Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomat, miksette biletä ja vietä railakasta elämää, kun voitte?

Vierailija
20.12.2006 |

Anteeksi, ehkä tämäkin loukkaa jotakuta, mutta ihmetyttää yksi asia. Milloin lapseton pariskunta muuttuu jotenkin kuolleeksi pariskuntana, eikä enää elä muille asioille kuin sille mahdolliselle lapselle? Miksi te jumitatte vain siinä " lapsettomuuden tuskassa?" Eikö enää huvita bilettää ja matkustella?

Olen jäävi sanomaan, koska minulla on lapsia, mutta mietin usein, että jollei heitä olisi tullutkaan ikinä, olisin edelleen villi ja vapaa. Kävisin kursseilla, harrastaisin kaikkea maan ja taivaan välillä, kävisin ulkona ja pitäisin viinanhuuruisia kemuja! Pitäisin ylipäätään ystäviini yhteyttä.

Ei ne lapset nyt niin kivoja ole, lapsellisten (=ansassaolevien) juttuja! Lapset metelöi ja vie aikaa, aiheuttaa sotkua ja vaivaa. Myös rahaa palaa ja hermoja. Kaikki pikkulasten vanhemmat muuttuvat 8 vuotta ikääntyneemmän näköisiksikin.

Nauttikaa nuorekkuudestanne ja hyvistä yöunista, älkää surko! Hyvää ja jopa parempaa elämää voi viettää lapsetonna.

Iloista joulun tunnelmaa teille kaikille!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin kuin ap kuvittelee, niin lapsettomuus on itse asiassa monelle pariskunnalle kipeä ja monen vuoden suru. Eipä siinä tule ajatelleeksi, että " jee dokaanpa ja biletän oikein kunnolla, kun nyt olen kerta lapseton, joten juhlitaanpa sitä" .

Meidän lapsettomuuden takana on sairautta, joten tuntuu aika oudolta lähteä sitä baariin juhlimaan, mutta tietysti kukin tavallaan.

Tää on mun mielestä vähän sama asia, että jos joku on työttömänä, niin alkaa lohduttaa häntä sillä, että " onpa mukavaa kun voit vetää lonkkaa päivät pitkät eikä tarvitse tikkua ristiin laittaa ja saat vielä yhteiskunnan elättinä elää" .

Vierailija
22/22 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jhlimiseni oli pakonomaista örvellystä. Näinkin voi siis käydä, lapset toivat elämääni ryhdin, ja nyt osaan jopa nauttia siitä juhlimisestakin. En tiedä olisiko ikä tehnyt tämän saman asian, mutta onnellinen olen.

Niin ja meillä on hyvä parisuhde ja iso tukiverkko, joten me kyllä saadaan tehdä todella paljon omiakin juttuja, molemmat saa mennä vuorollaan ja yhdessäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan