Miksi miehillä osuu hermoon menestynyt nuori nainen?
Tuleeko alemmuuden tunne? Miksi Sanna Marin on varsinkin miesten keskuudessa niin vihattu? Ylipäätänsä kauniit naiset, jotka ovat älykkäitä tuntuvat olevan vaaraksi herkille egoille.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Siis ainoastaan tyhmillä miehillä osuu hermoon.
Tuo
Sanna Marinille nousi hattuun. Hän on kaunis mutta ylimielinen ja käyttäytyi typerästi, ei kuten pääministerin pitäisi. Hän oli myös tosikkomainen saarnaaja. Marinia ihailivat korkeintaan nuoret ja homomiehet. Äly ja huumorintaju loistivat poissaolollaan. Elina Valtosessa on enemmän potentiaalia ja todellista itsevarmuutta, ei näyteltyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra on Marinia paljon menestyneempi minä väitän.
Veti ensimmäisen kauden edustajana Suomen top 5 parhaimman vaalituloksen, Marin on ollut vaaleissa jo 15 vuotta.
Ja minä tykkään Riikka Purrasta todella paljon, haluaisin tehdä hänen kanssaan 1000 vauvaa.
Eiköhän miehet vihaa Sanna Marinia sen takia kun hän on mädättävä vihervassaripaska. Roudaa
En kyllä pidä menestymisen merkkinä, jos muutamassa kuukaudessa tuhannet vaativat eroa.
Sanon tämän ihan objektiivisesti. Ajattelisin noin muidenkin maiden ministereistä.
Joo joku venäläisten adressi menestyi todella hyvin. Itse asiassa joku 100 000 venäläistä vaati Purran eroa.
En ole koskaan nähnyt noin räikeää venäläistä vaikuttamista. Sieltä näet varmaan vieläkin ketkä sitä adressia allekirjoittivat sama venäläinen henkilö kymmeniä kertoja.
Mahtaa sinua raukkaa pelottaa pahasti kun keksit noin paykoottisia satuja. Miksi pelkäät? Siihen voi hakea apua.
Jos saan veikata, niin anaikin osalle miehistä se on kuvitelma siitä, että hyökkäys on heidän paras puollustuksensa. - Ikäänkuin osa miehistä ei ymmärtäsi, että pärjätäkseen ei riitä se, että on mies; eikä esimerrkiksi nainen.
Heillä itsellä saattaa olla pelko, että joutuvat muiden hylkimäksi ja torjutuksi koska yhä vähemmän on sellaisia töitä, joihin voisi vain mennä ja tehdä, vaan yhä useammin tarvitsisi olla muutakin annettavaa kuin "miehistä voimaa"
Tai ylipäätään se, että osa miehistä on pihalla kun eivät hahmota tai omaa resursseja, kuinka vosivat tuoda riittävästi lisäarvoa sinkkuaniselle, jotta nainen olisi valmis asettumaan miehen kanssa parisuhteeseen; koulutetumpi ja siten usein vähän paremmin tienaava nainen tietää pärjäävänsä usein varsin hyvin sinkkunakin.
Uskovainen mies
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marinille nousi hattuun. Hän on kaunis mutta ylimielinen ja käyttäytyi typerästi, ei kuten pääministerin pitäisi. Hän oli myös tosikkomainen saarnaaja. Marinia ihailivat korkeintaan nuoret ja homomiehet. Äly ja huumorintaju loistivat poissaolollaan. Elina Valtosessa on enemmän potentiaalia ja todellista itsevarmuutta, ei näyteltyä.
Täällä puhuttiin naisista yleensä. On muitakin naisia kuin Marin.
Tämä onkin mielenkiintoinen näkökulma. Olen itse 50-v mies, jolla on ollut lapsesta asti tyttökavereita, luin Tiinaa ja Peppiä. Toki myös olin Robin Hood ja Lancelot. Teininä oli naisvoittoinen jengi, sivarissa olin työpaikkani ainut mies kuten myös yolla vuosikurssini ainut.
Tietyille oikeistosedille ja myös naisille menee ihon alle SuperSanu,, Li ja Minja Koskela.
En keksi mitään muuta syytä, kuin naisvihan, joka verhotaan johonkin velkapuheeseen ja poliittiseen retoriikkaan Oikeasti heitä vihataan, koska he ovat nuoria, kauniita ja raudanlujia ammattilaisia ja älykkäitä. Tämä sisäistetty naisviha on ihan todellinen ilmiö. Samat tyypit ovat yleensä myös vähän piilorasisteja.
Heillä on vielä pitkä matka käsiteltävänä.
Hän on fiksu, kaunis, menestynyt, suorapuhrinenja oli vallan kahvassa. Sietämätöntä monille.
