Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka suunnittelet majoneesi- ym. purkkeja joita saa ravistaa kuin raivotautinen apina eikä mitään tule ulos

Vierailija
31.08.2023 |

Sinulle on oma, hyvin kuuma paikkasi helvetissä.

Mikä ##### voi olla on niin vaikeaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kouluttamaton rahvas ostaa jotain ketsuppia ja majoneesia.

Vierailija
22/26 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain kouluttamaton rahvas ostaa jotain ketsuppia ja majoneesia.

Meillä noita molempia ostaa akavalainen siippa. Vain täysjuntti tekee sinun harrastamiasi yleistyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitse majoneesia? 

No mihin mitään tiettyä ruoka-ainetta tarvitsee? Syömiseen yleensä.

Ihan hyvin tulen toimeen ilman majoneeseja. Yleisimmin niitä käyttävät ihmiset, jotka eivät osaa tehdä mitään lisukekastikkeita itse.

Ai että kun olet niin paljon parempi ihminen kuin muut.

Vierailija
24/26 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, puhutko näistä väärinpäin seisovista majoneesituubeista, joita on nykyään jokaisella valmistajalla? Paprika- ja kurkkumajoneesit yms? Ne on kyllä aivan perseestä, liekö tarkoituksella suunniteltu sellaiseksi että menekki kasvaisi kun ihmisillä jää sinne 1/3 pullon sisuksesta kun niitä ei saa ulos?

Just niistä. Aivan käsittämättömän epäkäytännöllinen keksintö.

Juu, ei tölkin sisältöä saa ulos, kun kierretölkin avaaminenkin vaatii huoltomiestä. No, olen mä kerran saanut tölkin sisuksen ulos, kun mottasin tölkin reunaa lattiaan, että sinne pääsis ilmaa. Mutta se sisältö roiskui ympäri keittiötä.

Vierailija
25/26 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitse majoneesia? 

No mihin mitään tiettyä ruoka-ainetta tarvitsee? Syömiseen yleensä.

Ihan hyvin tulen toimeen ilman majoneeseja. Yleisimmin niitä käyttävät ihmiset, jotka eivät osaa tehdä mitään lisukekastikkeita itse.

Mitä ihmettä? Onko sinulla joku laajempikin lista tuotteista, joita ei saa ostaa valmiina, ja niistä joita saa? Kerro nyt lisää, kun alkoi kiinnostaa mikä tuollaisenkin mielenhäiriön taustalla voi olla. :D

26/26 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan palstalainen maksapasteijan (Jalostajan?), joka oli punavalkoisessa metallituubissa. Tuubin päässä oli muovihärveli, jota pyörittämällä tuotteen sai puserrettua lähes viimeiseen tilkkaan saakka leivälle. Joka tyhjensi tuubin, sai imaista loput suoraan suuhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi