Lue keskustelun säännöt.
Miesten tyhjät deittiprofiilit
29.08.2023 |
Joskus niissä lukee 'ei näitä kuitenkaan kukaan lue', tai 'en oikein usko tämmöisiin esittelyihin'.
Mitä ihmettä?? Naisena mua kiinnostaa juurikin se esittelyteksti. Pelkät kuvat ei saa kiinnostusta heräämään.
Toisaalta olen huomannut senkin, että harva mies lukee mun tekstiä tai ei ainakaan välitä siitä mitä vastapuolelta toivon.
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mietin, miksi miehet eivät panosta juuri yhtään deittiprofiiliinsa? Jos suhdeluku on 80%/20%, niin kilpailu on kova, jotta herättää mitään värinää vastakkaisessa sukupuolessa. Profiileissa on vaan joku kamala kuva ilman mitään esittelyä tai sitten kuvitellaan, että miellyttävä looki houkuttaa yksistään vakavaa suhdetta etsiviä.
Ei ole jaksettu aina edes kammata hiuksia ja parta rehottaa. Kuviin on roudattu kokoelma kaloja, moottoripyöriä, veneitä, luontokuvia, kissoja (yllättävän monella), hirvenpäitä golfinpeluuta...ja muuta täysin irrelevanttia, kun pitäisi olla 3kpl kuvaa hakijasta. Fiksu ja normaali-ilmeinen, vaikka vähän hymyä, kasvokuva, kokovartalokuva vaatteilla(!!!), sitten joku ekstra, vaikka puku päällä. Mutta ei rintalihasten esittelyä tai jotain "huumorikuvia". Ja mainitse pituus & oletko töissä, juu, pinnallista, mutta nämä vaikuttavat asiaan.
Ja mainitkaa ne lapset: keski-ikää käyvä nainen harvemmin haluaa enää lähteä varaäidiksi, kun juuri on saanut itsekseen kasvatettua oman jälkikasvunsa. Kiitos miehet! Näillä vinkeillä tuplaatte vähintäänkin tykkäysten ja potentiaalisten treffien määrän :).