Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isovanhemmat eivät välitä nähdä lapsenlastaan

Vierailija
30.08.2023 |

Olen vähän hämmentynyt. Kyse ei edes ole siitä että olisin koko ajan työntämässä mukulaa hoitoon, niitä ei vaan ylipäätään kiinnosta. Ovat melkein koko ajan mökillä toisella puolen Suomea ja jos sitten kotona kääntyessään kysyn että tultaisko käymään niin vastaus on vähän sellainen no ookoo, olkoon menneeksi. Koskaan eivät oma-aloitteisesti kutsu. Lapsi on normaali parivuotias. Jotenkin tympii kun äitini sitten on kuitenkin kova hurskastekemaan miten perhe on tärkein. Ei näköjään sitten ihan niin tärkeä kuitenkaan että tarvitsisi nähdä useammin kuin kerran vuodessa.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli

Vierailija
2/36 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli

Miten niin? Miksi tämä olisi jotain mikä provosoi sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli

Kukaan ei enää käytä lapsesta sanaa mukula.

Vierailija
4/36 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivali. Itellennehän te sen penskan ootte tehneet, eikö?

Vierailija
5/36 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli

Tämä. Milloin sinä ap olet syntynyt? 60-luvulla? Tai no, mun äiti on syntynyt -52 ja käyttää sanaa mukula lapsenlapsistaan.

Vierailija
6/36 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu sinä heitä?

Vierailija
7/36 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaikka just ovat päässeet eläkkeelle ja vihdoin haluavat viettää aikaa keskenään mökillä yms, kun eivät ole aiemmin ehtineet ja jaksaneet.

Meillä minun vanhempani viettivät talvet ulkomailla ja kesät mökillä kalastellen. Ei minua haitannut. Ansaitsivat sen raafertuaan vuosikymmeniä raskaissa duunaritöissä

Vierailija
8/36 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan jäädä oikein seuraamaan miten saadaan vastauksia tähän loppuun kaluttuun aiheeseen. Kukaan ei varmaan keksi sanoa että lapset tehdään itseään varten?

Vierailija
9/36 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuoria uskalla häiritä. Niinpäin sen pitää mennä että lapsiperhe ilmoittaa jos haluaa nähdä.

Liian paljon valitetaan tunkeilevista isovanhemmista.

Vierailija
10/36 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan että äidit/ anopit roikkuvat lapsissaan ja ovat haitaksi.

Samoin myös jos on niin aikuinen että on jo lapsiakin on se aika itsenäistyä niinkin päin

Vierailija
11/36 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tässä isompi ongelma ole se, että vanhempasi eivät halua nähdä sinua, lastaan?

Vierailija
12/36 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lapseni on normaali parivuotias". Pitää siis oikein korostaa, ettei ole kehitysvammainen? Häpeäisit.

Vierailija
13/36 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi nähdä jos kerta ei kiinnosta? Eläkää omaa elämäänne.

Vierailija
14/36 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe on tärkeä - jos sanon pojalleni ja miniälle, että he ovat perhettäni, niin siellä loukkaannutaan sydänjuuria myöten, minä en kuulu siihen perheeseen. Alkaa puhe napanuoran katkaisemisesta ja viimeisestä mahdollisuudesta kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
15/36 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen vahinko vuodelta -73 enkä missään vaiheessa edes kuvitellut, että suhtautuminen minun lapsiin olisi yhtään sen parempi kuin minunkaan.🤣 Joskus niitä lapsia vaan tuli vaikka niitä ei niin haluttu.

16/36 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan ovat sellaisia.

Vierailija
17/36 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli

Mistä sinä sen tiedät? Minä täällä juuri nyt sanon sanan mukula ja tarkoitan sillä lasta. Joten olet väärässä.

Vierailija
18/36 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karu tosiasia on, että ei kaikkia kiinnosta. Elä tosiaan omaa elämääsi perheesi kanssa, kuten joku totesi. Heillä koittaa muutamankymmenen vuoden sisällä itsellään aika, että olisi hienoa, että sinä ja lapsesi kävisitte kylässä ja auttamassa. Sitten voi "antaa samalla kauhalla", eli antaa heidän elää omaa elämäänsä jossain hoivakodissa ihan itsekseen (ja palkattujen hoitajien tukemana). Tämmöiseksi tämä on näköjään mennyt. Olin itse lapset saatuani aika höntti, kun luulin, että sukulaiset olisivat innoissaan ja rakastaisivat (siis oikeasti, ei vain teoriassa ja puheen tasolla). Aika vaisua oli meininki. Pitää muistaa, että sodanjälkeiset + 10 vuotta siitä eteenpäin eli aivan eri maailmassa kuin me ja jäivät emotionaalisiksi lapsiksi monet. 

Vierailija
19/36 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"lapseni on normaali parivuotias". Pitää siis oikein korostaa, ettei ole kehitysvammainen? Häpeäisit.

Missä vaiheessa ap korosti, että lapsi ei ole kehitysvammainen? Kerrotko sen kohdan? Ai, se olikin vain sinun päässäsi. Teetkö muissakin elämäsi tilanteissa yhtä idioottimaisia, vääriä päätelmiä?

Vierailija
20/36 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi isovanhempien pitäisi koko ajan roikkua siellä lastensa ja nuorten parien perheissä?

Teininä ovet paukkuen rähjätään miten ootte tylsiä ja huonoja ja sitten ei kuitenkaan osata nauttia omasta puolisosta ja lapsista vaan äitykän pitäisi käydä tiheästi.

Jotkut jatkaa samaa vielä 50-vuotiaina, näköjään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän