teko) tarjoavilla "hyvinvointivalmentajilla" on lähes poikkeuksetta hienot kulissit noituusharjoitteidensa verhoina. Myös Karitalla. Reikiä ei juuri edes mainita relaxin kohdalla ja meditaatiosta kristalleineen luodaan ihan toinen kuva kuin mitä se tekee kohteelleen pidemmällä aikavälillä. Hoidoista ja meditaatioista jää aluksi ehkä jopa mahtava olo, mutta tuhoa on elämään tulossa ennemmin tai myöhemmin. Niin myös näiden reiki- ja meditaatioopettajien omaan elämään. Nimittäin kun on antanut väärälle pimeän puolelle pikkusormen, se vie koko käden. Valitettavasti Karita on omien sanojensa mukaan tehnyt energiahoitojaan myös hänen pojalleen. Karmeaa, miten hän on harjoitteidensa ja uushenkisyyden hurahtamisellaan aiheuttanut koko perheelle ja seuraajilleenkin ikäviä asioita elämään. Tuo mies, jonka kanssa meni miestään pettämään, on myös joogaguru ja hieroja. Ei siis ihme, että on löytänyt rinnalleen toisen samankaltaisen. Hänen miehensä ilmeisesti ei ole new age opeista välittänyt. Toivottavasti hän tajuaa pitää yhteisen pojan kaukana Karitan okkultistisista relax-harjoitteista ja kristallihoidoista. Nyt ne avioliiton kulissit sitten kaatuivat ja totuus Karitan kiiltokuvaelämästä paljastui. Totuus hänen hyvinvointibisneksistäkin tulee vielä varmaan esille. On väärin valehdella noituudesta ja kertoa sen olevan vain "relax".

Ota lääkkeesi ja pian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme