Pelkään että poika seurustelee
Koulujen alettua, poika viettänyt aikaa käytännössä vain yhden kaverin kanssa, luokkaisensa tytön. Moneen kertaan olen kysynyt pojalta että kai he ovat vain kavereita ja aina on poika vastannut myöntyvästi. Mutta kerta toisensa jälkeen olen vakuuttunut enemmän ja enemmän että poika valehtelee minulle päin naamaa.
Perjantaina tulivat meille tekemään kuulemma vain läksyjä, mutta oikeasti vain kikattelivat pojan huoneessa ja katsoivat elokuvaa ja tyttö lähti vasta pimeän tultua kotiinsa (todennäköisesti läksyt vielä tekemättäkin). Tänään poika ihan tosissaan pyysi että pääsisikö hän ensi viikonloppuna tytölle yöksi. Sanoin vain suoraan että ei todellakaan käy ja poika käytti seuraavat 20 minuuttia selittäen miksi muka kyseinen yökylä on vain kaverillinen ja muuta.
No siis kysynys kuuluunkin että nyt kun koulujen alusta on alle kuukausi, mutta minua ärsyttää jo nyt tälläinen suora valehtelu ja epämääräinen toiminta. Mitä minun tulisi tehdä? Auttakaa ensikertalaista äitiä
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Poika on nyt 15v ei todellakaan vielä kypsä tuollaiseen. Ehkä reilu 30v ikäisenä voi harkita jo seurustelua.
Ap
Paljasta nyt, minkä ikäisenä itse aloitit seurustelun?
Ole kuule ikionnellinen. Yhtä mahdollista olisi, että poika olisikin suuntautunut omaan sukupuoleensa. Se niistä lapsenlapsien ym haaveista sitten.
Minä olin onnellinen, kertoisin sen myös pojalle ja yrittäisin saada hänen kanssaan sovittua sopivat deittailuraamit luotua.
Vierailija kirjoitti:
Ole kuule ikionnellinen. Yhtä mahdollista olisi, että poika olisikin suuntautunut omaan sukupuoleensa. Se niistä lapsenlapsien ym haaveista sitten.
Minä olin onnellinen, kertoisin sen myös pojalle ja yrittäisin saada hänen kanssaan sovittua sopivat deittailuraamit luotua.
Juuri noin!
Sopikaa käytänteet ja niillä eteenpäin.
MillÄ vuosisadalla sinä ap elät, kun väität, että vasta noin 30-vuotiaanan poikasi on kypsä seurustelemaan? Jos nyt estät ankarasti seurustelun, kasvatat pojastasi peräkammarin poikaa. Se istuu sitten äitinsä kanssa iltaisin katsomassa telkkaria ja tissuttelee omassa kammarissaan, kun mamma ei ole hoksannut sitäkin kieltää. Tätäkö tavoittelet?
Vierailija kirjoitti:
Poika on nyt 15v ei todellakaan vielä kypsä tuollaiseen. Ehkä reilu 30v ikäisenä voi harkita jo seurustelua.
Ap
Älä huoli, kolmekymppisenä mamman pikkupoika ei löydä ketään ja hänestä tulee palstalla ruikuttava "mies".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApPaljasta nyt, minkä ikäisenä itse aloitit seurustelun?
29 vuotiaana
Vierailija kirjoitti:
voi surkeuden surkeus ap:n huonon provon kanssa
Jep
Jos oletat että lapsi valehtelee eli pelkää kertoa (vieläpä noin normaalia asiaa) sinulle, niin mieti mitä olet tehnyt väärin jotta pojalla on syy pelätä ja itsekin tiedät sen.
tarkista kasvaako pojalla munakarvar, jos rehottaa kunnolla ni lähtki pyllyy vaa kannustustabutus