Alice Cooperin transfobiset tölväisyt suututtivat meikkijätin Yhteistyö jäihin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/35fb0024-3db0-4809-b848-1a86d4…
Alicea tuskin paljon harmittaa. Yrityskin sai varmaan hyvin mainosta tällä.
Kommentit (121)
Eli jos sanoo eriävän mielipiteensä niin kuin asiat on, se on nykyään "tölväisy"???
Alice Cooper mielestäni pohti trans-asiaa ihan neutraalisti ja analyyttisesti "tölvimättä" ketään.
Tölviminen tarkoitti aikoinaan "veetuilua". Nykyään näemmä mikätahansa eriävä mielipide vaikka kuinka asiallinen ja hillitty, on "tölvimistä" ja joudut "ammati-uhriutujien" mustalle listalle ja alkaa kanselointi-jengien kokoontumisajot somessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea koska Alice Cooper ei ole ollut relevantti 30:een vuoteen ja silloinkin lähinnä ulkopuolisten tuottajien avulla tehty comback-levy.
Wtf! Alice on tehny ennen trash levyä kaksi soololevyä! Alicella ei ole ollut vuosikymmeniin omaa bändiä. 😂
Öh, Alice lähti soolouralle 1975 ja Trash ilmestyi 1989. On siinä pikkasen useampi levy ehtinyt ilmestyä vaikka pitikin taukoa pari vuotta raitistumisen jälkeen.
Eihän tuo nyt ollut mitään. Voi hohhoijaa.
Tollasten rikkaiden pitäis nostaa näitä enemmänkin esille koska niiden cancellaus on ihan turhaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea koska Alice Cooper ei ole ollut relevantti 30:een vuoteen ja silloinkin lähinnä ulkopuolisten tuottajien avulla tehty comback-levy.
Alice Cooper on kovempi äijä kun kaikki maailman käärijät yhteensä.
Elä helvetissä vertaa käärijään!
Alice on Alice, kukaan ei parempaan pysty.
Kuuntelen mm. Iron Maidenia, Metallicaa, Ozzya, Accept (udo) ym. Kävin myös Maidenin keikan kesällä, ei kykene Aliceen.
Miten musta tuntuu että tuo vamppyyrimeikkifirma joutuu nyt aiikas monen boikottilistalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wtf! Alice on tehny ennen trash levyä kaksi soololevyä! Alicella ei ole ollut vuosikymmeniin omaa bändiä. 😂
Öh, Alice lähti soolouralle 1975 ja Trash ilmestyi 1989. On siinä pikkasen useampi levy ehtinyt ilmestyä vaikka pitikin taukoa pari vuotta raitistumisen jälkeen.
Katsopas tarkemmin ne levyt, joissa nimellisiä eri artisteja. 😉
Siis mä oon luullut, että tuo pappa on ollut autuaammilla mailla jo pitkään. Sehän oli varmaan 70-vuotias jo joskus 30 v sitten. Kuinka vanha se oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Siis mä oon luullut, että tuo pappa on ollut autuaammilla mailla jo pitkään. Sehän oli varmaan 70-vuotias jo joskus 30 v sitten. Kuinka vanha se oikein on?
75
Vierailija kirjoitti:
Jos parta kasvaa ja nimi on Alice, aika transulta vaikuttaa
Mut ei noi jutut ollu mitenkään transfoobisia.
Ihan mielipiteitä ja terveitä mun mielestä.
Ei Alice vastusta naiseksi tai mieheksi pukeutumista tai seksiä kaikkien kanssa sekaisin. Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
89v. Jätti alkoholin ja vaihtoi yrtit tilalle.
Lobotomiakin oli tehokas ja toimiva hoitomuoto emotionaalisiin ongelmiin, oli aika monta vuotta, kunnes ei äkkiä enää ollutkaan. Ja se vain lopetettiin sitten ja nyt ajattelemme että olipa aika kökköä ja kokeellista lääketiedettä se sekoilu. Monet, monet kärsivät tästä tehokkaaksi katsotusta hoitokeinosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset etuoikeutetut setämiehet paniikissa, kun maailma ei enää olekaan heidän ihanteidensa mukainen.
Onneksi nuoret muuttavat maailmaan parempaan ja suvaitsevampaan suuntaan. Paskoja mielipiteitä ja arvoja ei pidä enää ikinä hyväksyä eikä niille saa antaa tilaa.
Sieltäpä tuli taas mädältä haiseva aivopieru.
Transunuoret ei tee juuri muuta kuin transuilee. Maailma ei muutu miksikään.
Loukaantuko kikkelitytöt tosta nyt jotenkin vai?
Vierailija kirjoitti:
ei. kikkelitytöt on samaa mieltä että kikkelityttöily ei sovi vauvoille tai lapsille mitenkään.
Antaa lasten olla lapsia rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuli palstalle jauhamaan nimellä Yrttimies.
Vierailija kirjoitti:
Kapitalistinen riistofirma veti herneet varmuudeksi nokkaan, kun se on niin muodikasta surffata loukkaantumisen aalloilla ja vetää lokaan liberaali vanha rokkari, joka vain sanoi sen mitä enemmistö on asiasta mieltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oreganoa kuluu, muttei syö pizzaa? 😕
"translapsilla" ja mukamas saatanallisten rituaalien uhreiksi 80-90 -luvulla joutuneilla lapsilla ja siinä miten niiden juttuihin suhtaudutaan on paljon samaa. Jopa samoja nimiä löytyy niistä kohkaavien aikuisten joukosta ja silloinkin "canceloitiin" ne jotka uskalsivat epäillä tarinoiden todenmukaisuutta.
Sieltäpä tuli taas mädältä haiseva aivopieru.