Onko jotakin, mitä et tee ensimmäisillä treffeillä?
Joko yleisenä taipumuksena tai ehdottomana periaatteena.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sovi uusia treffejä, jos ei olla vähintään pussailuväleissä. Fyysisen kemian täytyy olla heti läsnä, jotta jaksan kiinnostua.
Siis suutelua ekoilla treffeillä jonkun ventovieraan kanssa?
Tietenkin. Sen takiahan treffeillä käydään.
Syömään en mene ensimmäisillä treffeillä. Liian kiusallista minulle.
M34
Minulla on periaate, että fiksun ja kauniin kanssa en mene heti sänkyyn. Panoseura on erikseen, vaikka nekin kaikki olleet kauniita.
Jos mulla oli jotain sääntöjä tähän asiaan, ne meni kyllä romukoppaan, kun tapasin nykyisen kumppanini. Tapaaminen hänen asunnossaan, vaatteet pois heti alta aikayksikön, jäin yöksi... Ja sillä tiellä ollaan. Mutta tää olikin perfect match, ja kumpikin tiesi sen heti. Toki oltiin viestitelty lämmittelyksi jo jonkin aikaa.
Treffeillä ventovieraan peevon kanssa on vaarallista. Kai ihmisten kumppani voi löytyä joskus muutenkin, jos on löytyäkseen. Sinkkuna ok.
En suostu mihinkään aktiviteettitreffeihin. Kaljan juominen riittää ohjelmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla oli jotain sääntöjä tähän asiaan, ne meni kyllä romukoppaan, kun tapasin nykyisen kumppanini. Tapaaminen hänen asunnossaan, vaatteet pois heti alta aikayksikön, jäin yöksi... Ja sillä tiellä ollaan. Mutta tää olikin perfect match, ja kumpikin tiesi sen heti. Toki oltiin viestitelty lämmittelyksi jo jonkin aikaa.
Aika monella naisella menee säännöt romukoppaan. Sen takiahan tämä "ei yhden yön juttuja" ei tarkoita oikeastaan mitään. Naisen pitää valitettavasti kulttuurissamme antaa sellainen kuva ettei olisi "helppo" vaikka oikeasti nauttii seksistä ja haluaa harrastaa sitä vapaasti. Surkea juttu kaikkien kannalta. Toivon mukaan tämä on muuttumassa.
Hyvä, jos tämä toimii sinulle. Jokaisen täytyy toimia kuten parhaaksi näkee. Tällainen arkuus on valitettavasti ainakin itselleni dealbreaker. En suoraan sanottuna ole kiinnostunut "erittäin ikävien kokemusten" kovettamista naisista. Avoimuus kokemuksille ja heittäytymiskyky on minulle tärkeää.
Nimen valehtelun olettaisin olevan merkki pettämisestä.