Kumpi on komeampi Jussi 69 vai Jyrki 69?
Kommentit (44)
Jussi on cool, mulla on samiskroppa ja skulaan skebaa. Oikeasti tosi kiva tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Jyrkillä on erityisesti kauniit silmät. Olen jotenkin ihan sulaa vahaa niiden ja sen herrasmiesmäisyyden vuoksi.
Jyrkin ulkonäkö on 10/10, mutta on aika tyhjä kuori. Valehtelee paljon ja herrasmiesmäisyyskin on vain pinta. Vanhoista haastatteluista saa kokonaiskuvan selville. Eikä tuo Vain elämään myyminen "suhteella" Erikaan ollut mikään herrasmiehen teko. Hänhän on todellisuudessa ylimielinen ja itsekeskeinen. Tekee epäaitoja asioita julkisuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrkillä on erityisesti kauniit silmät. Olen jotenkin ihan sulaa vahaa niiden ja sen herrasmiesmäisyyden vuoksi.
Jyrkin ulkonäkö on 10/10, mutta on aika tyhjä kuori. Valehtelee paljon ja herrasmiesmäisyyskin on vain pinta. Vanhoista haastatteluista saa kokonaiskuvan selville. Eikä tuo Vain elämään myyminen "suhteella" Erikaan ollut mikään herrasmiehen teko. Hänhän on todellisuudessa ylimielinen ja itsekeskeinen. Tekee epäaitoja asioita julkisuuden vuoksi.
Olipas katkerat setit.
Riippuu mausta. Jyrki ehkä vähän komeampi ja taiteellinen mutta Jussi persoonaltaan valloittavampi, jos pitää sosiaalisesta. En tiedä livenä mutta somessa ja mediassa
Murder Takes Two -kappaleessa Jyrki ja Kat Von D edukseen
Vierailija kirjoitti:
Danny 81 on kumpaakin komeampi👍
Tästä tuli mieleeni tilanne Jämsän Pavilla:
Danny oli silloin nuori ja komea - kuten minäkin olin silloin kaunis.
Hän vaan otti minua kädestä kiinni ja nosti sinne stagelle.
Aivan kuin tapahtui joskus Brucen keikalla ja hän pyysi Frendien Monicaa tanssimaan kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mausta. Jyrki ehkä vähän komeampi ja taiteellinen mutta Jussi persoonaltaan valloittavampi, jos pitää sosiaalisesta. En tiedä livenä mutta somessa ja mediassa
Murder Takes Two -kappaleessa Jyrki ja Kat Von D edukseen
Kummatkin on rumia ukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Jyrkistä tulee vähän mieleen Michael Penttilä
Aivan. Kuin kaksi marjaa.
Jyrki
https://img.ilcdn.fi/fnvNP3Vn5VB6NY40udpr1mwP3ck=/full-fit-in/920x0/img…
Penttilä
https://sndp.mediadelivery.fi/img/468/200541054.jpg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumia ukkoja molemmat.
Jyrki on äärettömän kaunis piirteiltään. Näkyy kuvissa, joissa hän on nuorempi.
No joo, silloin kun oli nuorempi niin olihan hänellä hyvät piirteet mutta selvästi vuodet eivät ole olleet hänelle suosiollisia. Hämmästyin ihan kun näin nämä tuoreet kuvat hänestä.
Jyrki tietenkin. Jussilla on naama kuin bulldogilla. Ruma lyhyt perunanenä ja parkkiintunut nahka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumia ukkoja molemmat.
No joo, silloin kun oli nuorempi niin olihan hänellä hyvät piirteet mutta selvästi vuodet eivät ole olleet hänelle suosiollisia. Hämmästyin ihan kun näin nämä tuoreet kuvat hänestä.
Hänellä ei ole koskaan ollut "hyvät piirteet".
Ällöttävä ukko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumia ukkoja molemmat.
Ikä näkyy kaikissa viisikymppisissä. Leukalinja on kyllä löystynyt Jyrkillä huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
On parhaan näköinen kun laittaa aurinkolasit päähän.
Ja retinolin olisi voinut ottaa käyttöön aiemmin, luulisi kemistin tietävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunsin Jyrkin nuorena 90-luvun loppupuolella ja kyllä hän silloin oli ihan kiva ihminen.