Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhuiko puoliso vahingossa sivu suun?

Vierailija
27.08.2023 |

Puolison kanssa muisteltiin vanhaa seksihetkeä autossa. Puoliso muisti, että olisimme harrastaneet autossa seksiä nykyisessä asuinkunnassa. Itse muistan, että on ollut vain nuorena kotiseudulla. Tästä on aikaa yli 25 vuotta. Ja nykyisellä asuinkunnassa ihan eri puolella Suomea olemme asuneet vasta 15 vuotta. On ollut lapsia ja mitään tilaisuutta autoseksiin ei ole ollut? Voiko toinen muistaa paikan ja ajan noin väärin vai paljastiko vahingossa pettämisen?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjä puhuu usein itsensä pussiin. Eräskin tyyppi väitti olleensa yksin laivalla, silti sanoi vahingossa että siinä portaissa kun käveltiin. Niin kenen kanssa käveli kun yksin oli muka reissussa?

Kerro nyt koko tarina, missä yhteydessä tuo portaissa kävely mainittiin. Esim. laivalta läheteissä voi hyvinkin puhua noin, vaikka matkustaisikin yksin.

Eikö tämä laivajuttu ole selvä, jos puoliso on yksin laivalla.

Vierailija
22/34 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset muistaa eriasioita ja muistikuvat vääristyy. Voi olla että et tmuista, voi olla että miehen mieli on keksinyt muistikuvan, voi olla että sekoittaa sinut johonkin toiseen. Esim exän sisko "muistaa" varmoina faktoina kaikenlaisia outoja juttuja joita kukaan muu ei muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas? Aina miehellesi käy tuollaisia ohi suun puhumisia. Kerran kommentoi jotain mökin sijaintia.

Keksi parempia.

Vierailija
24/34 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas? Aina miehellesi käy tuollaisia ohi suun puhumisia. Kerran kommentoi jotain mökin sijaintia.

Keksi parempia.

En ole sama, joka kertoi siitä veljen mökistä. Luin kyllä sen ketjun silloin.

Vierailija
25/34 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on sairaus.

Vierailija
26/34 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä vasta kysymys.

Vaikka en kyllä nyt minäkään osaa sanoa missä päin autoseksiä olen harrastanut noin 15 vuotta sitten, vaikka henkilöt muistankin. Enkä muista montako kertaa kenenkin kanssa.

Ai, minä muistan oikein kirkkaasti. Ei ole mitään muistiongelmia.

Ne on varmaan ollut niitä sinun elämän merkittäviä asioita, siksi muistat. Pääosalle ihmisistä ne ei ole, joten muistikuvat on hatarampia.

Niin, tai minulla ei ole pahaa alkoholidementiaa kuin sinulla, enkä jaa itseäni sinne tänne hövelisti.

No jotain pahaa vikaa sunkin päässäsi näyttää olevan. En ole jakanut niin että sun pitäis tulla huorittelemaan ja solvaamaan.

Sinähän siinä huorittelet ja vikaa vaikuttaa olevan päässä enemmänkin.

Vierailija
27/34 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettäjän tie on kivinen, eli sika pihalle sitten kun on lumi maassa.

Vierailija
28/34 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt moro ja näkemiin.

Vierailija
29/34 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, ihmisillä nyt on paljonkin vääriä muistikuvia asioista. En nyt lähtisi heti innolla ns. jättämään sitä sikaa.

Vierailija
30/34 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä vasta kysymys.

Vaikka en kyllä nyt minäkään osaa sanoa missä päin autoseksiä olen harrastanut noin 15 vuotta sitten, vaikka henkilöt muistankin. Enkä muista montako kertaa kenenkin kanssa.

Ai, minä muistan oikein kirkkaasti. Ei ole mitään muistiongelmia.

Ne on varmaan ollut niitä sinun elämän merkittäviä asioita, siksi muistat. Pääosalle ihmisistä ne ei ole, joten muistikuvat on hatarampia.

Niin, tai minulla ei ole pahaa alkoholidementiaa kuin sinulla, enkä jaa itseäni sinne tänne hövelisti.

No jotain pahaa vikaa sunkin päässäsi näyttää olevan. En ole jakanut niin että sun pitäis tulla huorittelemaan ja solvaamaan.

Sinähän siinä huorittelet ja vikaa vaikuttaa olevan päässä enemmänkin.

Missä huorittelin?

Vierailija
31/34 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuus on sairaus.

Tyypillinen kommentti. Lievä mustasukkaisuus on luonnollista.

On myös sairaalloista mustasukkaisuutta.

Mustasukkaisuus voi parisuhteessa nousta pintaan, jos toisen puolison käytös muuttuu omaa puolisoaan kohtaan etäiseksi ja kylmäksi. Joskus se voi olla syy puolison käytöksestä.

Psykologien mukaan mustasukkaisuuseksi luetaan esimerkiksi se, että kysyy missä puoliso on ollut ja mitä on tehnyt. Mielestäni tämä ihan normaalia keskustelua ja samanlaisen keskustelun voi käydä ihan kaverinkin kanssa. Naapuriltako tota voi kysyä, mutta puolisolta ei?

Mielestäni on parisuhteessa outoja, jos toinen ei ole yhtään mustasukkainen toisesta. Silloin minulla herää kysymys onko rakkautta ollenkaan?

Vierailija
32/34 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilyttävää on jos puoliso on ollut jossain yötä ja sitten vakuutellaan, että siellä oli kanttori tai jokin muu ihan outo tyyppi mukana, joten mitään ei voinut tapahtua.

Menee kertomus niinkuin överiksi, tiedättehän.

Vierailija
33/34 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilyttävää on jos puoliso on ollut jossain yötä ja sitten vakuutellaan, että siellä oli kanttori tai jokin muu ihan outo tyyppi mukana, joten mitään ei voinut tapahtua.

Menee kertomus niinkuin överiksi, tiedättehän.

Tai sitten se on joku muu, esim. Joku sukulainen, joka on nukkunut teidän mökillä sängyssä ja siksi siellä on limaiset lakanat.

Miksi se kaveri olis yhtäkkiä siellä mökillä just silloin kun ei ole ollut koskaan ennenkään?

Vierailija
34/34 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan asioita, joita puoliso ei muista, puoliso muistaa asioita joita mä en muista. Lisäksi välillä väännetään jostain asiasta, että milloin ja missä se tapahtui, kun molemmilla on ihan eri muistikuva asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi