Mitä muistoesineitä sulla on exästäsi?
Mulla on käytetty kondomi, jota säilytän paiväkirjani välissä.
Kommentit (47)
Pari taulua.
Itsetehtyjä vaatteita: housut, pipo, kaulahuivi, hanskat, koruja, huonekaluja jne.
Muistelen lämmöllä ja kunnioituksella, käytän mielelläni. -Ihania naisia.
Kynttilänjalat. Hän sorvasi vaikka viinapannun.
Onko lahjat?
Ristikoru, sormus, muuta en muista.
Tohvelit, mutta vain siksi, että ovat mukavan lämpimät.
Ei mitään. Olen harkinnut heittäväni roskakoriin kaikki vaatteenikin joihin hän on koskenut.
Meidän vanha hääkuva.
Löytyi edesmenneen äitini jäämistöstä. Säästin kuvan. Itse olin tuhonnut kaikki ex:ään liittyvän jo silloin 20v. sitten.
Nyt mikään siinä tilanteessa ei enää satuta, eikä ärsytä. Se ajanjakso kuului osana elämää ja riitaisan eron jälkeen olen kulkenut omaa polkuani. Henkinenkasvu tapahtui hitaasti, mutta varmasti.
Ilman sitä eroa minulla ei olisi nykyistä miestä ja lapsiani. Kaikella on tarkoitus.
Kummastakin paras valokuva jätetty muistoksi. Toiselta lisäksi antamiaan lahjoja; kahdet korvikset ja rannekello. Siinäpä ne ovat. Muuta ei jäänyt. Saattaa tuolta jostain vielä löytyä kortti ja kirjekin. Vähän jäi miehistä maallista jäljelle, muistoja sitäkin enemmän hyviä ja huonoja.
Exän laatima perunkirja liittyen lapsemme kuolemaan.
Tuollainen pieni kuva-albumi meistä. Hyviä muistoja nuoruusvuosilta. :-)
Inttikirjeenvaihto ja pyjama.
Siitä on nyt 35 vuotta.
Jos velaton talo irtaimistoineen ja auto lasketaan niin ne, nuo avioliitosta. Toki ne lapsetkin mutta kun ne eivät ole esineitä.
Miesystävältä omin kalliit hengarit, arvokkaat astiat ja maljakot. Ao joo koruja mutta ne vaihdoin heti rahaksi, sain n. 18 000 €.
vihkisormus jossain laatikossa ja pari kakaraa omissa huoneissaan
Jotain lahjoja, ja kirja (jäänyt palauttamatta, jäi sillekin joku mun DVD boxi).
Jääkaappimagneetteja, muki, koru, tyynyliina, CD levyjä etc
Ei mitenkään tarkoituksella säilytettyjä muistoja. Mutta tuossahan noi menee,kuin muutkin tavarat.
Ehkä eniten tuo magneetti olisi "muisto",kun antoi eron jälkeen. Siinä lukee "merkitset minulle todella paljon". Itse siis halusi erota, minä en.
No emme ole enää tekemisissä. Mutta ei ole mitään syytä heittää menemään tms. Tunne asiat jo käsitelty. Tai ei herätä juuri mitään.
Ehkä tuoreissa eroissa voisi joku tuollainen "kaikkien muistuttavien tavaroiden tuhoaminen" olla joku juttu. Tiedä sitten.
Käräjäoikeuden päätösasiakirja jossa hänet tuomitaan kavalluksesta ja väärennöksen tekemisestä. Panttasi oman puolikkaansa yhteisestä asunnosta ja väärensi mun nimen pankille suostumukseksi, otti pikavippejä nimiini ja kaikkea muuta "mukavaa".
Luulen että yksi kattila 90-luvun lopulta. Se on PAKKO vaihtaa ja pian.