Iso rintaiset naiset. Pidättekö pieniä bikineitä kylpylässä
Kommentit (145)
Kyllä kerran olen kylpylässä nähnyt n.40v naisen jolla oli mahtavan uhkeat tissit(muutenkin hyvä vartalo)ja valkoiset pienet bikinit joiden läpi myös vähän näkyivät nännit. Hän myös oli ihan sinut vartalonsa kanssa. Kyllä siinä oli vaikeuksia keskittyä katsomaan muualle kun tuli samaan porealtaaseen. Väkisinkin rupesi ajatukset laukkaamaan. Kun lähdin altaalta pois niin oli aivan pakko käydä päästämässä spermat kylpylän vessaan tuommoisen näkymän jälkeen...
Kerran oli yksi norjalainen iso nainen, jolla oli läpikuultavat punaiset bikinit. Oli kyllä kuuma näky.
Minä myös olen nähnyt aika nuorella naisella kylpylässä kun märät bikinit paljastivat varmaan enemmän(tai sitten tarkoituksella) kuin oli tarkoitus. Mukavan kokoiset rinnat niin näkyi selvästi läpi isohkot nännit ja myös vähän pillun huulet . Oli kyllä herkullinen näky.
Vierailija kirjoitti:
Naisilta kysyttiin, mutta miehet vastaa.
No mikä oli sinun vastauksesi naisena? Jäi hiukan epäselväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos vain hieman jäi epäselväksi, niin jotain suuntaa kuitenkin sait.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten onkin pakko vastailla, jos naisten vastaukset on tämmöstä ympäripyöreää lässytystä. Mutta luulen, että sinä et edes käy kylpylöissä, koska häpeät lihavaa vartaloasi. Mutta kyllä sullekin siellä kyylääjiä riittäisi.
Minulla on isot rinnat G85 ja pidän bikineitä jos käyn kylpylässä. Kyllähän sitä katseita saan, mutta jotenkin tykkäänkin siitä kun ihmiset huomaavat.
Mulla on kanssa mielettömät tissit ja iso perse. Keltaiset bikinit peittävät juuri ja juuri isot nännini ja häppärini. Miehillä menee niska nurin ja naiset katsoo pahasti.
Teija kirjoitti:
Minulla on isot rinnat G85 ja pidän bikineitä jos käyn kylpylässä. Kyllähän sitä katseita saan, mutta jotenkin tykkäänkin siitä kun ihmiset huomaavat.
Juuri noin. Olkaa naiset ylpeitä isoista tisseistänne......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten onkin pakko vastailla, jos naisten vastaukset on tämmöstä ympäripyöreää lässytystä. Mutta luulen, että sinä et edes käy kylpylöissä, koska häpeät lihavaa vartaloasi. Mutta kyllä sullekin siellä kyylääjiä riittäisi.
Juu en käy kylpylöissä, häpeän A-kupin rintojani (rinnattomuutta) ja hoikkaa pojan vartaloani.
Menisit ap katsomaan kylpylään. Minä olen käynyt ja tiedän vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Second that. Kalevin kannattaisi vaan käydä joskus ulkonakin. Kuuppa himmenee jos kykkii vain yksin pirtissä ja roikkuu somessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kerran olen kylpylässä nähnyt n.40v naisen jolla oli mahtavan uhkeat tissit(muutenkin hyvä vartalo)ja valkoiset pienet bikinit joiden läpi myös vähän näkyivät nännit. Hän myös oli ihan sinut vartalonsa kanssa. Kyllä siinä oli vaikeuksia keskittyä katsomaan muualle kun tuli samaan porealtaaseen. Väkisinkin rupesi ajatukset laukkaamaan. Kun lähdin altaalta pois niin oli aivan pakko käydä päästämässä spermat kylpylän vessaan tuommoisen näkymän jälkeen...
Lähdit porealtaasta siis seisokki päällä joka ei kuitenkaan näkynyt päällepäin mitenkään 😅😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu en käy kylpylöissä, häpeän A-kupin rintojani (rinnattomuutta) ja hoikkaa pojan vartaloani.
Ei mitään syytä hävetä, monet, siis monet pitävät pieniä rintoja kaikkein seksikkäimpinä. Ole ylpeä vartalostasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään syytä hävetä, monet, siis monet pitävät pieniä rintoja kaikkein seksikkäimpinä. Ole ylpeä vartalostasi
Mutta eivät kylpylässä.
Minä olen pienikokoinen nainen mutta rinnat isot DD-kuppi. Olen 149 cm pitkä ja hoikka, rinnanympärys kuitenkin 105-110 cm. Joten ovat isot mutta onneksi pystyt ja kiinteät.
Uimahalleissa ja mm hotellin uima-altaalla tuijotetaan. Joskus jotkut töllöttävät täysin avoimesti ja se ärsyttää, varsinkin kun on vaimo siinä vieressä.
niin. niin varmasti voi olla mut voi olla myös 'muita avuja' itsensä positiivisesti esiintuomiseksi:
"
https://www.findance.com/uutiset/64980/tiktoktahti-jyrahtaa-saatan-olla… "
se miten ihminen sitten itse ajattelee? on jo ihan eri tarina..