Muita, jotka heränneet jo viideltä tänään?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo heräsin yskään, ja yskin edelleen.
Mä heräsin siihen että palelin kuin missäkin horkassa. Sen jälkeen on sitten ehtinyt hiottaakin jo niin, että piti vaihtaa yöpaita ja käydä suihkussa ja nyt palelee taas.
Ihan kumma olo. Eilisen päivän särki päätä.
Ootko kuumeessa?
Vierailija kirjoitti:
Kahdelta heräsin. Oli mahtavaa kuunnella joutsenten moikaamista kun kävin nurkkapissillä.
Kuuden maissa sain upeita kuvia auringonnoususta usvaisella järvellä.
Onko nurkkapissi sellainen, että kävelee ulos mökin nurkalle ja siihen? En ole ennen törmännyt sanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hunajaa. Ota lusikallinen
Ei hunaja minun astmasta johtuvaan yskääni mitenkään auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nousin viiden aikaan ylös, kuten muinakin aamuina. T. Tk-eläkeläinen
Etkö osaa edes nauttia eläkeajastasi?
Eikö tuo nyt juuri ole sitä eläkeajasta nauttimista, ei sitä pidä kaiken aikaa nukkumalla kuluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei viideltä aamulla voi nauttia? Sehän on ihan mahtavaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahdelta heräsin. Oli mahtavaa kuunnella joutsenten moikaamista kun kävin nurkkapissillä.
Kuuden maissa sain upeita kuvia auringonnoususta usvaisella järvellä.Onko nurkkapissi sellainen, että kävelee ulos mökin nurkalle ja siihen? En ole ennen törmännyt sanaan.
Se on juuri sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä kiinni, monelt menee nukkuun. Itse yleensä noin klo 22 ja silloin viideltä herääminen ei ole ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuden maissa sain upeita kuvia auringonnoususta usvaisella järvellä.Onko nurkkapissi sellainen, että kävelee ulos mökin nurkalle ja siihen? En ole ennen törmännyt sanaan.
Me asutaan ok-talossa, jossa on kolmekin vessaa, mutta yksi miesvieras (joka ei onneksi kovin montaa kertaa vuodessa käy), menee kesäaikaan aamuisin ja joskus päivälläkin ulos kuselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me asutaan ok-talossa, jossa on kolmekin vessaa, mutta yksi miesvieras (joka ei onneksi kovin montaa kertaa vuodessa käy), menee kesäaikaan aamuisin ja joskus päivälläkin ulos kuselle.
Onkohan sama vieras, joka meillä käy noin kerran vuodessa?
Lorotteli takapihan nurmikolle. Niin sanoin että heitä vetesi edes puskaan tai puuta vasten, ettei muut vahingossa kävele nurmikolla siihen.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö sun se joka sunnuntai tänne ilmoittaa? Mä luulen, että ei. Tullaan toimeen ilman sitä tietoa.
Onko pakko käydä lukemassa, jos ei tahdo lukea? Tietääkseni ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä täällä mökillä nurkkapissi on kätevin, etenkin jos on pilkkopimeää, kuten kahdelta aamulla todellakin jo on.
Toki jos on ns. isompi hätä, on otettava retkilyhty ja taaperrettava huussiin, mutta pelkkä pissi hoituu näppärimmin nurkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo nyt juuri ole sitä eläkeajasta nauttimista, ei sitä pidä kaiken aikaa nukkumalla kuluttaa.
Aamuvirkulle ehkä. Minua ei saisi mikään ikinä koskaan ylös vapaaehtoisesti viideltä aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä kiinni, monelt menee nukkuun. Itse yleensä noin klo 22 ja silloin viideltä herääminen ei ole ongelma.
Nukuin eilen päiväunet joten viideltä oli jo unentarve täynnä. Normaalistikin unirytmi on tuo noin klo 22-0530, sillä useimpina aamuina olen kuudelta jo koirien kanssa kävelyllä. Ei ole vastaantulijoita yleensä silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä heräsin siihen että palelin kuin missäkin horkassa. Sen jälkeen on sitten ehtinyt hiottaakin jo niin, että piti vaihtaa yöpaita ja käydä suihkussa ja nyt palelee taas.
Ihan kumma olo. Eilisen päivän särki päätä.
Ootko kuumeessa?
Samaa mietin, mutta en tiedä kun kuumemittarista on näemmä patteri loppunut. Perjantaina oli kyllä niin köhäistä ihmistä kaupassa samaan aikaan että hyvinkin saattoi joku tauti siinä pärskeessä tarttua.
Vielä en kyllä pärski, mutta eilisen särki päätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamuvirkulle ehkä. Minua ei saisi mikään ikinä koskaan ylös vapaaehtoisesti viideltä aamulla.
Näinhän se on. Siinä vain menettää todella paljon.
Heräsin varttia vailla 5. Oli pakko käydä heittämässä kepillinen. Sen jälkeen enää nukkunut, vaan surfaillin kännykällä. Ylös nousin tavanomaiseen tapaani puoli seitsemän tekemään aamupalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sama vieras, joka meillä käy noin kerran vuodessa?
Lorotteli takapihan nurmikolle. Niin sanoin että heitä vetesi edes puskaan tai puuta vasten, ettei muut vahingossa kävele nurmikolla siihen.
Näitähän riittää. Mullakin käynyt muutamia, ja talvella sitten lorotellaan hangen reuna keltaiseksi etuoven viereltä :O kiva siinä sitten siivota jonkun kusia pois näkyviltä.
Puskassa voin käydä kyllä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö sun se joka sunnuntai tänne ilmoittaa? Mä luulen, että ei. Tullaan toimeen ilman sitä tietoa.
Mikä ihmeen pakko sun on palstalla tai tässä keskustelussa päivystää jos ei kerran aihe kiinnosta? Lue jotain muuta tai painu vaikka lenkille kiukkuasi purkamaan.
/s
5.25 ylös ja seitsemäksi töihin aamuvuoroon.
Herään joka aamu n. kuuden paikkeilla vaimon hampaiden narskuttelun ääneen.