Vierailija kirjoitti:
Mitä voisin sitten tarjota naiselle, jos hän on älykkäämpi ja menestyneempi? Kassit surkastuu
Ketään sun kassit kiinnosta. Toiv joku potkii ne kunnolla.
Tyhmänpuoleiselta tuo Sanna vaikuttaa, kampaajan kanssa kalliolla sekstailee ja videoilla tanssii ja bilettää, älyn jättiläinen kerrassaan, heh,heh.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin on keski-ikäinen.
Ja täysseksisti
Jos joku samaa ikää oleva mieshenkilö käyttäytyis samalla tavalla seksistisesti omaa sukupuolta suosien ja muita alas painaen, niin kyllä sitä vihattais aivan varmasti.
Mut nyt, feminismi ja kaksoisstandardit, oujea! Get ovet it!
Eli ei se menestys, vaan käytös
Vierailija kirjoitti:
Tämä onkin mielenkiintoinen näkökulma. Olen itse 50-v mies, jolla on ollut lapsesta asti tyttökavereita, luin Tiinaa ja Peppiä. Toki myös olin Robin Hood ja Lancelot. Teininä oli naisvoittoinen jengi, sivarissa olin työpaikkani ainut mies kuten myös yolla vuosikurssini ainut.
Tietyille oikeistosedille ja myös naisille menee ihon alle SuperSanu,, Li ja Minja Koskela.
En keksi mitään muuta syytä, kuin naisvihan, joka verhotaan johonkin velkapuheeseen ja poliittiseen retoriikkaan Oikeasti heitä vihataan, koska he ovat nuoria, kauniita ja raudanlujia ammattilaisia ja älykkäitä. Tämä sisäistetty naisviha on ihan todellinen ilmiö. Samat tyypit ovat yleensä myös vähän piilorasisteja.
Vai voisko olla, että jotkut ei pidä seksisteistä, oli ne mitä sukupuolta tahansa? Tai oli itse mitä sukupuolta tahansa.
Jos eläin ei saa käyttäytyä lajilleen tyypillisesti, se sekoaa. Sama pätee ihmisiin.
Miehellä on perimä, joka kehittynyt hankittaessa ruokaa vaarallisesta luonnosta, puolustettaessa omaa heimoa petoja, rosvoja ja kilpailevia heimoja vastaan, sekä tehtäessä tulevaisuuden kannalta tärkeitä päätöksiä. Tästä syystä miehellä on luontainen valmius aggressioon, väkivaltaan, sekä kykyyn tehdä vaikeitakin valintoja enempiä tunteilematta. Naisella on puolestaan perimä, joka erikoistunut jälkeläisten synnyttämisen, hoivaamisen ja kasvattamisen, sekä yhteisön koossa pitämisen myötä. Siksi nainen tuntee, sopeutuu tilanteisiin ja osaa pelata ihmissuhdepelejä.
Vielä 50 vuotta sitten maaseudulla geeniperimä vastasi melko hyvin elettyyn arkeen. Asuttiin kyläyhteisössä, työ oli raskasta metsä- ja maataloustyötä, ruokaa hankittiin myös metsästämällä, kalastamalla ja marjastamalla ja niin edelleen.
Mutta katsopa nykyaikaa: naisen perusrooli ei juurikaan muuttunut, mutta mahdollisuuksien ovi avautunut naisille. Miehiltä useammat ovet menneet kiinni, ja vain hyvin harva mies pystyy elämään edes osittain sellaista elämää, johon luonto on miehen valmistanut. Mies ei siis saa käyttäytyä lajityypillisesti ja siitä seuraa ongelmia. Ei miehiä käy hermoon nuori menestynyt nainen, vaan kyse on laajemmin miehuuden muuttumisesta tarpeettomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Onks tää nyt sellanen pick me -boy?
"Hyväksykää mut!"
"Ottakaa mut mukaan!"
"Mäkin sedittelen miehiä (sisäistetyn miesvihan motivoimana) sillei hassusti kaksoisstandarsien mukaan..!"
🤢🤮
Tällaisilta ihmisiltä tätä maailmaa pitäis suojella. Toivon, ettei sulla ole jälkikasvua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä puhuttiin naisista yleensä. On muitakin naisia kuin Marin.
Mutta Marin on siitä huono esimerkki, kun on umpiseksisti.
Sama kun ottais so v i n istisian ja ihmettelis, miksi naiset vihaa...
Pitäis valita menestynyt nainen, jota vihataan nimenomaan menestyksensä vuoksi. Sitten voitaisiin saada keskustelua aikaan. Olisko heittää tällaisesta esimerkkiä?
Ärsyttääkö samanlainen nuori mies?