Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen lapsi ulos "yksin"?

Vierailija
31.08.2008 |

Varmasti ympäristö ja lapsen tempperamenttikin tähän vaikuttaa mutta minkäikäisenä lapsi voi mielestänne mennä pihalle ilman vanhempia mukana? Meillä on nyt alkanut käydä naapurin lapsia hakemassa poikaa ulos, ei ole koskaan vielä ollut pihalla ilman vanhempia ja siskoa; sisko jokatauksessa muutenkin liian pieni vielä menemään mukaan. Mietityttää joko pojan voisi päästää...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapihalla, näin koko ajan ikkunasta. Turvallinen, autoton sisäpiha.

Vierailija
2/6 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-vuotiaana niin, ettei vanhempia enää pihalla, 6-vuotiaana naapurien pihoissa, ensi kesänä 7-vuotiaana sitten taas vähän laajemmalle, mm. leikkipuistoon kaverien kanssa. Ok-taloalue.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä juoksen koko ajan ikkunassa varmistamassa, että ovat vielä siellä.

Vierailija
4/6 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmevuotiaana? ei kerrostalossa tosiaankaan...

Vierailija
5/6 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy pohtia asiaa. Yllättävän nuoria ikiä tuli. Poika on kohta jo viisi mutta minun mielestäni hän ei vielä ole kuitenkaan valmis. Ylihuolehtivainenkaan en haluaisi olla.... Ehkä sitä kuitenkin kannattaa kokeilla niin että jotenkin "taustalla kyttään" koko ajan. Mutta hän ei esim. osaa varoa autoja ollenkaan vaan saattaa syöksyä täysin katsomatta pihan parkkipaikalle ja on joitakin muitakin seikkoja miksi en ihan vielä päästäisi. Ap

Vierailija
6/6 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en päästäis ikinä 3-vuotiasta yksin pihalle.

Ja en nyt tarkoita mitään hyvin aidattua ja turvallista omaa pihaa (se on sama kuin olisi yksin jossain huoneessa :-)).

Mun mielestä täytyy olla lähempänä 5 v kun voi AIKASINTAAN päästää. Ja viimeistään eskari-ikäinen olisi jo aika päästää... Pihoista ja lapsista riippumatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi