Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nössöjä miehiä halveksitaan, mutta nössöjä naisia ei?

Vierailija
31.08.2023 |

On vuosi 2023 ja tasa-arvo, mutta tämä ei ole muuttunut. Naiselle on ok olla nössö, herkkä, säikky, jne. Miehelle ei todellakaan ole. Herkkyys sallitaan ainoastaan vahduuden vastapainona, ts. kun maskuliinisuutensa todistanut mies tirauttaa kyyneleen, mutta ei kuitenkaan silloin kun nainen kaipaa tukea.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisia arvioitaisiin miesten kriteereillä, 90% naisista olisi nössöjä, passiivisaggressiivisia, kaksinaamaisia pelkureita.

Vierailija
22/52 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta on erittäin sukupuolittunut ja stereotyyppinen vieläkin 2023-luvulla.

Pienestä pitäen pojille opetaan olemaan rohkeita ja "poikia" ja tytöille opetaan olemaan kilttejä, "tyttömäisiä". Ja tässä on lopputulos. On myös tutkittu, että meidän steotyyppinen yhteiskunta vaikuttaa myös siihen, miten me valitsemme ammattimme. Se oli Hesarissa vähän aikaa sitten.

Alle kouluikäiset lapset kysyivät minulta, miksi näytän pojalta. Ajattelen siitä, ettei heitä ole vielä aivopesty uuteen sukupuolettomuus-normiin. 

Woke sanoisi, että työtä on vielä paljon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehen pitää olla alistettu, Ei nössö!

Mitä nainen tekisi nössö miehellä??

Vierailija
24/52 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KirsiS kirjoitti:

Koska miehen pitää olla alistettu, Ei nössö!

Mitä nainen tekisi nössö miehellä??

Aivan! Jos Miehestä tulee nössö,niin nainen on kouluttanut hänet väärin.

Vierailija
25/52 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että nössöjä miehiä vihaavat erityisesti toiset miehet.

Naisiin, olivatpa he minkälaisia tahansa, kohdistetaan vihaa yleensä. Siksihän nössöjä miehiäkin kutsutaan "neideiksi"  -- koska kaikki naiseen viittaava on negatiivista tai naurettavaa lähtökohtiasesti.

Incelien käsitykset siitä, että naiset pitävät "jännämiehistä" ovat lapsellista löpinää. Kuka tahansa tervepäinen nainen haluaa mielummin parikseen miehen, joka osaa puhua, kertoa ja näyttää tunteita, kuin aggressiivisen ja dominoivan öykkärin.

Incelien kuvitelma itsestään "kiltteinä miehinä" on outo. Yleensähän he suorastaan tihkuvat vihaa ja halveksuntaa naisia kohtaan.

Nössömies on taas sellainen, joka ei osaa ilmaista tunteitaan ja toiveitaan, vaan sanoo aina naiselle "en tiiä, päätä sinä, kuten sä haluat" eli vyöryttää kaiken emotianaalisen parisuhdetyön naisen osaksi. Nämä nössömiehetkään eivät ole usein kovin kilttejä, vaan he ovat lähinnä ns. passiivis-aggressiivisia, eli pakottavat naisen ottamaan vastuun kaikesta, mutta sitten saattavat kostaa naiselle sen että nainen tekee ne päätökset, joita nössöli ei itse halua tehdä.

Todistit juuri että se on naiset, eivätkä toiset miehet, jotka valittavat naisellisista piirteistä miehissä.

Passiivisuus-agressiivisuus jos mikä on ihan todistetusti naisille tyypillisempi piirre.

En "todistanut" yhtikäs mitään vaan kerroin faktat. Noin ne asiat ovat. Turha vängätä vastaan ja väännellä valheilla asioita sellaisiksi kuin haluat.

Vierailija
26/52 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa. Mutta ei nainenkaan aina itke jos miestä lohduttaa, yrittää pysyä kasassa? Kaksi itkijää jotenkin menee oudoksi, samalla kerralla. Ellei tosiaan ole ydinpom. tippumassa niskaan.

Niin, eli mies saa itkeä vain juuri oikealla hetkellä, ja silloinkin sopivan miehekkäällä tavalla.

Siis sanoin tuossa että jos mies itkee, naisen kai turha samaan aikaan itkeä jos pitää lohduttaa. Ja toisinpäin. Vai kaksi rääkyy kovaa, miksi? Mikä on miehekäs itku? Miten miehet haluaisivat pillittää, korkealla äänelläkö, kuten kaupan kassapoika jonka ääni on sopraano. Jolla on tatuointi ja joka paheksuu rahattomia asiakkaita.

Vierailija
27/52 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse itken lähes päivittäin, kun luen mangaa ja katson animea. Jos nainen lukee kirjaa ja itkee, niin heti ollaan kehumassa naista sivistyneeksi ja hienoksi, kun tulkitsee kirjaa herkillä kyynelillä.

Mutta animelle itkevä mies on naisista epäsivistynyt inceli ja syrjäytynyt amis.

Vierailija
28/52 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin elinympyröistä...

Itseäni, pientä herkkää tyttöä, kiusattiin koulussa vuosia rankasti nössöyteni takia.

Tiedän miehiä joiden herkkyyttä on arvostettu ja arvostetaan.

Vierailija
29/52 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että tasa-arvoa vinkuvat naiset haluaa että miesten pitää olla herkkiä,pelokkaita,tunteikkaita yms mutta sitten he itse eivät millään halua kelpuuttaa sellaista miestä kumppaniksi :D 

Voin valitettavasti vahvistaa tämän.

Kun saa treffeillä pakit 44 kertaa putkeen ilman seksiä ja kerran kuulee treffinaiselta jopa, että pitäisi olla maskuliinisempi niin miettii kyllä, että mihin jäi se opetus, että ole vain oma itsesi.

Ihannemiehen rooli on vain yhdenlainen.

Vierailija
30/52 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni, pientä herkkää tyttöä, kiusattiin koulussa vuosia rankasti nössöyteni takia.

Miehen herkkyyttä arvostetaan vasta sen jälkeen kun mies on todistanut stereotyyppisen maskuliiniset piirteensä, tai jos mies on kuuluisa, jolloin lähes mistä tahansa piirteestä tulee postiivinen.

Jos odottaa arvostusta mistään, oli kuka vain niin kauan saa odottaa. Oikean ihmisen kanssa saa olls oma itsensä. Mitä sitten jos massat eivät hyväksy?

Vierailija
31/52 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen herkkyyttä arvostetaan vasta sen jälkeen kun mies on todistanut stereotyyppisen maskuliiniset piirteensä, tai jos mies on kuuluisa, jolloin lähes mistä tahansa piirteestä tulee postiivinen.

Ei naistenkaan herkkyyttä arvosteta sinällään. Se, että joku mies olisi valmiina tuikkaamaan munansa sisään on eri asia kuin arvostus.

Vierailija
32/52 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Olen itse nössö nainen ja siitä on aina kiusattu ja halveksittu. Sen sijaan ne kovemmat gimmat on aina suosittuja. Että en näe että naisenakaan nössöys mikään erityisen ihailtu piirre on. Iän myötä olen toki oppinut kovettamaan itseni, ainakin muiden nähden. Se on jännä ilmiö, että heti kun esittää kovaa tai edes neutraalia, on kaikkien silmissä jotenkin vakavammin otettava kuin sellainen äärimmäisen herkkä särkyvä enkeli. Luulisi että ihmiset kaipaisi enemmän herkkyyttä tähän pahaan maailmaan.

Vierailija
33/52 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka montaa nössöä naista olet elämäsi aikana arvostanut? Tuskinpa yhtä ainoaa.

Vierailija
34/52 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa. Mutta ei nainenkaan aina itke jos miestä lohduttaa, yrittää pysyä kasassa? Kaksi itkijää jotenkin menee oudoksi, samalla kerralla. Ellei tosiaan ole ydinpom. tippumassa niskaan.

Niin, eli mies saa itkeä vain juuri oikealla hetkellä, ja silloinkin sopivan miehekkäällä tavalla.

Siis sanoin tuossa että jos mies itkee, naisen kai turha samaan aikaan itkeä jos pitää lohduttaa. Ja toisinpäin. Vai kaksi rääkyy kovaa, miksi? Mikä on miehekäs itku? Miten miehet haluaisivat pillittää, korkealla äänelläkö, kuten kaupan kassapoika jonka ääni on sopraano. Jolla on tatuointi ja joka paheksuu rahattomia asiakkaita.

