Luetko raamattua?
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siteeraan sieltä kohtia uskovaisille tilanteen mukaan.
Toi jae kerrallaan näpäytyshän onkin just sitä parasta Raamatun käyttöä :D Sorry, mut ateisti ei voi millään ymmärtää kirjaa oikein. Jos ymmärtää, on tullut uskoon, koska vasta Pyhä Henki avaa Sanaa, kokonaisuuksia ja merkityksiä.
Kaikilla ei siis ole mahdollista pelastua koska pyhä henki päättää siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjallisuuden opinnoissa tenttinyt Raamatun. Joskus saatan lukea sieltä osia. Olen ateisti ja tunnen teoksen varmaan paremmin kuin suurin osa olevinaan kristityistä, joilla ei ole haisuakaan siitä, mikä se oppi oikeasti on.
Epäilemättä. Ei kaikki uskovaiset muista Raamattua ulkoa ja monella meistä olis paljon petrattavaa Täytyy muistaa että Saatana osaa raamatun hyvin ja osasi käyttää tietoaan Jeesuksen kiusaamiseen. No, Jeesus on voittanut ja pian Saatanan aika täällä loppuu.
Ei ole saatanasta mitään todisteita.
Vierailija kirjoitti:
Rukoilemme joka päivä että Purra ja Halla-Aho muodostavat uuden, puhtaan, jumalaa pelkäävän Suur-Suomen jossa uskonto ja isänmaa saavat paikan joka niille kuuluu.
Jaa että sellaista.😁
Vierailija kirjoitti:
Pandemian aikana ja sen jälkeen olen pyrkinyt lukemaan ääneen päivittäin VT:n Psalmia 91 joka on nimeltä Korkeimman suojelus. Olen ajatellut että siinä on kaikki, se on tehokkaampi kuin rokotus.
Lapselinen ajatus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuleuskoon.fi
Täällä voi kuunnella ääniramattua.
eroakirkosta.fi
Täällä voi tulla pois uskosta.
Mikä on ramattu?
Nuo ei kiinnosta ketään. Kannattaako täyttää tämä ketju tuolla agiteeraamisella ?😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siteeraan sieltä kohtia uskovaisille tilanteen mukaan.
Toi jae kerrallaan näpäytyshän onkin just sitä parasta Raamatun käyttöä :D Sorry, mut ateisti ei voi millään ymmärtää kirjaa oikein. Jos ymmärtää, on tullut uskoon, koska vasta Pyhä Henki avaa Sanaa, kokonaisuuksia ja merkityksiä.
Johan on selitys . Naurettavaa !🤣😂
Raamatussa Jumala ilmaisee itseään. Se joka sanoo ettei Häntä ole, ei ole tutustunut Herran kirjaan.
Yksi jota kuuntelen usein on David Suchet, (Poirot) hänellä on kaunis tapa lukea Raamattua. Tuubellaha se.
On huomattavasti parempia fiktioon perustuvia kirjoja olemassa ja tulee olemaan.
Kyllä luen aina tarvittaessa. Silloin kun en saa nukuttua luen Israelin sukuluetteloa, nukahdan melkein heti. Ja joulunaikoihin perheelle luen, jos kinkku on kallista, Moosesvainaan kirjasta asetusta sian saastaisuudesta..." ...sitä älkää syökö". Paikalliselle potkupallojoukkueelle ja persuille luen samasta kirjasta ho mostelun olevan kauhistus.
Nyt luen UT 2020 käännöstä.