Vantaa, Metsola (Korso)
Onko teillä kokemuksia Vantaan Metsolan ja/tai Korson alueesta? N. 1km päästä asemasta (Lahdenväylän puolella) olisi meidän perheelle sopivan hintainen koti tarjolla, mutta alue ei liian tuttua.
Kiittäisin ja kumartaisin jos joku viitsisi plussia tai miinuksia sanoa!
Kommentit (11)
Rauhallinen omakoti- alue tuo Metsola. Kyllä siellä asuis.
Mä olen Korsosta itse kotoisin, eikä se aseman seutu mikään kiva paikka ole. Palvelut siellä tosin ovat hyvät.
tarkempaa sijainria tietämättä paha mennä sanomaan kuulutteko rauhallisen koulun, ison koulun vai levottoman koulun alueelle. Korson palvelut ovat ok, ja pääsette hyvään neuvolaan. Kysy tarkemmin
Osoite olisi Näätäkuja. Lapset ei kouluikäisiä vielä pitkään aikaan, joten koulun kannalta ehdimme pohtia asiaa ja muuttaa vielä.
ap
Mutta jos asunto on kiva, täällä on ihan mukava asua
Metsola on kivaa aluetta. Suosittelen! Paljon mainettaan parempaa.
Miksi näitä asunnottomien koteja tulee alueille missä on muutenkin levotonta.
Kiva paikka asunnottomat saavat kujalta oikein hienon talon. Omistusasuntoja ei saa millään kaupaksi alueelta.Hyvä Vantaa
Näätäkujalta sattaisi joutua/päästä Leppäkorven kouluun, jossa ei Korson vähäosaisia ole. Asun Korson kupeessa, ja ei valittamista. Korson aseman tienoo ei todellakaan ole mitään miellyttävää seutua, eipä siellä tule käytyä kuin ruokakaupassa. Ihan mukavaa, tavallista porukkaa asuu metsolassa ja Näätäpuistokin on just uusittu, lapsille kiva leikkipaikka. Miksi ei?
Taitaa ap mainostaa omaa kotiaan?
Daika - Poikkeus Tapaus
http://www.mikseri.net/artists/daika/daika-poikkeus-tapaus/587019/?disp…;
Itse asuttiin muutama vuosi sitten Metsolassa. Oli tosi kivaa omakotitalo aluetta, mutta siinä aseman kupeessa ne kamalat kerrostalot on täynnä huume- ja alkoholisti perheitä ja alempaa sosiaaliluokkaa olevia. Kantsii tarkoin miettiä, jos on koululaisia tai tulevia koululaisia teidän perheessä, koska lapset käyvät sitten samaa koulua näiden " pulsu- ja nisti" lasten kanssa (jos löytyy kaveri esim. alko- tai huumeperheestä, niin ei ole oikein hyvä juttu ja selitäppä se se sitten lapsellesi, että miksi ei niiden lasten kanssa voikkaan leikkiä) !!