Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

A-studio tänään: hallitus leikkaa liikaa yksinhuoltajilta, ei tee tarpeeksi veronkorotuksia

29.08.2023 |

Liäksi työttömille tulossa myös myöhemmin toimeentulotuenleikkaus asumislisän supistamisen lisäksi, mikä on ihan kestämätöntä, kun hinnat muutenkin nousseet.

Asiantuntijana mm Sixten Korkman

tätönen 23

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen pimeitä töitä niin paljon kuin jaksan. Heti aamulla menen taas hakemaan kalat verkosta ja myyn niitä noin 5-10 kg viikossa eli saan 100-200 euroa.

Vierailija
2/5 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on oikeistohallitus. Tukien lisääminen ja verojen korottaminen ovat vassareiden hommaa. Joskus pitää vähän hillitä sitä kehitystä, että uuvuksiin verotettu vähemmistö makselee tukia nauttivalle enemmistölle kovin hyvät oltavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on oikeistohallitus. Tukien lisääminen ja verojen korottaminen ovat vassareiden hommaa. Joskus pitää vähän hillitä sitä kehitystä, että uuvuksiin verotettu vähemmistö makselee tukia nauttivalle enemmistölle kovin hyvät oltavat.

Jotain rajaa. Edellisen hallituksen riesana oli korona, tukia saivat yrittäjät yllin kyllin ja mitä haluavat tehdä. Ei ainakaan maksaa asiallista palkkaa työntekijöilleen. Kaikki pitää saada ilmaiseksi.

Vierailija
4/5 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pärjännyt yksinhuoltajana töissä käymällä. Sama sopii teille muillekin. 

Vierailija
5/5 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pärjännyt yksinhuoltajana töissä käymällä. Sama sopii teille muillekin. 

Juu, kaikki ei saa töitä eikä kaikesta työstä makseta hyvin. Jätit sitten kertomatta, mikä on palkkasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi