Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua!! Mitä miehelle lahjaksi ilman että pääsee kauppaan???

Vierailija
20.12.2006 |

Mies laittoi äsken tekstarin että käy töiden jälkeen vähän asioilla ja mä arvaan että menee ostamaan mulle joululahjaa!

Mitä ihmettä keksin sille?? Ehtiikö netistä tilaamaan enää mitään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vaihtoehto on, että soitat jollekin hierojalle ja pyydät lähettämään postissa lahjakortin. Maksat tilille.

Vierailija
2/5 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain joskus mieheltä sellaisen ja oli kyllä mieluinen lahja vaikka hieroo joskus ilman lahjakorttiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" 08.12.2006 - Joulun toimitusajat varmistuneet

Kun teet jouluostoksesi mulletoi. comista keskiviikkona 20.12.2006 klo 8.00 mennessä, ehtii pakettisi vielä perille varmuudella ennen jouluaattoa.

Mikäli asut alueella, jonne Postin Ovelle-paketti jaetaan seuraavana työpäivänä, ehtii pakettisi perjantaiksi perille, kun teet tilauksesi viimeistään torstaina 21.12.2006 klo 8.00 mennessä. Huomaa, että tällöin pakettisi jaetaan suoraan kotiisi perjantaina klo 14.00 mennessä. Mikäli et ole jakelun aikana paikalla, jättää postinjakaja sinulle paketin nouto-ohjeet. Tarkista alueesi jakeluaika tästä linkistä (mulletoi. com lähettää paketit postinumerosta 00210)."

Vierailija
4/5 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee itse lahjakortti, jos ei saa tulostettua.

Vierailija
5/5 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi hoksasin vinkkejä luettuani että yksi ystävä on hieroja, soitin ja hän laittaa lahjakortin tulemaan! :)

T. Ap