Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään että poika seurustelee

Vierailija
27.08.2023 |

Koulujen alettua, poika viettänyt aikaa käytännössä vain yhden kaverin kanssa, luokkaisensa tytön. Moneen kertaan olen kysynyt pojalta että kai he ovat vain kavereita ja aina on poika vastannut myöntyvästi. Mutta kerta toisensa jälkeen olen vakuuttunut enemmän ja enemmän että poika valehtelee minulle päin naamaa.

Perjantaina tulivat meille tekemään kuulemma vain läksyjä, mutta oikeasti vain kikattelivat pojan huoneessa ja katsoivat elokuvaa ja tyttö lähti vasta pimeän tultua kotiinsa (todennäköisesti läksyt vielä tekemättäkin). Tänään poika ihan tosissaan pyysi että pääsisikö hän ensi viikonloppuna tytölle yöksi. Sanoin vain suoraan että ei todellakaan käy ja poika käytti seuraavat 20 minuuttia selittäen miksi muka kyseinen yökylä on vain kaverillinen ja muuta.

No siis kysynys kuuluunkin että nyt kun koulujen alusta on alle kuukausi, mutta minua ärsyttää jo nyt tälläinen suora valehtelu ja epämääräinen toiminta. Mitä minun tulisi tehdä? Auttakaa ensikertalaista äitiä

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä tollanen seursutelu

Vierailija
2/31 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen tyttö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän ei saisi seurustella?

Vierailija
4/31 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, sä et olekaan ainut nainen poikasi elämässä. Tarvitsetko nyt terapiaa?

Vierailija
5/31 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta kirjoitti:

Ne panee ja harrastaa yhdyntää joka ilta. Älä ala häiriköimään pariskunnan rakkauselämää.

Ei tee tuollasta

ap

Vierailija
6/31 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla muuta kirjoitti:

Ne panee ja harrastaa yhdyntää joka ilta. Älä ala häiriköimään pariskunnan rakkauselämää.

Ei tee tuollasta

ap

Tekee, poika ei voi vastustaa tytön hunajakoloa.

Vierailija
7/31 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän ei saisi seurustella?

Ei ole vielä tarpeeksi kypsä tuollaiseen

ap

Lässyn, lässyn.

Vierailija
8/31 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan kannata pilata välejä poikaan olemalla ehdoton tai kieltämällä. Onhan ehkäisyasiat ja vastuut keskusteltu?

Vierailija
9/31 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen poika on ?

Vierailija
10/31 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Elämä on. Jos teinit alkaa seurustelemaan, ei niitä voi vahtia eikä saada kättä väliin estämään😆Minun tytär aloitti seukkaamaan 13 vuotiaana, ihan kunnon aikuinen nainen hänestä tuli, nyt kahden lapsen 34 v onnellinen äiti.

Siis lapset sai kolmekymppisenä.

Vierailija
11/31 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttäviä nämä seksikommentit, todennäköisesti yläasteikäisistä tai nuoremmista kyse. JOS poikasi seurustelee, hän ei kehtaa kertoa koska kyselet siitä ja painosta kertomaan. Etenkin siinä tapauksessa jos olet puhunut seurustelusta negatiiviseen sävyyn.

On hyvin todennäköistä että ovat "vain" parhaita kavereita. Onko pojalla aiemminkin ollut yksi tai pieni määrä kavereita joiden kanssa on vapaa-ajalla?

Vierailija
12/31 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on nyt 15v ei todellakaan vielä kypsä tuollaiseen. Ehkä reilu 30v ikäisenä voi harkita jo seurustelua.

Ap

Vierailija
13/31 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika on nyt 15v ei todellakaan vielä kypsä tuollaiseen. Ehkä reilu 30v ikäisenä voi harkita jo seurustelua.

Ap

Menepä muualle trollaamaan

Vierailija
14/31 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v enää niin poika pääsee äidistään eroon eikä toivottavasti pidä yhteyttä enää koskaan. 

Vierailija
15/31 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Porvoossa taas tapahtuu. Vaadin parempia provoja.

Vierailija
16/31 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin pikku poika lähtee muille maille..

Vierailija
17/31 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun 16-v iässä, juuri lukion alettua, ehkä syyskuuta alettiin seurustelee yhden tytön kanssa.

Voi että kun läksyjä tehtiin, niin sänky paukkui ja litinälätinä kuului. Ennätys taisi olla 5 krt iltapäivän ja alkuillan aikana. Että noin siinä tuossakin tapauksessa käy, kun muka läksyjä tekevät. Siellä huoneessa opetellaan ihmisen biologiaa ja anatomiaa oikein käytännössä.

Vierailija
18/31 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä nussitaan raivoisasti. Ensin pimppiin ja sitten peppuseksiä ennen nukkumaanmenoa

Vierailija
19/31 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena nussinut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Porvoossa taas tapahtuu. Vaadin parempia provoja.

:))) Sama tuli mieleen, ennätit! :)

Vierailija
20/31 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pitääkö kolmikymppiseksi asti asua äidin valvovan silmän alla?