Onko täällä muita, jotka juo kahvin ilman keksejä tai pullaa.
Kommentit (41)
Rakastan kahvia, harmi vaan etten oikeen voi juoda sitä kun elimistö ei kestä kofeiinia melkein yhtään. Kofeiinitonta en juo, se on kallista ja usein kofeiini poistettu epäterveellisillä menetelmillä, joskaan ei aina.
Minä en juo kahvia vaan vain teetä, mutta minua ei haittaa juoda vain teetä ilman lisukkeita.
Luulin että on ihan yleistä juoda vain pelkkä kahvi, miksi pitäis kokoajan vetää jotain pullia? Ei ihmekään kun ihmiset lihoo
En koskaan syö pullaa tai keksiä. Kahvilassa käynti erikseen, mutta aika harvoin. Ei edes joka kuukausi. Usein kahvilassakin pelkkä kahvi.
Minä! Juon kahvin maidolla, sitäkin lisään vain tilkan. Jotenkin tuntuu, että keksit ja muut vievät itse siitä kahvin mausta. Jos juon kahvia niin haluan päästä nauttimaan itse siitä juomasta.
Vierailija kirjoitti:
Kahvi tupakan kanssa.
Se on se Kovien Jätkien aamupala. Kuppi mustaa kahvia ja rööki.
Joskus on kiva jos on jotain hyvää kahvin kanssa. Mutta enimmäkseen ilman. Jos joku tulee kylään niin laitan kyllä yleensä jotain syötävääkin tarjolle, niin vaan on tapana tehdä. Pakko ei oo tietty ottaa syömistä eikä kaikki otakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvit menee aamulla aamiaisleipien kanssa, makeaa en syö kuin harvoin.
tarkoittaa että on ikääntymässä
Sinäkö et ikäänny, nuorenet vain😂
Ei, sehän on epä-suomalaista. Kahvin kanssa leikataan pullapitkosta siivu. siihen päälle voita, punaista voita. hörpätään kahvetta, otetaan haukkaus nisua, ja survotaan loput sinne kahvekuppiin, mistä se mössö hörsitään emättiin. Yli läikkynyt kahve ryystetään tasetilta.
Pussihousu kirjoitti:
Ei, sehän on epä-suomalaista. Kahvin kanssa leikataan pullapitkosta siivu. siihen päälle voita, punaista voita. hörpätään kahvetta, otetaan haukkaus nisua, ja survotaan loput sinne kahvekuppiin, mistä se mössö hörsitään emättiin. Yli läikkynyt kahve ryystetään tasetilta.
Kiitos tuosta muistikuvasta! :) "Pullasuttua" sitä penskana syötiin, tosin kaakaosta, myöhemmin sitten kahvin kera. Pitäis joskus huvikseen kokeilla, muistella menneitä :)
Itse join mustana, ennen päivittäistä kävelylenkkiä. Yhden kerran sattui niin, et voimat loppui (ja "tunnelma pilalla"). Mietin sitä: oisko verensokeri ollut niin alhaalla ettei vaan jaksanut? Aloin sitten syömään leipäpalan kahvin kera. Nykyään mätän sitten digestiivejä. Outo juttu niissä, et rukiiseen tehdyt ovat huomattavasti kalliimpia kuin, no mihin ne nyt on .... vehnään?
Minä juo kahvini aina ilman käpykakkua ja munkkia
Lähes aina. Vain äidin luona käydessä on makeaa. Äiti leipoi, minä en.
Toki minulla on aamiaisella voileipä kahvin kanssa.
Aamukahvi on aina pelkkä kahvi. Kyllä joskus vaikken päivittäin, syön myös pullaa ym.
Toi pullaa kahvin kanssa on ehkä joku perinne siitä, kun ihmiset oikein istui alas kahville. Minä en tunne kuin mun appivanhemmat ja ukin&mummon, jotka varta vasiten keittää päiväkahvit ja istuu alas niitä juomaan. Kaikki muut vaan keittää kahvia ja juo sitä vähän lennossa, eikä siinä silloin kyllä tule mieleenkään, että söisi pullaa tai muuta sen kanssa.
Minä. Mulla on kahvin kanssa yleensä pieni suklaapatukka. Sitä on kiva dipata kahviin.
Vierailija kirjoitti:
On aina joku keksi. Esim. Marie-keksi.
Digestive on parempaa.
Pääsääntöisesti juon kahvin ilman mitään syötävää. Joskus, kun tekee mieli saatan jonkun "kahvileivän" ostaa.
Makeaa syön lähinnä juhlissa ihan vähän, aamukahvi menee leivän ja munakkaan kanssa. Näin ollut aina
On muita, mä. Mut joskus suklaa kahvin kanssa on kyl ihanaa.
Jos olen kylässä tai on vieraita, tulee syötyä jotain kahvin kanssa. Ja tietysti silloin, jos menen ihan vasiten kahvilaan kahville, mitä tapahtuu harvemmin kuin kerran vuodessa. Kotona yksin saatan ottaa jotain kahvin kanssa, jos on kaapeissa keksiä tai pullaa, mutta juuri koskaan ei ole, kun en niitä osta/leivo muuten kuin vieraita varten.