Lääkärien takaisinsoitto,miksi OI MIKSI se soitti tulee aina kun olet vessassa tai syöt?
Kyttäät puhelinta 5 tuntia ja sitten kun olet pissalla tai suu täynnä makaronia niin eikös kännykkä soi.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Jos luvataan soittoaika johonkin kohtaan, niin aivan varmasti ei soiteta silloin. Mahdollisesti seuraavana päivänä, jos silloinkaan. Pitäisi olla katse puhelimessa 24/7 työaikanakin. Mikä taas ei ole mahdollista, kun koko ajan ei saa edes pitää puhelinta mukanaan.
Ihmettelen, miksi mitään ajankohtia edes annetaan, kun eivät kuitenkaan pidä.
Meidän terkkarista ilmoitetaan aina: "soitamme sinulle mahdollisimman pian". Se on kai jotenkin suhteellista tuo "mahdollisimman pian", kun mulle ei ole soitettu kolmeen viikkoon. Asiani hoidin tosin jo yksityisellä viikon odoteltuani. Ehkä terkkarissa on ajateltukin, että menköön tuokin muualle.
Mulla on sama homma töissä. Muuten voi olla puhelin hiljaa koko päivän, mutta tasan varmaan silloin kun menee vessaan niin joku soittaa. Tai kun on saanut ruuan eteen. Tai sit vähintään joku tulee ovelle koputtamaan just kun on vessassa, minulla on siis vessa omassa työhuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännykkä mukaan vessaan.
Toki, mutta vähän kiusallista jutella lekurin kanssa kun pissa suhisee tai väännät torttua. Joo, tuskin se kovin miellyttävää on lääkärillekään kuulla.
Aikuinen pystyy katkaisemaan ruumiintoiminnot hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännykkä mukaan vessaan.
Toki, mutta vähän kiusallista jutella lekurin kanssa kun pissa suhisee tai väännät torttua. Joo, tuskin se kovin miellyttävää on lääkärillekään kuulla.
Ai kaikki toiminnot?.
Se on todellakin murphyn laki. Oottelin kerran lääkärin soittoa mutta samalla piti hoitaa yksi asia muualla. Odotin 3 tuntia ettei vaan soita kun olen ulkona menossa autolle. Lopulta oli pakko lähteä ja ajattelin ettei se soitto nyt tuon puoliminuuttisen aikana voi tulla kun kävelen autolle. Että ehdin autoon ja vastaan sieltä. Varmaan arvaatte miten kävi. Soitto tuli täsmälleen kun olin keskellä kodin etuovea ja autoa.
Eipä siinä muuta muuten mutta ei viitsisi tuolla ulkona alkaa selvittää terveysasioitaan kaikkien kuullen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännykkä mukaan vessaan.
Virtsasuihkun voi kyllä katkaista mutta osaatteko katkaista kakkapökäleen ??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännykkä mukaan vessaan.
En edes lääkärin takia katkaise. Joskus ne puhelut voivat kestää suht pitkäänkin.
On minullekin soitettu elvytyshälytys kun olen ollut pskaa työntämässä vessassa. En jättänyt kesken. T: Päivystävä lääkäri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännykkä mukaan vessaan.
Elimistö voi imaista kikkareen takaisin peräsuoleen ihan ilman ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Se on todellakin murphyn laki. Oottelin kerran lääkärin soittoa mutta samalla piti hoitaa yksi asia muualla. Odotin 3 tuntia ettei vaan soita kun olen ulkona menossa autolle. Lopulta oli pakko lähteä ja ajattelin ettei se soitto nyt tuon puoliminuuttisen aikana voi tulla kun kävelen autolle. Että ehdin autoon ja vastaan sieltä. Varmaan arvaatte miten kävi. Soitto tuli täsmälleen kun olin keskellä kodin etuovea ja autoa.
Eipä siinä muuta muuten mutta ei viitsisi tuolla ulkona alkaa selvittää terveysasioitaan kaikkien kuullen.
Sama homma, jos oot bussissa, tai muussa julkisessa kulkuvälineessä. Ei huvita terveysasioitaan siellä kailottaa, kun busassa muutenkin hitonmoinen älämölö, ettei kuulu soittajan asiaa, ja itsekin pitäis sinne luuriin huutaa, kaiken sen metelin yli
Odotin kerran lääkärin soittoa ja lopulta päätin nopeasti hakea lähikaupasta maitoa että saisin keitettyä kahvia. No tiettysti lääkäri soitti kun olin keskellä kauppaa! Kiva oli selvitellä terveysasioitaan kaikkien kuullen että kyllä kyllä,edelleen kirvelee alapäätä..
Johtunee siitä, että ilmeisesti istut 24/7 pöntöllä pa*kalla ja syöt samaan aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännykkä mukaan vessaan.
Haluun nähdä se per*seen, mikä imaisee metrin mittaisen anakondan takaisin kankkujen väliin, puhelimen soidessa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo systeemi pitäisi kieltää ja tietääkseni ei ole pakollinen. Onhan oltava vaihtoehto niille jotka ei voi vahdata puhelinta.
Onneksi tosi harvoin asiaa tuonne puljuun huh ei edes, lasten kautta enää tarvitse usein jippii.
Joskus oli netin kautta yhteydenotto lomake, mutta siinäkin oli hassua, että kuitenkin soitettiin ja haastateltiin perään samat jutut ja vasta sitten lääkäriaika joten +-0.
Tuon voi kiertää menemällä päivystykseen terveysasemalle jolloin 1 selitettävä vähemmän. Tai no, ensin hoitajalle, joka yleensä kutsuu sitten sen lääkärin katsomaan kun ei itse osaa kuitenkaan diagnosoida mitään.
Sieltä saattaa tulla sitten se dillein ja rikollisin tyyppi mutta ei soitellessakaan saa valita (ainakaan täälläpäin) henkilöä, jos on ollut vaikka jotain asiatonta käytöstä joltain lääkäriltä aikaisemmin, joten ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännykkä mukaan vessaan.
Miten monta minuuttia sitä synnytät?
Kyllä puhelin muutaman kerran hälyttää ja parissa sekunnissa homma on hoidettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännykkä mukaan vessaan.
Haluun nähdä se per*seen, mikä imaisee metrin mittaisen anakondan takaisin kankkujen väliin, puhelimen soidessa.
Metrin?
Teillä on ilmeisesti kaikin osin tilava ulkovessa.
Mä olen asiakaspalvelussa enkä pysty juuri ikinä puhumaan kun lääkäri soittaa.
Ainakin työterveyshuollossamme lääkärin puheluajat olivat melko tarkkaan sovittuja, eli huomioitiin työssäolon ja puhelimeen vastaamisen vaikeus tai mahdottomuus.
Ei, mutta kiusallista kyllä. Itse en yleensä kanna puhelinta vessaan mukaan, lääkärinsoittoa odotellessa teen poikkeuksen.