Kertokaapa nyt naiset, jotka tykkäävät spermasta
Kommentit (10)
Näin miehenä voin sanoa, että olen myös tavannut sellaisen naisen joka nieli spermat mukisematta ja sai myös roiskia ja hieroa spermat tissien päällä jos halusin. ...
Suuhun otan usein, koska pidän siitä ja se kiihottaa myös miehiä.
Olen 55v nainen. Olen aina niellyt mieheni spermat ottanut naamalle, rinnoille, ihan mihin mies on halunnut roiskia. Mikähän tässä on outoa jos kaksi aikuista touhuaa ruumiin nesteillä. Olen kussutkin mieheni naamalle kun halusi. Mies vaan selälle pesuhuoneen lattialle ja siihen kyykistyin päälle ja kusin. Tuokin jäi yhteen kertaan mutta oli kokemus molemille. Touhutkaa hyvät ihmiset älkääkä ihmetelkö.
Suuhun nykyään, kävin suihinottokurssin. Suosittelen ja miehille tuolta pil**un nuolenta kurssia.
Todella suosittelen näitä!
Vierailija kirjoitti:
Suuhun nykyään, kävin suihinottokurssin. Suosittelen ja miehille tuolta pil**un nuolenta kurssia.
Todella suosittelen näitä!
Oppiiko noista oikeasti jotain uutta?
Miehenä vastaan, että naisystäväni haluaa mieluiten sisään yhdynnässä tai suuhun.
Mieluiten sisään kaikki, jos suihinotto niin suuhun osa ja loput ohjaan rinnoilleni
Toinen vastaus.
Ei tuollainen nainen ole edes harvinaisuus.
Joka kylällä on useampikin sellainen.
Kun tiedät mistä etsiä.
Minä haluaisin kanssa oppia ns kielimestariksi, mutta omaa naista ei kiinnosta niin paljoa seksin kehittäminen ja oppiminen kuin voisi luulla. Eikä suihinototkaan tunnu olevan hänen juttunsa.
Miehille ketkä kaipaa suihinottoa suhteisiin teidän pitää siitä puhua, jos ei puhe niin "suikkarikone" on jees.
Riippuu ihan fiiliksestä. Paljon ja usein olis ainakin hyvä 🤤