Mitä muistoesineitä sulla on exästäsi?
Mulla on käytetty kondomi, jota säilytän paiväkirjani välissä.
Kommentit (47)
Ei mitään. Mies ei koskaan ostanut lahjoja, ei edes merkkipäivinä tai jouluna.
Yksi valokuva jonka otin parhaimpina aikoinamme
Mitään tavaraa en ole säilyttänyt. Ainoa konkreettinen muisto on parin sentin pituinen arpi kulmaluun kohdalla, sekin onneksi jo vaalentunut lähes huomaamattomaksi.
Varsinaisesti muistona en ole säilyttänyt mitään, mutta käytössä on yhä eksän jättämiä tavaroita, kuten työpöytä ja tuuletin sekä lahjaksi saatuja astioita ja muita. Pari yhteiskuvaa kivoista hetkistä on jossain kovalevyllä tallessa, mutta niistäkin poistin ison osan.
Vierailija kirjoitti:
Hääkuva
Valokuvia. Häneltä saamani sormukset ja rannerenkaan olen myynyt kultakeräykseen.
moi
Erottiin 8 vuotta sitten, mutta hänen minulle joskus 1-2 vuotta ennen eroamme ostama tavallisen halpismerkin paita on edelleen varmaan top 5 eniten käyttämieni paitojen joukossa. Eikä ole tehnyt mitään uutta paluuta tauon jälkeen vaan on oikeasti koko tämän ajan ollut kovassa käytössä ja edelleen oikein hyvä. Ei koskaan ole ollut lempipaitani, mutta sellainen helppo, siisti, asiallinen monen alaosan kanssa käyvä peruspaita. Ai niin ja yhdet korkkarit, jotka hän painosti minut ostamaan kirpparilta on minulla edelleen. Olen käyttänyt niitä ehkä yhden kerran eromme jälkeen mutta tuolloin kyllä kruunasivat silloisen asuni.
Lego-ukkeli joka me tehtiin toisistamme