Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paikalla muita naisia, joita miehet haluavat kontrolloida?

Vierailija
26.08.2023 |

En tiedä miksi, mutta miehet ovat AINA halunneet kontrolloida mua. Jostain syystä näin käy monenlaisissa ihmissuhteissani.

Mussa on jokin piirre, josta en saa täysin kiinni mutta se herättää miehissä oudon tarpeen määräillä ja vaikuttaa tekemisiini. Näin on ollut aina. Usein mies saattaa myös hermostua jos kontrolli alkaa pettää.

Katsoin dokumentin Pamela Andersonista ja samaistun hänen ajatuksiinsa siitä, että miehet eivät voi sietää kun näyttääkin omaa tahtoa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisilla miehillä jotka on yhteiskunnan yläluokkaa niin ne haluaa kontrolloida naisia parisuhteessa. Ne miehet ei alistu naisen tahtoon eikä ne halua tasavertaista suhdetta.

Vierailija
22/28 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan pidä lähteä yleistämään miehiä tuollaisiksi.

Ei tässä sitä varmaan tarkoitettukaan. Lueppa uusiksi Ap teksti. Hän sanoi että hänen kohdalle tullut ja itsereflektoi syytä itsessään. Otsikossa myös kysyi onko paikalla muita naisia joitain tai ketään, kellä olisi samanlaisia kokemuksia ketä on joskus kontrolloitu. Ei ole yleistetty miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta kirjoitti:

Sellaisilla miehillä jotka on yhteiskunnan yläluokkaa niin ne haluaa kontrolloida naisia parisuhteessa. Ne miehet ei alistu naisen tahtoon eikä ne halua tasavertaista suhdetta.

Päinvastoin, mitä huonompi itsetunto miehellä on naiseen verrattuna, sitä enemmän hän yrittää kontrolloida.

Vierailija
24/28 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yleistää tarvitse, vai tarvitseeko? Ap täällä on. Mulla on kokemusta ex parisuhteessa.

N34

Vierailija
25/28 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, mitä huonompi itsetunto miehellä on naiseen verrattuna, sitä enemmän hän yrittää kontrolloida.

Ei siinä itsetunnosta ole kyse vaan vallasta. Ylempi tasoinen mies  haluaa pitää vallan eikä halua naisen olevan se joka suhdetta vie eteenpäin.

Vierailija
26/28 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikaa kiltteys altistaa sinun tälläiselle. Kannattaa jo alusta alkaen näyttää, että pitää myös omia puolia, eikä ole liian kiltti. Niin sitten, et ainakaan voi eksyä vääriin miehiin, ainakaan yhtä helposti.

Huoh. En ole Ap, mutta ulkoisesti näytän ns. kiltiltä. Jatkuvasti saan kuulla, että olethan niin kiltti yms. ihmisiltä, jotka eivät todellakaan tunne minua. Ollaan ehkä pari kertaa tavattu ja muutama sana vaihdettu, joskus ei sitäkään. Sama olettamus aina.

Osa ihmisistä osaa käyttäytyä ja toimia normaalisti, toisten kohdalla alkaa jyrääminen, pompottaminen ja kiusaaminen sekä huumorin varjolla nälviminen. Minähän ilmaisen aina tahtoni ja ilmaisen itseni myös aivan selkeästi, mutta siinä vaiheessa, kun nämä ihmiset on iskeneet sen leiman sinuun, että olet "kiltti", sen jälkeen ne ei kuule eivätkä kuuntele enää mitään. Ihan sama, vaikka sanot "ei" tuhat kertaa, tai pyydät olemaan tekemättä jotain.

Surullinen tosiseikka on kuitenkin se, että minähän en ole kiltti. Voin olla reilu, voin olla oikeudenmukainen, mutta en minä katsele asiatonta käytöstä. Se tulee näille ihmisille aina ikävänä yllätyksenä ja sitten tulee itku ja riehuminen, kun en olekaan ihan niin kynnysmatto kuin luulivat. Nämä ihmiset eivät myöskään KOSKAAN kestä maistaa omaa lääkettään. Välitön uhriutuminen, jos teet heille samoin kuin tekivät sinulle. Minä en kunnioita näitä ihmisiä. Mikä siinä oikein onkaan, kun joillekin "kilttiys" on kutsu kohdella toisia huonosti, kun taas toiset osaa toimia muiden kanssa, riippumatta siitä kuvittelevatko jonkun kiltiksi vai ei. Nämähän on kiusaajia, jotka etsii helppoja uhreja.

Vierailija
27/28 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä itsetunnosta ole kyse vaan vallasta. Ylempi tasoinen mies  haluaa pitää vallan eikä halua naisen olevan se joka suhdetta vie eteenpäin.

Kuule siitä on ihan tutkimuksiakin, että nimenomaan ne naiset, jotka ovat korkeammassa sosioekonomisessa asemassa kuin miehensä, joutuvat useammin parisuhdeväkivallan kohteeksi. Ne miehet yrittävät vaimoa alistamalla nimenomaan kompensoida sitä kun vaimolla on enemmän valtaa yhteiskunnassa. On paljon tutkimuksia eri maista mm siitä, että johtajanaisten miehet tekevät vähemmän kotitöitä kuin työntekijänaisten miehet. Ja että riski miehen väkivaltaisuudelle vaimoa kohtaan on suurempi, jos nainen ansaitsee isompaa palkkaa kuin mies.

Vierailija
28/28 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrolloin hiukan vaimoani koska lähiympäristössäni on useita miehiä, jotka on pakotettu täysin hellan ja nyrkin väliin.

Naiset ovat raakoja vallankäyttäjiä jos heidät siihen asemaan päästää. Miehen koko elämä saattaa helposti kulua vain naisen palvelemiseen.

Pidän visusti huolen, että minulle ei noin käy.