Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloin taas riehumaan kännissä. Kysymys ei ole siitä ettenkö hallitsisi itseäni tai juomista, mutta juodessani aggressioni vapautuvat enkä välitä pidättää niit

Vierailija
28.08.2023 |

Olisin kyllä voinut jättää väliin. Nyt taas morkkis.
Sotkin yhden ystävän tärkeän päivän eilen.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan jättää juomatta, eikös?

Vierailija
22/42 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mutta jos kerran teit tuon puhtaasti omasta tahdosta niin miksi sitten on morkkis?

Etkö toiminut hyvin ja niin, kuin parhaaksi katsoit.

Vai oliko mukana kuitenkin ehkä hallitsemattomuutta?

Valehtelet itsellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei taustalla olisi jotain dissosiatiivista identiteettihäiriötä?

Tuleeko outoja riehumisia ja morkkiksia koskaan selvin päin?

Oletko vainoharhainen?

Onko skitsofreniaa poissuljettu?

Yleisimmät syyt tuollaiseen käytökseen.

Oliko lapsuus rauhaton?

Vierailija
24/42 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitsen itseni ja juomiseni, mutta silti tuli taas rähistyä kännissä. 😂

Vierailija
25/42 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä paitsi olen aluillasta ihan hyvän tuulinen. Jos humala nousee liian yllös ja tulee se lasku niin sitten voi tulla riehtuntaa.

Täytyy täst edes katsoa, että lasku tulee vasta nukkuessa niin mitään ei tapahdu.

Ap

Joo, toimii varman ihan helvetin hyvin! 😂 Olet alkoholisti, ja elämäsi suunta tulee olemaan pelkästään alaspäin ellet lopeta alkoholin käyttöä kokonaan.

Vierailija
26/42 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä paitsi olen aluillasta ihan hyvän tuulinen. Jos humala nousee liian yllös ja tulee se lasku niin sitten voi tulla riehtuntaa.

Täytyy täst edes katsoa, että lasku tulee vasta nukkuessa niin mitään ei tapahdu.

Ap

Jaa, olet aloittelija, joka ei osaa juoda alkoholia.

On taito laji pysyä "aallon harjalla" juodessa varsinkin miedompia juomia, tällöin tarkkailet, milloin lähtee laskuun ja otat "terävän" 4cl nubben vaikka pakkas kylmää "jekkua" = jäger maister, niin se korjaa olotilan nopeasti nousu johteiseksi taas ja jatkat miedommilla, kunnes taas aika "korjaus sarjalle"

Vierailija
27/42 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et hallitse. Mielenterveytesi ei ole kunnossa.

Todennäköisesti juot liikaa.

Et varmaankaan käyttäydy noin parin annoksen jälkeen? Etkö pysty juomaan sellaista kivaa hiprakkaa, vaikka 5-6 annosta, että fiilis säilyy hyvänä.

Miksi juoda kännejä, kun hallinta pettää?

Vierailija
28/42 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On taito laji pysyä "aallon harjalla" juodessa varsinkin miedompia juomia, tällöin tarkkailet, milloin lähtee laskuun ja otat "terävän" 4cl nubben vaikka pakkas kylmää "jekkua" = jäger maister, niin se korjaa olotilan nopeasti nousu johteiseksi taas ja jatkat miedommilla, kunnes taas aika "korjaus sarjalle"

En tosiaan tätä on jatkunut jo liian pitkään.

Ap

Vierailija
29/42 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut huono viinapää ja juonkin harvoin, mutta en mä nyt hyvänenaika riehumaan ala.

Tuo on jo suurempi ongelma eikä varmasti johdu puhtaasti allkoholista vaan jostain syvemmistä mielenongelmista.

Vierailija
30/42 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina ollut huono viinapää ja juonkin harvoin, mutta en mä nyt hyvänenaika riehumaan ala.

Tuo on jo suurempi ongelma eikä varmasti johdu puhtaasti allkoholista vaan jostain syvemmistä mielenongelmista.

Ei se riehuminen ole kiinni viinan sietokyvystä vaan siitä kuinka sekaisin on nupista.

Jos sietokyky on vain huono niin ihminen sammuu ja väsyy.

Se on vika merkki.

Riehuminen on taas merkki k päisyydestä.

Vierailija
31/42 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

%C3%A4iri%C3%B6-Topic

Vierailija
32/42 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juuri näin. Kun tulee kaljalla ns. stoppi eli ei tunnu menevän enää alas ja väsyttää, niin terävä avaa taas pelin ja olo on virkistynyt!

Vierailija
33/42 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lopeta nyt edes valehtelemasta itsellesi. Sinä et todellakaan hallitse itseäsi humalassa, jos tuot aggressiivisuutesi ilmi.

Vierailija
34/42 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerokaapa syy miksi sitten pystyn olemaan riehumatta työpaikan pikkujouluissa, vaikka olisin kännissä, mutta kun saan olla vapaammin niin tapahtuu.

Ap

Vierailija
35/42 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerokaapa syy miksi sitten pystyn olemaan riehumatta työpaikan pikkujouluissa, vaikka olisin kännissä, mutta kun saan olla vapaammin niin tapahtuu.

Ap

No tottakai jos skarppaat, mutta ongelma tuo on silti.

Vierailija
36/42 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siksi, että haluat riehua. Kun et halua, et riehu.

Vierailija
37/42 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi pois ainakin siksi aikaa kunnes saat omat asiasi selvitettyä. Toki voi olla ettei alkoholi vaan sovi sulle, vaikkei sulla olis mitään ongelmia taustalla niin silti alkaisit riehua. Siinä tapauksessa ei ollenkaan. Vaikea pysyä muutamassa, kun pieni hiprakka nousee ja on niin kivaa. Oot vaaraksi muille ja itsellesi.

Vierailija
38/42 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä entinen juoppo (nainen). Hälytyskellot soivat kun luen tällaista, niin pitäisi soida aloittajallakin. 

Itselläni juominen kaikkineen oli edennyt niin vaaralliseksi elämäntavaksi, että nyt jälkeen päin ajatellen saan olla iki-onnellinen siitä että mitään hirveän pahaa ei tapahtunut kenellekään. Tietenkin minutkin olisi joku voinut helposti pahoinpidellä - tai jotain vielä pahempaa.

Olin aggressiivinen. Olin heti sarvi otsassa jos joku puhui väärin tai teki jotain mistä en tykännyt. Ensimerkit huomasin juuri siitä että aloin puhua ihmisille tosi ilkeästi ja loukkaavasti. Sitten oli pari tilannetta, joista  toinen sitä sorttia että olisi voinut syntyä huonommalla onnella todella pahaa jälkeä.

Havahdu ajoissa, hyvä ihminen. 

Raitistuminen on mahdollista. Sitä vain pitää itse haluta, toinen ei voi pakottaa mihinkään, ei vaikka olisi hengestä kysymys.

Vierailija
39/42 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, alkoholi näyttää tuovan paljon iloa, hauskuutta ja positiivisia asioita elämääsi? Ethän sinä muuten joisi? 😂

Vierailija
40/42 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin humalahakuisen juomisen kun tunnistin usein puhuvani typeriä ja käyttäytyväni hölmösti humalassa. Siis ei todellakaan mitään väkivaltaa tai riidanhaastamista, mutta itselleni riitti tuokin. Väkivaltainen käytös humalassa olisi ollut ehdottomasti itselleni syy lopettaa alkoholinkäyttö kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän