Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisitko asua yksin todella syrjässä jossa lähimpään naapuriin on

Vierailija
26.08.2023 |

useampi kilometri ja ympärillä metsää?

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse uskalluksesta, vaan siitä ettei ole halua muuttaa metsän keskelle yksin asumaan.

Täytyy olla poikkeus että pää kestää sitä että pimeinä iltoina ei näe lähimmän naapurin valoa. Sen verran sosiaalinen eläin ihminen on.

Höpö höpöä taas. Tuo on ihan normi. Ne naapureiden valojen palvojat on mielenterveyspotilaita.

Vierailija
22/83 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei pää kestä jos ei näe naapurin valoa? :D hassu ajatus. En kyllä tarvitse naapureita yhtään mihinkään. Jos haluan nähdä ihmisvilinää (harvemmin), hurautan autolla 15-20min matkan keskustaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkilaisena olen tätä joskus miettinyt, että kuinka jotkut uskaltaa asua syrjässä. Monet kauhuleffatkin ammentavat juuri tästä, syrjäinen talo, jossa käydään kamppailua hengestä/vainoaja vaanii pimeydessä. 😅

Vierailija
24/83 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan pelkäisi eläimiä, ihmisiä pelkäisin. Ihminen on planeetan julmin peto.

Vierailija
25/83 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun metsän keskellä pohjoisemmassa Suomessa mutta naapuriin on vähemmän kuin kilometrejä. Itseäni säästääkseni en lue tähän aikaan vuodesta mu#hainfopalstaa ollenkaan varsinkin ne katosi jälkiä jättämättä tarinat ja selvittämättömät henkirikokset ovat ahdistavia, nytkin vapaalla liikkuu useita miehiä joilla on selvittämättömiä henkirikoksia kontollaan ja joille yksinäinen nainen metsämökissä tuo mieleen ihania ajatuksia pelosta kiljuvasta naisesta, lihaan iskeytyvästä kirveestäjne. Myös maaseudulla asuu umpihulluja miehiä: Sunnuntaisuomalaisessa oli viime vuosikymmenen lopussa juttua miten pelottaviin tilanteisiin yksinäiset naiskiinteistövälittäjät ovat ko. miesten kanssa joutuneet. Yksikin kehuskeli tehneensä kellaristaan täysin äänieristetyn kopin mistä huuto ei kuulu mihinkään ja halusi että mennään yhdessä katsomaan sitä. Nainen pelästyi niin paljon että juoksi ulos talosta suoraan autolleen ja ajoi paniikissa pois. Tällaisia tapauksia varten kiinteistövälittäjät ovat nykyään maalla jatkuvassa seurannassa toimistolta käsin, jos jotain sattuisi.

Vierailija
26/83 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarallisimmat hetkeni olen kokenut kaupungissa, esim. liikenne ja nistit.

Vierailija
27/83 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei pää kestä jos ei näe naapurin valoa? :D hassu ajatus. En kyllä tarvitse naapureita yhtään mihinkään. Jos haluan nähdä ihmisvilinää (harvemmin), hurautan autolla 15-20min matkan keskustaan.

Kuten sanoin, se pitää kokea, silloin sen ymmärtää. Pilkkopimeää ja ei näkyvyyttä minnekään. Pimeä synkkä metsä ympärillä.

Vierailija
28/83 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin, se pitää kokea, silloin sen ymmärtää. Pilkkopimeää ja ei näkyvyyttä minnekään. Pimeä synkkä metsä ympärillä.

No olen kokenut, parhaillaan nytkin, enkä ymmärrä.

Vierailija
29/83 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pelännyt täällä metsässä. Niin rauhallista että tylsäksi käy :)

Vierailija
30/83 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin marraskuussa illan pimeydessä pilvisellä säällä ei näe eteensä ilman taskulamppua. Monesti tällöin olen ottanut kirveen kaveriksi saunaan ihan varmuuden vuoksi, ei Suomi enää mikään lintukoto ole.

Vierailija
31/83 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nno, joskus teininä kävelin meidän .... tietä. Puut humisi ja ... hiljeni; tuli se tunne, et kuunteliko ne puut, et minä (pikkujuippi) kävelin siellä???

Sitä tunnetta kaipaan vieläkin.....

Vierailija
32/83 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen kokenut, parhaillaan nytkin, enkä ymmärrä.

No ei tämä sitten ole sen kummempaa kuin että meitä ihmisiä on kahdenlaisia.

Vierailija
33/83 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tänne mun kotiin löytää kutsumatta, niin hänen on syytä pelätä. Mulla on kaukasianpaimenkoira.

Vierailija
34/83 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupunkilaisena olen tätä joskus miettinyt, että kuinka jotkut uskaltaa asua syrjässä. Monet kauhuleffatkin ammentavat juuri tästä, syrjäinen talo, jossa käydään kamppailua hengestä/vainoaja vaanii pimeydessä. 😅

Etelä-Suomessa en uskaltaisi kaikkialla asua maalla. Ehkä muualla uskaltaa, jos ei ole liukasta talvella, ettei astu ovesta kaatuen. Joskus oli kauhuelokuva jossa Saareen menneitä tappoi yksi kerrallaan joku sarjamurhaaja. One by one.

Vierailija
35/83 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pelkäämistä siinä olisi??

Ihan en nyt ymmärrä pelkojesi syitä.

Vierailija
36/83 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi.😱

Vierailija
37/83 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku tänne mun kotiin löytää kutsumatta, niin hänen on syytä pelätä. Mulla on kaukasianpaimenkoira.

kaukkari on parhautta

Vierailija
38/83 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut noin 20v.

Vierailija
39/83 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Tai pitäisi olla hälytysjärjestelmä ja muutama rottweiler kaverina.

Luottamus ihmisiin ei ole korkealla. Jos ei ole liikkeellä rikollisia, niin sitten pöpejä tai muuten outoja hiippareita. Eläimiä en pelkää.

Ja kaikki eivät ole kokeneet mitä on olla syksyllä tai talvella jossain syrjässä, ilman katuvalojen turvaa.

Vierailija
40/83 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun. Lisätään yhtälöön vielä kohtuullisen vilkas maantie täällä metsän keskellä. Joskus sieltä tulee koputtelijoita oven taakse, yölläkin.