Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein miehet kehuvat seksiä?

Vierailija
28.08.2023 |

Olen itse ollut aika monen kanssa, eikä asia koskaan ole edes tullut puheeksi. Mutta he ovat kyllä ollet innokkaisa tapaamaan uudestaan.

Mutta nyt on kaksi miestä sanonut että se oli parasta mitä hän on saanut, sekä toinen me olimme siinä todella hyviä.

Oletan että nämä nyt todellakin merkitsevät että se oli kanssani hyvää? Miten usein miehet kehutte? Tai naiset, miten usein miehet teitä kehuvat?

Parisuhteen ulkopuolella lähinnä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahna on kala!

Mitenköhän kuvittelet tämän liittyvän aiheeseen??

Jos samassa sängyssä makoilee lahna, niin eipä ole kovin paljon kehumisen aihetta!

Makoilevan lahnan saa sätkimään panemalla sitä perseeseen ilman lupaa. Kokeiltu on ja toimii!

Mistä näitä ääliöitä oikein sikiää?

Lahnan perseestä!?

Vierailija
22/33 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä vastauksista näkee hyvin sen, ettei naisten kannata uskoa miesten kehuja. Tässä taannoin täällä yhdessä keskustelussa monet naiset kertoivat ettei usko miestensä kehuja ja siksi ei uskalla olla vapautuneesti esim alasti. Huomaatteko miehet, että syy tähän on näissä palturia puhuvissa miehissä?

Naiset loukkaantuvat niin herkästi, että totuus on oltava vähintäänkin kaunistellussa muodossa. Naiset jopa kysyvät kysymyksiä joiden vastauksia eivät kestä kuulla ja odottavat että mies valehtelee. Katse peiliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä vastauksista näkee hyvin sen, ettei naisten kannata uskoa miesten kehuja. Tässä taannoin täällä yhdessä keskustelussa monet naiset kertoivat ettei usko miestensä kehuja ja siksi ei uskalla olla vapautuneesti esim alasti. Huomaatteko miehet, että syy tähän on näissä palturia puhuvissa miehissä?

Eipä ole vaan naisen olemattomassa itsetunnossa.

Vierailija
24/33 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset loukkaantuvat niin herkästi, että totuus on oltava vähintäänkin kaunistellussa muodossa. Naiset jopa kysyvät kysymyksiä joiden vastauksia eivät kestä kuulla ja odottavat että mies valehtelee. Katse peiliin.

Eräs kertomus tällaisesta.

Nainen kysyi mieheltä millaiset hiukset olisi naisella kauniit? Mies vastaa, että tuollaiset pitkät ja vaaleta, jotka naisella oli sillä hetkellä. Nainen menee kampaajalle ja kotiin tullessa päässä on tätimäinen ruskea polkkatukka.

Nainen kysyy mieheltä, että mitä pidät uusista hiuksistani? Mies puolestaan kysyy, että haluatko rehellisen vastauksen vai sellaisen vastauksen, jonka haluat kuulla? Nainen vastaa, että rehellisen tietenkin. Mies sitten siihen, että näytät nyt ihan tätimäiselta mammalta noilla hiuksilla. Nainen luonnollisesti tästä loukkaantuu, alkaa itkemään ja sopertaa, että etkö enää rakasta minua. Mies siihen, että rakastan mutta en pidä hiuksistasi.

Jos mies olisi tässä tapauksessa valehdellut, kaikki olisi ollut hyvin ja rauha maassa. Tosin mies olisi sitten saattanut joutua katselemaan ruskeaa ja tätimäistä polkkatukkaa ties miten pitkän ajan. 

Älä siis kysele, jos et ole valmis kuulemaan jotain mitä itse et haluat kuulla.

Vierailija
25/33 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kehu koska tuntuisi oudolta seksistä kehuminen. Eiköhän sen miehen eleistä ja haluista uudempaan kertaan kerro jo että oli hyvää seksiä. Lähinnä tulee mieleen sana säälittävä jos alkaa kehumaan, mutta riippuu ehkä vähän tilanteesta.

Vierailija
26/33 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies kehuu aina ja vuolaasti. No meidän sek si onkin upeeta. Tänäkin aamulla sähkökatkon jälkeen nukahdimme vielä, ja mies herätti viemällä käteni kovana ja paksuna  seisovalle kalulleen. No aikani töitä tehtyäni purskahtihan sieltä mehut ulos..kyllä olikin kova ja muhkea. Teki sitten mulle samoin, ja lupasi nainnin myöhemmin, jos vain selkä kestää. Jokapäivä kun vedellyt miestä on tullut kyllä ruista ranteeseen. Kiittelihän tuo sitten juu.

Vierailija
27/33 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisessa suhteessa olen kyllä miehenä sanonut että olipa hyvää seksiä tms. Toisaalta, vastaan ei ole tullut yhtään huonoakaan tapausta. Naisilta on tullut kiitosta myös. Eräs nainen, kun oman laukeamisen jälkeen hieroin hänelle klitorisorgasmin, sanoi vain: Kiitos! Se laittoi hymyilyttämään.

Vierailija
28/33 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mies kehuu aina ja vuolaasti. No meidän sek si onkin upeeta. Tänäkin aamulla sähkökatkon jälkeen nukahdimme vielä, ja mies herätti viemällä käteni kovana ja paksuna  seisovalle kalulleen. No aikani töitä tehtyäni purskahtihan sieltä mehut ulos..kyllä olikin kova ja muhkea. Teki sitten mulle samoin, ja lupasi nainnin myöhemmin, jos vain selkä kestää. Jokapäivä kun vedellyt miestä on tullut kyllä ruista ranteeseen. Kiittelihän tuo sitten juu.

Miehesi runkkasi sulta mällit. Olette siis homopariskunta.

Vierailija
29/33 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä 2 lasta tuolle ukolle tehnyt, en sitten tiiä miksi meitä kutsutaan.

Vierailija
30/33 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään niin moni ja erikoinenkin asia tuntuu olevan mahdollista.

Kyllä minä 2 lasta tuolle ukolle tehnyt, en sitten tiiä miksi meitä kutsutaan.

Vierailija
31/33 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies osaa käsihoidon naiselle antaa, vaikkei siinä mitkään mällit lennäkkän. Yllärikö sulle?

Vierailija
32/33 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun uusi mies kehuu vuolaasti ja on aivan innoissaan seksistä, meillä on sitä ollut paljon ja se on mielestäni ihan keskivertoa. Miehellä ei ole ollut monia kumppaneita, ja itsellä on ollut. Olisiko siksi niin onnessaan kun vihdoin saa paljon ja kaikki (melkein ) käy. Itse jopa vähän ihmeissäni...

Vierailija
33/33 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee, etteivät suomalaiset vieläkään osaa ottaa kehuja vastaan, olisiko niin vaikeaa sanoa vaikka 'mukava, jos maistui', tai 'kiitos, niin minustakin!' Ei siinä tarvitse olla mitään sen kummempia taka-ajatuksia, ja kyllähän naisetkin seksistä tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan