Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä muistoesineitä sulla on exästäsi?

N-33
27.08.2023 |

Mulla on käytetty kondomi, jota säilytän paiväkirjani välissä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lego-ukkeli joka me tehtiin toisistamme

Vierailija
42/47 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Mies ei koskaan ostanut lahjoja, ei edes merkkipäivinä tai jouluna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi valokuva jonka otin parhaimpina aikoinamme

Vierailija
44/47 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään tavaraa en ole säilyttänyt. Ainoa konkreettinen muisto on parin sentin pituinen arpi kulmaluun kohdalla, sekin onneksi jo vaalentunut lähes huomaamattomaksi.

Vierailija
45/47 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaisesti muistona en ole säilyttänyt mitään, mutta käytössä on yhä eksän jättämiä tavaroita, kuten työpöytä ja tuuletin sekä lahjaksi saatuja astioita ja muita. Pari yhteiskuvaa kivoista hetkistä on jossain kovalevyllä tallessa, mutta niistäkin poistin ison osan.

46/47 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hääkuva

Valokuvia. Häneltä saamani sormukset ja rannerenkaan olen myynyt kultakeräykseen. 

moi

Vierailija
47/47 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottiin 8 vuotta sitten, mutta hänen minulle joskus 1-2 vuotta ennen eroamme ostama tavallisen halpismerkin paita on edelleen varmaan top 5 eniten käyttämieni paitojen joukossa. Eikä ole tehnyt mitään uutta paluuta tauon jälkeen vaan on oikeasti koko tämän ajan ollut kovassa käytössä ja edelleen oikein hyvä. Ei koskaan ole ollut lempipaitani, mutta sellainen helppo, siisti, asiallinen monen alaosan kanssa käyvä peruspaita. Ai niin ja yhdet korkkarit, jotka hän painosti minut ostamaan kirpparilta on minulla edelleen. Olen käyttänyt niitä ehkä yhden kerran eromme jälkeen mutta tuolloin kyllä kruunasivat silloisen asuni.