Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alice Cooperin transfobiset tölväisyt suututtivat meikkijätin Yhteistyö jäihin

Vierailija
28.08.2023 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/35fb0024-3db0-4809-b848-1a86d4…
Alicea tuskin paljon harmittaa. Yrityskin sai varmaan hyvin mainosta tällä.

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mä oon luullut, että tuo pappa on ollut autuaammilla mailla jo pitkään. Sehän oli varmaan 70-vuotias jo joskus 30 v sitten. Kuinka vanha se oikein on?

89v. Jätti alkoholin ja vaihtoi yrtit tilalle.

Ja tuli palstalle jauhamaan nimellä Yrttimies.

Onko Yrttimies sama kuin poliitikko Yrttiaho?

Vierailija
102/121 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukaantuko kikkelitytöt tosta nyt jotenkin vai?

Kapitalistinen riistofirma veti herneet varmuudeksi nokkaan, kun se on niin muodikasta surffata loukkaantumisen aalloilla ja vetää lokaan liberaali vanha rokkari, joka vain sanoi sen mitä enemmistö on asiasta mieltä

Tuskin mikään kunnon riistofirma kun niillä on alle 50 työntekijää. Pikkupulju joka kuvittelee tällä saavansa mainetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transupappa on tainnut puota kyyistä

Vierailija
104/121 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Cooperin puheet tuossa Iltalehden jutussa olivat aivan oikein.

Vierailija
105/121 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cooperin kommentit ovat kyllä typeriä. Transpanikissa kiemurtelevat ajattelevat toisin, se on selvä.

Vierailija
106/121 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapitalistinen riistofirma veti herneet varmuudeksi nokkaan, kun se on niin muodikasta surffata loukkaantumisen aalloilla ja vetää lokaan liberaali vanha rokkari, joka vain sanoi sen mitä enemmistö on asiasta mieltä[/quote]

Juuri näin. Todella naurettavaa toimintaa. Mutta raha menee kaiken edelle.

Vierailija
107/121 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa tuon fobia-leiman iskeminen joka toiseen kyllästyttää jo. Ei kaikki kritiikki ole fobiaa, todellakaan.

Vierailija
108/121 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos parta kasvaa ja nimi on Alice, aika transulta vaikuttaa

Alice Cooper ei ole ikinä väittänyt olevansa nainen.

Vierailija
109/121 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoiset etuoikeutetut setämiehet paniikissa, kun maailma ei enää olekaan heidän ihanteidensa mukainen. 

Onneksi nuoret muuttavat maailmaan parempaan ja suvaitsevampaan suuntaan. Paskoja mielipiteitä ja arvoja ei pidä enää ikinä hyväksyä eikä niille saa antaa tilaa.

Joo... yäk noita juntteja "setämiehiä", toivottavasti kuolevat sukupuuttoon.

kun taas miehet jotka sipsuttelevat prinsessamekossa tekorinnat heiluen, ovat eri asia. He ovat ihania ja edistyksellisiä ja meidän pitää suojella heitä kaikin tavoin ja avata heille pukuhuoneemme ja sydämemme...

Vierailija
110/121 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen transfobinen.

Pelkään tätä ääliömäisyyttä ja hullua ideologiaa mikä ihmisiin on mennyt ja minkä perusteella laaditaan jo lakeja, kanseloidaan tolkunihmisiä ja aivopestään lapsia.

poikalapsi, joka ei vielä osaa edes saappaita laittaa oikeaan jalkaan, aivopestään uskomaan että jos hän vain pistää pitsimekon päälleen ja kutsuu itseään tytöksi hän on silloin tyttö ym.

Ennen minua ei voinut vähempää haitata jos joku oli trans. Suhtauduin neutraalisti transeihin ja koin jopa sympatiaa.

Vasta nyt parin vuoden sisällä minusta on tullut transfobinen.

Vierailija
111/121 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen transfobinen.

