Muita, jotka heränneet jo viideltä tänään?
Kommentit (43)
Joo heräsin yskään, ja yskin edelleen.
Mä en ole edes ehtinyt nukkumaan, kohta lähden.
Heräsin vasta kuudelta (nukahdin puolen yön aikaan).
Pitääkö sun se joka sunnuntai tänne ilmoittaa? Mä luulen, että ei. Tullaan toimeen ilman sitä tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä heräsin siihen että palelin kuin missäkin horkassa. Sen jälkeen on sitten ehtinyt hiottaakin jo niin, että piti vaihtaa yöpaita ja käydä suihkussa ja nyt palelee taas.
Ihan kumma olo. Eilisen päivän särki päätä.
Vierailija kirjoitti:
Onko hunajaa. Ota lusikallinen
Mä nukahdin oudosti ihan puoli-istuvilteen kun katsoin yleisurheilua ja heräsin sitten ennen aamukolmea pirteänä kuin peipponen.
Nyt ei enää ole pirteä olo vaan vähän mietin, että jaksanko keittää puuroa vai menenkö vaan nukkumaan.
Kahdelta heräsin. Oli mahtavaa kuunnella joutsenten moikaamista kun kävin nurkkapissillä.
Kuuden maissa sain upeita kuvia auringonnoususta usvaisella järvellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hunajaa. Ota lusikallinen
Minä saan hunajasta hengitysvaikeuksia.
Nousin viiden aikaan ylös, kuten muinakin aamuina. T. Tk-eläkeläinen
Vierailija kirjoitti:
Mä nukahdin oudosti ihan puoli-istuvilteen kun katsoin yleisurheilua ja heräsin sitten ennen aamukolmea pirteänä kuin peipponen.
Nyt ei enää ole pirteä olo vaan vähän mietin, että jaksanko keittää puuroa vai menenkö vaan nukkumaan.
Sieltä alkaa sopivasti miesten mm-maraton nyt aamukasilta joten toivottavasti toimii urheilut yhtä hyvänä unilääkkeenä kuin eilen illalla.
Ihan tööt olo ja kuin olisi pienesti päissään ja ns eilisillä silmillä.
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa edes nauttia eläkeajastasi?
Mä en edellisyönä nukkunut, joten simahdin sitten 20 aikoihin, ja heräsin 23 jotain. Enkä sitten taaskaan saanut nukuttua yöllä.
Pakko on saada kohta nukuttua että jaksais tänään kauppaan kun huomenna paska keli.
Koira herätti. Yritin sen ulkona käytettyä nukkua, muttei tullut mitään kun hirmuinen aamup@netus.
T. M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa edes nauttia eläkeajastasi?
Kipujen takia herään ja nousen aikaisin.
Piti nousta tekemään työttömyyspäiväraha hakemus niin saa sitten alkuviikosta rahaa tilille.
T:Pitkäaikaistyötön joka ei käy Jungle Juice Bar:ssa
Mää heräsin jo neljältä. Parit hommelit ja sitte päikkäreitä koittaan.