Mikä pieni asia ärsytti sinua viimeksi?
Mua ärsytti kun poikaystävä söi mun irtokarkkipussista viimosen mun lempikarkin jota olin vartavasten säästänyt omaan herkutteluhetkeen. 😤
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ukrainalaisten etuilu Heurekassa.
Oletko tarkistanut henkilöllisyyden että tiedät olevan ukrainalaisia ? Erotatko venäjänkielen ja ukrainankielen toisistaan ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ns. keskustelu naapurin kanssa: kun sanon jotakin, rouva vain nostelee olkapäitään (ei nyt sentään ihan aina kuitenkaan). Tämä hänen tapansa on ärsyttänyt jo pitkään. Kerran siitä sanoinkin kiukkuisesti hänelle. Koen tuon olkapäiden kohauttelun loukkaavana ja ainakin vähättelynä sanomisiani kohtaan. Olenko liian herkkä?
Miksi keskustelet sellaisen naapurin kanssa, jonka kanssa et halua keskustella?
Se naapurihan ei tässä tapauksessa tunnu haluavan keskustelua! Ainakaan minun taholtani. Kun hän tulee siihen viereen jollekin asialle, niin tuleehan siinä ihan luonnostaan sanoneeksi jotain, puolin ja toisin. Mutta itsellä ei ole tapana vastata toisen puheisiin vain olkapäitä nostelemalla. Ei nyt käännetä asiaa minun syykseni.
Joissain K-kaupoissa täällä Helsingissä ei ole kuin kevytmajoonesia. Se ei ole ihmisruokaa.
Täytyi taas matkustaa sporalla kilometrejä, että sai oikeaa K-kaupan majoneesia josta tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ns. keskustelu naapurin kanssa: kun sanon jotakin, rouva vain nostelee olkapäitään (ei nyt sentään ihan aina kuitenkaan). Tämä hänen tapansa on ärsyttänyt jo pitkään. Kerran siitä sanoinkin kiukkuisesti hänelle. Koen tuon olkapäiden kohauttelun loukkaavana ja ainakin vähättelynä sanomisiani kohtaan. Olenko liian herkkä?
Se naapurihan ei tässä tapauksessa tunnu haluavan keskustelua! Ainakaan minun taholtani. Kun hän tulee siihen viereen jollekin asialle, niin tuleehan siinä ihan luonnostaan sanoneeksi jotain, puolin ja toisin. Mutta itsellä ei ole tapana vastata toisen puheisiin vain olkapäitä nostelemalla. Ei nyt käännetä asiaa minun syykseni.
No muutetaan kysymystä: Miksi höpötät väkisin naapurillesi, joka ei halua keskustella kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No muutetaan kysymystä: Miksi höpötät väkisin naapurillesi, joka ei halua keskustella kanssasi?
No menipä vaikeaksi, tahallasiko yrität vääntää asian väärin päin? Viisastelet ärsyttääksesi. Kyllä kai normaali ihminen tajuaa, mistä tässä on kyse. Ollaanhan me tämän naapurin kanssa keskusteltu paljonkin, ihan normaalisti useimmiten. Mieti nyt itse, kun ei oltu pitkään aikaan nähty saati keskusteltu, ja sitten parilla lauseella kerron kuulumisia, ja saan vain olkapäiden nostelua vastaukseksi, se hiukan ärsyttää. Ja sinun mielestäsi se on ihan ok käytöstä? En todellakaan väkisin höpötä, enkä mykäksikään rupea, jos naapuri varta vasten tulee pihaamme.
Tämä olkien jatkuva kohauttelu muiden tai ainakin minun kanssani keskustellessa on tämän henkilön pinttynyt tapa, tuskin hän edes ajattelee sen ärsyttävän ketään.
Se että ihmiset kyselevät facen kuupalstalta koska voi käydä hammaslääkärissä, tai leikkauttaa tukkansa. Ihme etteivät kysy koska voi käydä paskalla
Samoin että pitää syödä puhdistamatonta suolaa kun siitä kuulemma saa yli 80 eri ainesosaa. Halloo, niitä ainesoisia on mikrogrammoja ja max 5 g päiväsuosituksessa suolasta niitten saanti on yhtä tyhjän kanssa. Yleistä tyhmyyttä