Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisiin ja perheen perustaminen "ihan kivan" kumppanin kanssa?

Vierailija
30.08.2023 |

Ikää on jo sen verran, että mitään aitoa tosirakkautta ei enää kauaa ehdi metsästää. Nyt on osunut kohdalle kumppani, jonka luonne on täysi 10, mutta missään vaiheessa ei ole ollut ihastuksen tunnetta eikä perhosia vatsassa. Yhdessä on luontevaa, turvallista ja mukavaa, ja tämä ihminen on vastuullinen ja luotettava. Intohimo vaan loistaa poissaolollaan. Tiedän, että parempaa en tule saamaan ikinä, ja ne intohimosuhteet on olleet sellaisen materiaalin kanssa, joka ei kykene sitoutumaan tai kohtelee kuin roskaa.

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli pähkinänkuoressa: on muutoin täysi kymppi, mutta ei ole mielestäsi riittävän hyvännäköinen. Sehän tuossa on syynä.

Tuohan se on totuus on täysin. Huvittavaa, että tuo kommentti on saanut niin paljon alapeukkuja. Ehkä vain joitakin totuuksia ei saa sanoa ääneen. Ap kuvasi miestä, että tämä on turvallinen, mukava, vastuullinen, luotettava ja luonne täysi kymppi. Jos mies olisi ap:n mielestä vielä hyvännäköinen, niin hänen tussunsahan olisi sulaa vahaa. Mieshän olisi kaikin puolin täydellinen. Mutta kun ei sytytä intohimoa, niin sehän on selvä, ettei ulkokuori ole ap:n makuun tarpeellisessa kuosissa, koska muutoin mies on täydellinen.

Ottaisitko itse naisen, jonka kanssa sinulla ei seiso? Tarvisitte joitain laitteita lasten tekoon. Miehet on naurettavia kun niillä on naisille aina nämä vaatimukset joita ei itse kiinnostaa täyttää ollenkaan.

Käsittääkseni "ihan kiva" ei tarkoita sysirumaa.

Mutta ottaisitko naista, jonka kanssa "intohimo loistaa poissaolollaan"? Eikö se esim juuri tarkoita tätä että miehellä ei seiso?

Vierailija
82/116 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä oletus että ap on nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman seksuaalista halua seksi ja jo suuteleminenkin on kyllä aika epämiellyttävää. Mutta uskon silti että jokaiselle kyllä löytyy se oikea.

Vierailija
84/116 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet joutuu tekemään sitä jatkuvasti vaikka pelkkä seksi riittäisi.

Vierailija
85/116 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet joutuu tekemään sitä jatkuvasti vaikka pelkkä seksi riittäisi.

No jos fiilistä on noin vähän, niin mies saa sitten luvan tyytyä siihen että seksi on hänen yksipuolista pökkimistään.

Vierailija
86/116 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli pähkinänkuoressa: on muutoin täysi kymppi, mutta ei ole mielestäsi riittävän hyvännäköinen. Sehän tuossa on syynä.

Tuohan se on totuus on täysin. Huvittavaa, että tuo kommentti on saanut niin paljon alapeukkuja. Ehkä vain joitakin totuuksia ei saa sanoa ääneen. Ap kuvasi miestä, että tämä on turvallinen, mukava, vastuullinen, luotettava ja luonne täysi kymppi. Jos mies olisi ap:n mielestä vielä hyvännäköinen, niin hänen tussunsahan olisi sulaa vahaa. Mieshän olisi kaikin puolin täydellinen. Mutta kun ei sytytä intohimoa, niin sehän on selvä, ettei ulkokuori ole ap:n makuun tarpeellisessa kuosissa, koska muutoin mies on täydellinen.

Ottaisitko itse naisen, jonka kanssa sinulla ei seiso? Tarvisitte joitain laitteita lasten tekoon. Miehet on naurettavia kun niillä on naisille aina nämä vaatimukset joita ei itse kiinnostaa täyttää ollenkaan.

Mutta ottaisitko naista, jonka kanssa "intohimo loistaa poissaolollaan"? Eikö se esim juuri tarkoita tätä että miehellä ei seiso?

Naisten hallussa on se kuka saa seksiä. Se asetelma ajaa sinkkunaiset siihen, että pelkkään seksiin riittää halukkaita miehiä paljon ylempää "haluttavuusasteikolla" kuin mihin heillä riittää rahkeet  parisuhdetasolla. Tämä taas johtaa siihen, että ei millään haluttaisi tyytyä OMAAN TASOON parisuhteissa, vaan haikaillaan edelleen niitä joiden kanssa oli vain panemista.

Vierailija
87/116 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettavia vastauksia ketjun alussa. Puhutaan vain jostain orgasmeista, kun on puhe perheen perustamisesta. Ovatko ihmiset todella näin henkisesti vajaita?

Suurin osa ihmisistä on henkisesti riittävän vajaita halutakseen lapsia.

Vierailija
88/116 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksettavia vastauksia ketjun alussa. Puhutaan vain jostain orgasmeista, kun on puhe perheen perustamisesta. Ovatko ihmiset todella näin henkisesti vajaita?

Suurin osa ihmisistä on henkisesti riittävän vajaita halutakseen lapsia.

Puhut varmaan omista vanhemmistasi.

Vierailija
89/116 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten hallussa on se kuka saa seksiä. Se asetelma ajaa sinkkunaiset siihen, että pelkkään seksiin riittää halukkaita miehiä paljon ylempää "haluttavuusasteikolla" kuin mihin heillä riittää rahkeet  parisuhdetasolla. Tämä taas johtaa siihen, että ei millään haluttaisi tyytyä OMAAN TASOON parisuhteissa, vaan haikaillaan edelleen niitä joiden kanssa oli vain panemista.

Niin no. Tulkaa uskoon kaikki ja alkakaa etsiä puolisoa seurakunnista, niin loppuu tuollainen seksisekoilu.

Vierailija
90/116 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista että ne intohimoiset suhteet nimenomaan perustuvat siihen, että ne miehet kohtelivat sinua kuin roskaa? Eli lieneekö mahdollista että se nimenomaan kiihottaa sinua, kun mies ei kunnioita sinua ja kohtelee sinua huonosti? 

Kysyn, koska satun tuntemaan yhden naisen joka nimenomaan syttyy siitä kun häntä kohdellaan huonosti, ja ajattelin että kuulutkohan sinä mahdollisesti samaan ryhmään.

Vierailija
91/116 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, jos asetelma on tuo niin luonto ei ehkä ole tarkoittanut tätä teidän välille. Oletko varma, että potentiaaliset lapsenne saisivat mahdollisimman hyvät, terveet geenit ja lähtökohdat elämään?

Juuri jos homma tuntuu kaverilliselta eikä siinä ole intohimoa on huono juttu. Biologisestihan lapset ovat seksin mahdollinen lopputulos, ja näinhän se luonto toimii.

Ihmisen parinvalintahan on muutenkin hyvin hienostunut systeemi, siinä on vaikutuksia feromoneilla ja ominaistuoksuilla, ja nämä ovat alitajuisia mekanismeja. Ja niiden tarkoitus on ohjata valintaa niin että liian samankaltaisen immuunijärjestelmän omaavat eivät pariutuisi keskenään, koska silloin jälkeläiset saavat parhaan mahdollisen immuunijärjestelmän suojan.

Vierailija
92/116 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla realisti. En usko muutenkaan siihen että kaikki kohtaavat unelmiensa miehen joka on täysi 10 kaikilla osa-alueilla ja joka on se ainut ja oikea. Joku kohtaa tällaisen, hienoa. Suuri osa on varmasti ihan hyvän tai kiitettävän, melko hyvän tai oikein hyvän kanssa. Moni asia on niin tuurista kiinni, missä ja milloin tapaat ja ketä, että ei kannata laskea sen varaan että se täydellinen mies odottaa vielä jossain, varsinkin jos todella haluat lapsen ja ikää on jo.

Monesti on vain valittava onko nykyisessä suhteessa vai yksin. Seuraava ja/tai parempi kumppani voi löytyä tai olla löytymättä. Itse olen tyytyväinen omaan suhteeseeni. Mieheni on ihana ja rakastan häntä. Yritämme lasta ja olemme menossa naimisiin. Hänessä on omat heikkoutensa ja ei hän ehkä ole täysi kymppi, mutta mulla on ollut koko aika tietty realismi mukana tässä ja en ole odottanutkaan sitä että joka osa-alueella pitäisi olla täydellistä. Enhän itsekään ole. On ollut riittävän hyvää ja erityisesti paremmin tutustuessamme ja suhteen syventyessä vuosi vuodelta usein hyvinkin ihanaa ja onnellista.

Vierailija
93/116 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti ihmisille on elämä mittaisessa suhteessa orgasmit näin tärkeitä, että pyörii ensimmäisenä mielessä valintoja punnitessa?

Ei rakkaus, luotettavuus, kumppanuus, sitoutumiskyky?

Jätätkö puolisosi myös heti jos et saa orgasmeja?? Kuulostaa aika ahdistavalta suhteelta, molemmilla kauhea paine tuottaa seksielämyksiä tai jää yksin :D

Minulle hyvä seksi on kaunis hedelmä, joka syntyy palkintona hyvästä suhteesta. Seksissäkään orgasmi ei ole se juttu, vaan on rakkauden, yhteenkuuluvuuden ja hellyyden ilmaisu toiselle. Joskus siihen voi sisältyä huumaa ja orgasmeja, joskus lempeää ja rauhallista hellyyttä.

Vierailija
94/116 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta helkutissa seksissä tärkeintä on molemminpuolinen nautinto ja orgasmit. Sitten harrastetaan omaa kivaa, kun on vähän halailtu ja pussailtu ihan kivan kumppanin kanssa, hohhoijaa. Mutta seksi ei ole kuitenkaan suhteen pääasia, se on vain yksi tärkeä osa sitä luotettavuuden, huumorintajun, keskustelutaitojen sekä yhteenkuuluvuuden lisäksi.

Vierailija
95/116 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta helkutissa seksissä tärkeintä on molemminpuolinen nautinto ja orgasmit. Sitten harrastetaan omaa kivaa, kun on vähän halailtu ja pussailtu ihan kivan kumppanin kanssa, hohhoijaa. Mutta seksi ei ole kuitenkaan suhteen pääasia, se on vain yksi tärkeä osa sitä luotettavuuden, huumorintajun, keskustelutaitojen sekä yhteenkuuluvuuden lisäksi.

Onko sinulle hyvä seksi siis sitä että puoliso tuottaa sinulle aina orgasmeja? Muuten hän on vain "ihan kiva" ja saa halveksivia huokauksia?

Vierailija
96/116 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ainakin sitä toista osapuolta informoida tunteista ja ajatuksista. Jos molemmille ok niin mikäs siinä muuten ei missään nimessä.

Vierailija
97/116 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulle hyvä seksi siis sitä että puoliso tuottaa sinulle aina orgasmeja? Muuten hän on vain "ihan kiva" ja saa halveksivia huokauksia?

Tätä käsitettä voi tietysti alkaa saiverrella paljonkin, minulle seksissä on tärkeintä nautinto, kyllä, tässäkin voi olla erilaisia ihmisiä ja haluja. Toiset ei kaipaa seksiä ollenkaan tai kelpaa vähemmänkin, minulle ei. Eikä ole yhtä hyvää tai oikeaa tapaa elää, eikä se voi olla kenenkään muun määrittelemä totuus. Tärkeintä on tiedostaa parisuhteessa omat ja puolison intressit ja edetä sitä mukaa.

Vierailija
98/116 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miehenä niin kyllästynyt siihen, että naisten miesihanne on kaikenlaista pinnallista. Ja olen mies, joka tykkää kauniista naisista ihan älyttömästi (kuten kaikki miehet), joten ymmärrän kyllä pinnallisen viehätyksen hyvin.

Mulle sopii perusnätti nainen aivan täydellisesti ja olen itsekin peruskomea, joten en pyydä enempää kuin itse olen. En ole mikään 5% komeimpiin miehiin kuuluva uskoakseni. Luulen että olen pikemminkin ulkonäöltä "ihan kiva". Mutta arvostankin luonnetta, puhumiskykyä ongelmanratkaisuna, terveellisiä tapoja, käytöstapoja, välittämistä, auttamista ja monia muita asioita, jotka eivät liity mitenkään ulkonäköön. Haluan naisen, joka miellyttää ulkonäköä ja siinä pääsee pitkälle jo sillä että on terve sekä henkisesti että fyysisesti. Ennen kaikkea haluan naisen, joka olisi hyvä äiti ja kumppani.

Pidän loukkaavana, että oikeasti merkittävillä kriteereillä hyvät miehet luokitellaan vain "ihan kivaksi" pinnallisuuden perusteella. Se on sama kuin mies valittelisi, että hyvä nainen on vain ihan kiva, koska ei ole isot rinnat ja täydellinen takapuoli hoikassa kropassa, vaan pitäisi tyytyä tavallisempaan naiseen, joka on rakastava ja olisi hyvä äiti. Ja sitten puitaisiin, että voisikohan sen tavallisemman näköisen naisen kanssa saada riittävästi ja riittävän voimakkaita orgasmeja. Oksettavaa, naiset.

Nyt menee taas monilla puurot ja vellit sekaisin, kuten tässäkin. Se että on rakkauden tunteita toista ihmistä kohtaan, ja että tarvitsee sitä pariutuakseen ja perustaakseen perheen, on kaukana pinnallisesta. Minä en ainakaan kaipaa arkeen lähelleni ihmistä jota en rakasta, eikä se rakkaus syty mistään pinnallisista asioista. Se on aivokemiaa ja siihen vaikuttaa kokonaisuus.

Vierailija
99/116 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuus on se, että jos nainen on selvästi poikkeuksellisen hyvän näköinen muihin naisiin verraten ja järki on päässä, hän saa miehen joka sekä näyttää hyvältä että sopii luonteeltaan perheen perustamiseen.

Jos ap joutuu tyytymään tavallisemman näköiseen mieheen, on ap silloin itsekin suunnilleen samaa tasoa miehen kanssa ulkonäön puolesta.

Naisilla on ulkonäköharha! Ainakin niillä, jotka ovat nettideittailleet liikaa. Näen jatkuvasti taviksen näköisiä naisia, jotka sanovat tietävänsä olevan kauniita. Jos heitä on pyydetty arvioimaan numerolla oma ulkonäkö, suurin osa sanoo 10/10, vaikka todellisuus on 5/10. He ovat katkeria, jos joutuvat tyytymään 5/10 mieheen tai vähän parempaankin, koska luulevat ansaitsevansa sen kympin miehen.

Vierailija
100/116 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa tärkeintä on kunnioitus ja sitoutuminen siihen, että pitää toisesta huolta. Seksi on pohjimmiltaan alitajuisten perheenperustamisvaistojen toteuttamista ja intohimo on osa tätä vaistoa. Elämänmittainen kumppanuus on jotain suurempaa, mutta olemme vaistojemme vietävissä olevia eläimiä joten niitäkään ei pidä aliarvioida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan