Onko jotakin, mitä et tee ensimmäisillä treffeillä?
Joko yleisenä taipumuksena tai ehdottomana periaatteena.
Kommentit (68)
En ala käydä mitään raskaita keskusteluja tulevaisuuden haaveista, parisuhdetavoitteista, dealbreakereista ja niin edelleen. Ensimmäisten treffien tarkoitus on pitää hauskaa ja jos tullaan juttuun tarpeeksi hyvin, harrastaa hyvää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Pasko housuun
Et sitten vissiin ole toimittaja.
En tapaa missään tapauksessa kummankaan kotona. Tai edes missään syrjäisessä paikassa vaan treffipaikan täytyy olla hyvinkin julkinen ja vilkaskin. Tämä pätee kyllä vielä pitkään niiden ekojen treffien jälkeenkin.
En myöskään harrasta seksiä tai edes pussaile ekoilla treffeillä. Halaaminen on ok.
En myöskään halua että mies maksaa, vaan haluan että kumpikin huolehtii omasta laskustaan.
Ei kaikki halua odottaa toisia treffejä. Mutta sellaista sattùu.
En hirveästi antaisi arvoa tällaisille periaatteille.
Huomattava osa yhden illan jutuistani laittaa profiiliinsa "ei yhden illan juttuja".
Ihmiset kertovat itselleen, mitä haluavat kuulla. Todellinen toiminta on sitten mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Niin on treffikumppaneita, joita olen odottanut tapaavani uudetaaan jo melkein ennen kuin ensimmäsietkään treffit ovat tulleet päätökseen. Vastaavasti toisen olen kohdannut treffikumppanin, jonka kohdattua muutaman minuutin kuluttua treffein alkamisesta aloin mielessäni toivoa, että treffit päättyisivät.
M40
Vierailija kirjoitti:
Niin . Osa haluaa nähdä koko paketin heti ensimmäisellä kerralla. - On mielenkiintoista, jos olisin vihjaissut ensimmäsiessä kommentissani olevani nainen enkä mies (M=mies 40= ikävuoteni) niin olsiko periaatteeni siitä,että en halua harrastaa seksiä ensimmäisten treffien yhteydessä saanut erilaisen "peukutuksen"....
M40
Paljasta miljoonaomaisuuttani. N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin . Osa haluaa nähdä koko paketin heti ensimmäisellä kerralla. - On mielenkiintoista, jos olisin vihjaissut ensimmäsiessä kommentissani olevani nainen enkä mies (M=mies 40= ikävuoteni) niin olsiko periaatteeni siitä,että en halua harrastaa seksiä ensimmäisten treffien yhteydessä saanut erilaisen "peukutuksen"....
M40
"M'lady, en ole kuten muut miehet. Olen kiltti ja kunnollinen ja ajattelen vain naisen parasta."
No tietty on paljonkin asioita joita en tee ikinä/missään enkä siten ekolla treffeilläkään, mutta joskus nuorempana tuli päädyttyä samoin tein samaan sänkyyn ja sitä en enää tee missään tapauksessa.
En vaikka olisi kuinka ihana mies. Paljon kivempi on minusta antaa fiiliksen vaan kasvaa ja aluksi tapailla ihan vaan "teinimeiningillä" ja nauttia siitä kuinka toisen pieni hipaisukin saa ihon kihelmöimään. Se toisen kädestä pitäminen on oikeasti aika mahtavaa <3
Tuota aikaa (ja taikaa) ei sitä paitsi saa ikinä enää takaisin vaan se on ainutkertaista josta on syytä ottaa kaikki irti. Sen sijaan seksiä ehditään harrastaa yhdessä vaikka loppuikä.
Vierailija kirjoitti:
En hirveästi antaisi arvoa tällaisille periaatteille.
Huomattava osa yhden illan jutuistani laittaa profiiliinsa "ei yhden illan juttuja".
Ihmiset kertovat itselleen, mitä haluavat kuulla. Todellinen toiminta on sitten mitä on.
Siis nämä naisethan ovat kaikkein varmimpia kaatoja. Jos joku ei oikeasti ole koskaan edes harkinnut seksiä ensitreffeillä, ei hän sellaisesta myöskään mainitse.
Vierailija kirjoitti:
En ala käydä mitään raskaita keskusteluja tulevaisuuden haaveista, parisuhdetavoitteista, dealbreakereista ja niin edelleen. Ensimmäisten treffien tarkoitus on pitää hauskaa ja jos tullaan juttuun tarpeeksi hyvin, harrastaa hyvää seksiä.
Kyllä nämä "hyvän seksin harrastajat" ekoilla treffeillä tiedetään.
Mitään syvällisyyttä ei saisi olla, mutta pohjaan asti pitäisi heti päästä painamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään syvällisyyttä ei saisi olla, mutta pohjaan asti pitäisi heti päästä painamaan.
Saa olla syvällisyyksiä. Kyllä hyvä keskustelu kuuluu hauskaan baari-iltaan ilman muuta. Mutta on aika turha jauhaa juurta jaksain jostain ihannelapsiluvusta, kun toinen voi paljastua täysin yhteensopimattomaksi kumppaniksi vartti siitä, kun vaatteet lähtevät päältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Luin väärin. Vaihdoin nuolen ylöspäin.
Nyt on tasatilanne 2-2, jossa sillä suurta merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa olla syvällisyyksiä. Kyllä hyvä keskustelu kuuluu hauskaan baari-iltaan ilman muuta. Mutta on aika turha jauhaa juurta jaksain jostain ihannelapsiluvusta, kun toinen voi paljastua täysin yhteensopimattomaksi kumppaniksi vartti siitä, kun vaatteet lähtevät päältä.
Hoh-hoijaa....
En kerro oikeaa nimeäni enkä sitä että olen varattu.. kielletty hedelmä kiehtoo ja kiinni en ole jäännyt.
Olen naimisissa huonossa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Luin väärin. Vaihdoin nuolen ylöspäin.
Nyt on tasatilanne 2-2, jossa sillä suurta merkitystä.
Ohis. - Valehtelisin, jos väittäsin, että ei peukkujen suunnalla ole minulle mitään merkitystä. - Itse asiassa olen itsekin hämmästynyt miten paljon ne saattavat tosinaan vaikuttaa siitä huolimatta, että tiedän ettei ole mitään logiikkaan tai järkeä siinä miten niitä täällä itse kukinantaa tai on antamatta. Satunnainen veratsituki on ollut enemmän kuin suuremmosiata tosinaan saada. Mutta vastaavasti olen joskus onnistunut saamaan kuormallisen sontaa niskaani - No jälkeenpäin aatellen varmaan osaksi ihan aiheesta. Hyvät yöt!
M40
Tule vaimokseni.