Pelkään tätä ääliömäisyyttä ja hullua ideologiaa mikä ihmisiin on mennyt ja minkä perusteella laaditaan jo lakeja, kanseloidaan tolkunihmisiä ja aivopestään lapsia.

poikalapsi, joka ei vielä osaa edes saappaita laittaa oikeaan jalkaan, aivopestään uskomaan että jos hän vain pistää pitsimekon päälleen ja kutsuu itseään tytöksi hän on silloin tyttö ym.

Ennen minua ei voinut vähempää haitata jos joku oli trans. Suhtauduin neutraalisti transeihin ja koin jopa sympatiaa.

Vasta nyt parin vuoden sisällä minusta on tullut transfobinen.

Sama juttu. Ennen mulle oli aivan se ja sama jonkun ransuilut mutta nykyään tuo on mennyt niin pitkälle tuo ransuilun pakkosyöttö että jos näen ransun telkkarissa niin kääntyy kanava ja jos on ransuja mainoksissa niin sitä tuotetta en osta. Jos joku tulee ransuilemaan lapseni luokse niin lentää niska perse otteella pusikkoon. Ransuilijat on itse aiheuttanu tuolla ransutuksella että ihmisillä alkaa oikeasti mennä hermot koko sakkiin. Kärsijänä tässä on nyt jo se tolkun ransu sakki joka oikeasti haluaisi sulautua joukkoon. 

112/121 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä Cooperin kanssa tästä asiasta.. ja kuulun itse lesbona seksuaalivähemmistöön. Oikeasti, meno on mennyt hulluksi. Monet jotka kokevat transvaiheen nuorempana ovat joko homoseksuaaleja tai sisäistäneet vihaa omaa sukupuoltaan kohtaan (erityisesti tytöt sisäistävät helposti naisvihan ja alkavat hylkiä omaa kehoaan erityisesti murrosiässä) tai molempia. Itsellänikin oli voimakas transvaihe nuorempana, kun keho alkoi muuttua naisen kehoksi, mutta olen niin onnellinen etten lähtenyt hoitoihin mukaan. Nyt katuisin. Uskon, että tulevaisuudessa tulee olemaan paljon katujia. 

Minä olin sisäistänyt naisvihan mutta halusin eroon siitä vihasta, en naiseudestani.

Samaan aikaan on suomessakin kasvava trendi, ettei vanhemmilla ole pääsyä lastensa potilastietoihin, koska yksityisyys, koska oikeus yksityisyyteen. Silleen oikeasti, lapsella menee pää sekaisin kun pitää päättää mitä karkkeja otetaan irtokarkkihyllystä, ja samoilla aivoilla tulisi päättää sukupuoli loppuiäksi? Haloo? Entä jos erehtyy?  Kun erilaiset rodunjalostukset on historian aikana lopetettu, tuomittu ja paheksuttu alimpaan helvettiin, miksi tämä sateenkaariväen rodunjalostusprojetki pitäsi hyväksyä ja sitä tulisi jopa kannattaa? En ymmärrä? Sivusta seuraavalle tämä näyttää tarkoitushakuiselta joukkosilpomiselta, steriloidaan terveitä lapisia, etteivät he vahingossakaan pysty jatkamaan sukua.

113/121 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkoiset etuoikeutetut setämiehet paniikissa, kun maailma ei enää olekaan heidän ihanteidensa mukainen. 

Onneksi nuoret muuttavat maailmaan parempaan ja suvaitsevampaan suuntaan. Paskoja mielipiteitä ja arvoja ei pidä enää ikinä hyväksyä eikä niille saa antaa tilaa.

Joo... yäk noita juntteja "setämiehiä", toivottavasti kuolevat sukupuuttoon.

kun taas miehet jotka sipsuttelevat prinsessamekossa tekorinnat heiluen, ovat eri asia. He ovat ihania ja edistyksellisiä ja meidän pitää suojella heitä kaikin tavoin ja avata heille pukuhuoneemme ja sydämemme...

Kannattaisi ajoissa ymmärtää myös se, että ne valkoiset setämiehet pyörittävät tätä maailmaa, ja suovat esim. sinulle sen mitä sinulla on. Internetin huutajat ja mielipiteenesittäjät eivät pystyisy pyörittämään edes hernettä alamäkeen, jos se pitäisi pyörittää älyn voimalla. Te elätte ja piipitätte mielipiteitänne niitten setämiesten rakentamassa maailmassa, niitten setämiesten rakentamilla välineillä, ja noin 100% on niitten setämiesten siittämiä tähän maailmaan. Jos ne setämiehet kuolevat sukupuuttoon, kuten toivot, tämä maailma loppuu siihen, koska teistä muista ei ole tämän maailman pyörittämiseen. Sehän näkyy jo siitä, millaiseen paniikkiin joudutte, kun setämies esittää teille muutaman faktan siitä, miten tässä maailmassa asiat ovat. Ts. millineaalit jne. jotka ovat syntyneet teollisen vallankumouksen jälkeen, kun katsotte ympärillenne, noin 100% siitä ihmisen tuottamasta mitä näette, on niitten setämiesten aikaansaannosta, ja hyvin vähän siitä on niitten täti-ihmisten aikaansaannosta. Se johtuu siitä, että ne täti-ihmiset ovat olleet kiireisiä synnyttäessään teitä tähän maailmaan, vaihtaen teille vaippaa, hoitamalla teitä päiväkodeissa jne. tehden sitä tärkeintä työtä tässä universumissa, tuottaen uutta sukupolvea tälle planeetalle. Te reppanat  ette ole keksineet muuta kuin sen, että seksuaalisuuden täytyy olla ihmisen olemisen ydinkysymys, että kateuden vuoksi saa vaikka tappaa, ja että kaikki saa olla mitä haluaa, vaikkei osaisi edes pskantaa pottaan..

Vierailija
114/121 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh! Nyt sitten Carlos Santana on kerettiläinen. Hän julisti konsertissaan että ihminen on kohdusta lähtien joko mies tai nainen.

Hän on myös lähtenyt vastustamaan tätä trans-kulttia ja aivopesua.

Vierailija
115/121 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on transfopiassa? Saa kait sitä olla. Pitääkö kaikessa nöyristellä yleistä mielipidettä.

Vierailija
116/121 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuus ja järki on nykyään "transfobiaa".

Vierailija
117/121 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ylpeästi transfobi. Minusta transliike ei edistä mitään hyvää, eikä mitään "hoitoja" (sadismia) pitäisi olla olemassakaan. Saati julkisessa terveydenhuollossa.

Täyttä frankensteinimaista huuhaata, jolla tuhotaan kehoja ja elämiä. Minkä takia, kuka käärii voitot? No tietysti lääketeollisuus, plastiikkakirurgit ja erinäiset seksuaalipuljut, jotka tätä friikkisirkusta masinoivat.

Vierailija
118/121 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että maailmassa on vielä olemassa yksi asia mikä yhdisää niin vasemmiston, oikeiston kuin persut ja kaikki siltä väliltä. HH!

Vierailija
119/121 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos parta kasvaa ja nimi on Alice, aika transulta vaikuttaa

Alice Cooper ei ole ikinä väittänyt olevansa nainen.

Dark Shadows-leffassa Johnny Deppin esittämä vampyyri luuli Alicea naiseksi :D

Vierailija
120/121 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kulttuuriheiluri on jo saavuttanut ääriasentonsa ja on kääntymässä takaisin, niin yhä useampi uskaltaa sanoa ääneen ettei tässä sukupuolisekoilussa ole päätä eikä häntää.

Kohta alkaa tulla näitä "no en minä koskaan ihan tosissani ollut, aina olen ollut sitä mieltä että mies on mies ja nainen on nainen". Kaikkein kuvottavimpia ovat nuo pelkurit, jotka kääntävät takkinsa aina sen mukaan mikä näyttää milloinkin olevan trendikästä. Heitä ei pidä päästää helpolla, vaan sanoa että sinä lähdit silloin mukaan siihen noloon vöyhötykseen ja turha esittää mitään muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme