Noora Fagerströmin mies Petteri lähettelee Instassa tappouhkauksia
Kommentit (1854)
Vierailija kirjoitti:
Miten noin nätillä ja tasokkaalla naisella on noin karmea mies? Naama kuin pullamössö ja ilmeisesti myös tyhmäkin vielä. Portsari... tsiisös.
Nätti ja tasokas nainen vaikuttaa itsestään antamiensa tietojen valossa klusteri b persoonallisuushäiriöiseltä tai vastaavalta. Ehkä selittää miesvalintaakin.
Vierailija kirjoitti:
Miten noin nätillä ja tasokkaalla naisella on noin karmea mies? Naama kuin pullamössö ja ilmeisesti myös tyhmäkin vielä. Portsari... tsiisös.
Oisko raharullilla jotain tekemistä asian kanssa? Ihan vaan pohdiskelen.
Boikottiin vaan koko junglejuissi-lafka!
Useat kirjoitukset ketjussa täyttävät rikoksen tunnusmerkistön. Asia on viety eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajaantukaa, Petterin kommenteissa ei ole mitään kummoisempaa. Ihan normisettiä. Vasemmisto ei ole vain tottunut samaan kritiikkiin, mitä se itse syytää persujen ja kokkarien niskaan.
Ollaan kyllä huomattu, että teille pers-uleille tapqoouhkaukset ja vihapuhe on ihan normisettiä. Siinä ei ole mitään uutta.
Ei ne mitään uhkauksia. Saat moottorisahan suuhusi.
Miehellä oli rahaa pakastimessa, kun nätti ja tasokas nainen sitä tarvitsi. Ehkäpä siinä syy...
Vierailija kirjoitti:
Hajaantukaa, Petterin kommenteissa ei ole mitään kummoisempaa. Ihan normisettiä. Vasemmisto ei ole vain tottunut samaan kritiikkiin, mitä se itse syytää persujen ja kokkarien niskaan.
Sinunko mielestä kokkarit ja persut on kavereita? XD
Vierailija kirjoitti:
Huolestuttava ilmiö, millaisia ehdokkaita Kokoomus haalii jäseniksi. Ei ihme jos Suomen maakuvasta ollaan huolissaan.
Missä Kokoomuksen edustajien sivistys ja hienotunteisuus.
Ja vaikka he ajattelusivat noi, mutta kun tullaan näiden kanssa julkisuuteen.Aivan liikaa on näitä, jotka pilaavat Kokoomuksen mainen ja hallitustyöskentelyn.
Pääministeri Orpo menee kriisistä kriisiin.
Joskus ennen kokoomuslaiset olivat sivistyneitä, koulutettuja, talousoikeistolaisia, mutta kuitenkin suht' inhimillisiä. Nykyään ne ovat räyhääviä Persu Kakkosia.
Mä kuolisin häpeästä, jos mun mieheni lähettelisi tuollaisia viestejä. Aikuinen ihminen, jolla on pieniä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Mä kuolisin häpeästä, jos mun mieheni lähettelisi tuollaisia viestejä. Aikuinen ihminen, jolla on pieniä lapsia.
ONKO NIILLÄ VIELÄPÄ LAPSIAKIN?!?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä näitä julkisuuteen pyrkiviä, arveluttavan menneisyyden omaavia vaivaa? Kaikkihan tietenkin kaivetaan esiin, myös "jäädytetyt" varat.
Ei tämä ole ainoa tapaus jonka olisi kannattanut pitää matalaa profiilia.Tässä tapauksessa ei tarvinnut edes kaivaa, kun tämä ajatusten Iijoki paljasti asian kirjassaan(?) ihan itse?
Ajatusten Iijoki, viittaa Päätaloon? Yleensä sanotaan Ajatusten Tonava.
Kyseinen rouva on pikemminkin "Ajatusten Vantaanjoki".
Ajatusten Mätäoja istuu parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Kuolisin häpeästä jokatapauksessa jos miehelläni sellainen naama kuin Petterillä on.
Vierailija kirjoitti:
Koska ne pyörittää tota rikollista rahanpesubisnestään yhdessä. Synergiaedut. Rouva ei olisi nyt miljonääri ja kansanedustaja ilman miehen käymää nappikauppaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihme valkoroskapariskunta😂😂😂
Tapen ja Tiinan asema uhattuna!
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuollaista öykkäröivää räkäporukkaa äänestää?
Tätä kysyn Stubbidokselta. Kuminaama nousee ilmaan, mutta ilman virsnistystä.
Vierailija kirjoitti:
ILMIANNETTU JO MONTA KERTAA MIKSEI TÄTÄ POISTETA???!!!!!!??
MODE HALOO!!!!!????????!!!!!!
Mee ny Noora helevettiin täältä möykkäämästä.
Mikä helvetin banaanivaltio Suomesta on tullut kun tällaisia on eduskunnassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nätti ja tasokas nainen vaikuttaa itsestään antamiensa tietojen valossa klusteri b persoonallisuushäiriöiseltä tai vastaavalta. Ehkä selittää miesvalintaakin.
Se kuuluisa sydämen sivistys - joka on esim tulotasosta riippumaton - nyt ainakin puuttuu kokonaan.
Kokoomuskin on luisunut pahasti tuolle tielle.
Täältä ääni Olli Rehnille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolisin häpeästä jokatapauksessa jos miehelläni sellainen naama kuin Petterillä on.
Tai tukka. Permanentattu mulletti.
Ja kehoa koristaa tribaalitatskat. Iholla solkku- tai suihkurusketus. Hajottaa.
Oisko niillä pakastetuilla seteleillä jotain tekemistä asian kanssa? Eihän Nooralla olisi ollut varaa koko puljuun ilman ukkoaan.