Alice Cooperin transfobiset tölväisyt suututtivat meikkijätin Yhteistyö jäihin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/35fb0024-3db0-4809-b848-1a86d4…
Alicea tuskin paljon harmittaa. Yrityskin sai varmaan hyvin mainosta tällä.
Kommentit (121)
Olen samaa mieltä Cooperin kanssa tästä asiasta.. ja kuulun itse lesbona seksuaalivähemmistöön. Oikeasti, meno on mennyt hulluksi. Monet jotka kokevat transvaiheen nuorempana ovat joko homoseksuaaleja tai sisäistäneet vihaa omaa sukupuoltaan kohtaan (erityisesti tytöt sisäistävät helposti naisvihan ja alkavat hylkiä omaa kehoaan erityisesti murrosiässä) tai molempia. Itsellänikin oli voimakas transvaihe nuorempana, kun keho alkoi muuttua naisen kehoksi, mutta olen niin onnellinen etten lähtenyt hoitoihin mukaan. Nyt katuisin. Uskon, että tulevaisuudessa tulee olemaan paljon katujia.
KILTTIYS kirjoitti:
Eikös Alice ole itsekin melko transahtava.
Muodikkaasti vaihtanut ainakin etunimensä. Mikä se oikea on, Andy?!
Täysin samaa mieltä hänen kanssaan, varsinkin tuo asian tuputtaminen lapsille pistää vihaksi. Oikein tekemällä tehdään ihmisille mielenterveysongelmia. Ilmeisesti alkaa olla Suomessa jo sama meininki. Kuka enää uskaltaa laittaa lapsensa päivähoitoon?
Tosiasioista ei saa enää puhua.
Eletään kuin kauhuelokuvassa, jossa, aivopesukultti syö ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
KILTTIYS kirjoitti:
Et ole tainnut paljon rockmaailmaa seurata.
Vincent on oikea etunimi.
Vierailija kirjoitti:
KILTTIYS kirjoitti:
Vincent Damon Furnier. Alun perin Alice Cooper tarkoitti koko bändiä eikä pelkkää hahmoa, sitten kun muut alkuperäiset lähtivät niin Furnier otti sen ihan viralliseksi nimekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset etuoikeutetut setämiehet paniikissa, kun maailma ei enää olekaan heidän ihanteidensa mukainen.
Onneksi nuoret muuttavat maailmaan parempaan ja suvaitsevampaan suuntaan. Paskoja mielipiteitä ja arvoja ei pidä enää ikinä hyväksyä eikä niille saa antaa tilaa.
Olen nuori nainen ja olen "transfobinen", koska en kannata naisten oikeuksien polkemista mitä transjutut tekee
Siinähän olet. Sillä ei ole kuitenkaan kehityksen kannalta mitään merkitystä. Vanhat ja huonot mielipiteet jäävät aina historiaan. Niin tässäkin asiassa. Asiantuntijat ovat yhtä mieltä ja maailmaa viedään siis oikeaan suuntaan.
Eiköhän Alicelle löydy meikkiä ilman tämmöistä ransunuolentapuljuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KILTTIYS kirjoitti:
Vincent on oikea etunimi.
Älä vaan kerro tuolle, ettei Cooper ole oikea sukunimi ;D
Ei kai Alice ole enää vuosiin tarvinnutkaan meikkiä..
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KILTTIYS kirjoitti:
Vincent on oikea etunimi.Älä vaan kerro tuolle, ettei Cooper ole oikea sukunimi ;D
Jaa olin jo myöhässä :D
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KILTTIYS kirjoitti:
Vincent on oikea etunimi.Älä vaan kerro tuolle, ettei Cooper ole oikea sukunimi ;D
Nönnnnönnnöö, kyllä mä sen tiesin!
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Alicelle löydy meikkiä ilman tämmöistä ransunuolentapuljuakin.
Meikkifirma taitaa tehdä vain itselleen haittaa poisjättäytymisellä.
Minua kiinnostaa fobia-sanan käyttö tässä ja tämänkaltaisissa yhteyksissä. Ei eriävä näkemys asiassa X tarkoita että näkemyksen esittäjä pelkää tätä asiaa X. Fobia-sanan käytöllä on ilmeinen tarkoitus mitätöidä ja halventaa eriävän näkemyksen esittäjää.
Annan esimerkin itsestäni. Minulla on useita trans-sukupuolisia ystäviä. He ovat minulle rakkaita ja hyväksyn heidät omina itseinään. Samaan aikaan allekirjoitan Alice Cooperin näkemyksen trans-asian pakottamisesta ja sen haitallisuudesta lapsille täysin. Olenko foobikko? Jos olen, mitä minä pelkään?
Vierailija kirjoitti:
KILTTIYS kirjoitti:
Reppana ei osaa edes googlata helposti löytyvää tietoa.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KILTTIYS kirjoitti:
Nönnnnönnnöö, kyllä mä sen tiesin!
Tämä selvä, "Andy"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset etuoikeutetut setämiehet paniikissa, kun maailma ei enää olekaan heidän ihanteidensa mukainen.
Onneksi nuoret muuttavat maailmaan parempaan ja suvaitsevampaan suuntaan. Paskoja mielipiteitä ja arvoja ei pidä enää ikinä hyväksyä eikä niille saa antaa tilaa.
Olen nuori nainen ja olen "transfobinen", koska en kannata naisten oikeuksien polkemista mitä transjutut tekee
Siinähän olet. Sillä ei ole kuitenkaan kehityksen kannalta mitään merkitystä. Vanhat ja huonot mielipiteet jäävät aina historiaan. Niin tässäkin asiassa. Asiantuntijat ovat yhtä mieltä ja maailmaa viedään siis oikeaan suuntaan.
Maailmaa viedään täysin väärään suuntaan, tästä ovat asiantuntijat samaa mieltä.
Tuon transliikkeen lähtölaskenta on jo alkanut, mutta sen aiheuttamia tuhoja ei voida korjata koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se isoin ongelma trans-asioissa! Naisten pitäisi vain kiltisti hyväksyä että mieheksi syntyneet voivat tuosta vain kilpailla urheilussa naisten sarjoissa ja jos yrittää sanoa miten epäreilua se on niin leimataan transfoobiseksi ja joutuu julkisen ajojahdin kohteeksi.
Ihan perus iltapaskaa siis.