Olen Mies ja olen itkenyt viimeksi 10 vuotiaana. Aikuisiällä en lainkaan.

Se olisi häpeällistä ja merkki heikkoudesta.

Vierailija
35/52 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Mies ja olen itkenyt viimeksi 10 vuotiaana. Aikuisiällä en lainkaan.

Se olisi häpeällistä ja merkki heikkoudesta.

Sama.

Varsinkin jos itkee naisen edessä on peli pelattu . Naiset eivät pidä liian emotionaalisista miehistä.

Ihan perus sääntö.

Vierailija
36/52 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Olen itse nössö nainen ja siitä on aina kiusattu ja halveksittu. Sen sijaan ne kovemmat gimmat on aina suosittuja. Että en näe että naisenakaan nössöys mikään erityisen ihailtu piirre on. Iän myötä olen toki oppinut kovettamaan itseni, ainakin muiden nähden. Se on jännä ilmiö, että heti kun esittää kovaa tai edes neutraalia, on kaikkien silmissä jotenkin vakavammin otettava kuin sellainen äärimmäisen herkkä särkyvä enkeli. Luulisi että ihmiset kaipaisi enemmän herkkyyttä tähän pahaan maailmaan.

Tulin juuri sanomaan samaa. Olen ulospäin tosi nössö nainen, ja väitän myös, että kukaan ei kunnioita nössöä naista. Hyväksikäyttäjiähän sellainen yleensä vetää puoleensa. Useimmille naisille olen vähän säälittävä, huvittava tapaus, jolle selän takana vähän naureskellaan ja josta yritetään hyötyä (eivät vaan tajua, että nössöstä ulkokuorestani huolimatta en ole pompoteltavissa). Ja kontrolloiville narsistimiehille nössö nainen on epäilemättä mehukas uhri. Joskus on jopa kadullakin tullut vastaan sellaisia, jotka yrittävät pomottaa täysin tuntematonta naista.

Joo, totta kai nainen SAA olla nössö, kukapa se kieltäisi. Mutta ehkäpä sen nössömiehen kannattaisi kulkea vähän matkaa nössön naisen saappaissa jotta tajuaisi millaista elämää kadehtii.

Vierailija
37/52 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkä nainen haluaa vahvan miehen koska vastakohdat täydentävät toisiaan. Ei toimi jos molemmat ovat herkkiä, toisen pitää pystyä suojelemaan.

Vahva nainen haluaa vahvan miehen koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä. Ei toimi jos toinen on vahva ja toinen herkkä, ei tunnu siltä että ollaan samaa joukkuetta.

Vierailija
38/52 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei koskaan pidä paljastaa heikkouksiaan. He käyttävät niitä lopulta sinua vastaan. Länsimainen nainen alkaa olla huono vitsi.

Vierailija
39/52 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa terapeutin/psykiatrin/lääkärin joka on vahva mies.

Vierailija
40/52 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä parisuhteessa itketään ja nauretaan yhdessä. Eikä olla tilanteessa kuin tilanteessa kuin joku kirveen niellyt. Mutta ei tietenkään ihan alussa kannata olla liian avoimesti herkkä, ihan jo senkin takia että sellaisesta helposti kiinnostuu vain hyväksikäyttäjät.

Muutenkin antaa itsestään vähän epätasapainoisen kuvan jos ihminen avoimesti vollottaa ihan uusien tuttavien nähden, eihän kukaan yleensä sellaista tee. En itse ainakaan edes halua itkeä muuta kuin sellaisten ihmisten nähden, joihin luotan täysin ja jotka olen tuntenut jo pitkään.

Ei me naisetkaan, edes herkät, sentään avoimesti huutoitketä pitkin katukuvaa kuin pikkulapset. Kyllä se itkemisseura valitaan tarkkaan. Enkä ikinä itkisi esimerkiksi ensitreffeillä miehen nähden, johon olen vasta tutustumassa. Tuskinpa kukaan muukaan sellaista tekee? Kyllä se vaatii syvempää luottamusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi