Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kaikki kokoomuslaiset ole miljonäärejä?

Vierailija
31.08.2023 |

Kun se on asenteesta kiinni.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ehkä se asenne on se että vähempi riittää.

Vierailija
2/29 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne olekin?

Rahahan on tärkein mittari, millä onnistumista ja menestymistä mitataan. Kaikki muu on teeskentelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä ehtinyt sinne asti.

Vierailija
4/29 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa tämän puolueen äänestäjistä on sellaisia, jotka haluavat kuulua ns. parempaan joukkoon. Siksi äänestävät kokoomusta, eivätkä ajattele ajaako puolue heille edullisia asioita vai ei.

Vierailija
5/29 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no ehkä se asenne on se että vähempi riittää.

Kokoomuslaiselle "vähempi" riittää? HAHAHAHA

Vierailija
6/29 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso osa tämän puolueen äänestäjistä on sellaisia, jotka haluavat kuulua ns. parempaan joukkoon. Siksi äänestävät kokoomusta, eivätkä ajattele ajaako puolue heille edullisia asioita vai ei.

Juuri näin. Hyvin utopistista.

Vierailija
7/29 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asenne on tärkeä. Ja totta kai hyvään asenteeseen kuuluu se, ettei mitään nyyhkivää demaria äänestä.

Vierailija
8/29 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äänestänyt myös Kokoomusta. Palkkani ollut aina alle mediaanin. Miljonääriksi en ole tähdännyt. Pitääkö vaihtaa puoluetta vai asennetta? Ja mihin?

Vierailija
9/29 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että sinä punikkivässykkäluuseri saisit kysellä. Voisit kyllä käyttää aikasi työnhakuunkin iänikuisen palstalla länkyttämisesi sijasta.

Vierailija
10/29 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen äänestänyt myös Kokoomusta. Palkkani ollut aina alle mediaanin. Miljonääriksi en ole tähdännyt. Pitääkö vaihtaa puoluetta vai asennetta? Ja mihin?

Vaihtoon vaan. Mitä teet tuolla kokoomusasentelkasi kun se ei sinua tule koskaan hyödyttämään?

Vierailija
11/29 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoon vaan. Mitä teet tuolla kokoomusasentelkasi kun se ei sinua tule koskaan hyödyttämään?

Millainen asenne olisi hyvä tilalle? Miten se hyödyttäisi minua?

Vierailija
12/29 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskity negatiiviseen. Näe tulevaisuudessa vain sairautta ja työttömyyttä. Hyöty on siinä, että pessimisti ei sitten pety, kun itsesuggestiosi tuottaa noita asioita.

Vierailija
13/29 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskity negatiiviseen. Näe tulevaisuudessa vain sairautta ja työttömyyttä. Hyöty on siinä, että pessimisti ei sitten pety, kun itsesuggestiosi tuottaa noita asioita.

Tähän sopisi varmaan myös sellainen, että ei mun tartte ite mitään hoitaa, vaan joku muu tekee mun puolesta, kun se on sen velvollisuus. Mulla vois olla velvollisuuksien sijaan paljon kaikkia oikeuksia.

Vierailija
14/29 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin? Riittää että mies on....miksi itse enää vaivautua. Keskityn muihin asioihin. T. Kokoomuslainen

Vierailija
15/29 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Moni pienyrittäjä ei tajua. että se on suurpääoman puolue.

Vierailija
16/29 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse äänestän aina kokoomusta ja ajattelen nimenomaan yhteisunnan etua. En koskaan sitä miten itse hyödyn mistäkin. Äänestääkö joku niin että tavoittelee vain jotain omaa etua? Mielestäni pitäisi ajatella Suomen parasta ja ihmisiä yhteiskuntana.

Vierailija
17/29 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkansaaja on kokoomukselle tarpeellinen äänestäjä, joka ei huomio omaa asemaansa yhteiskunnassa ja näin tyhmyyttään sahaa omaa oksaansa.

Vierailija
18/29 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on va zz a reilla ongelmat. Kateus pistää näköjään ne kaksi aivosoluakin jumiin. Voi proleparat, itkekää lisää!

Vierailija
19/29 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lie heikompaa ainesta?

Vierailija
20/29 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Moni pienyrittäjä ei tajua. että se on suurpääoman puolue.

Siitä hyötyy aika moni, jos Suomeen saadaan suurpääomia. Ne niitä tehtaita rakentavat, ei SAK.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi