Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies joka ei osaa keskustella, lopulta pitää aina mykkäkoulua

Vierailija
26.08.2023 |

Miten sellaisen kanssa voi tulla toimeen? Jos on siis riidelty, niin joko vähättelee koko riitaa, eli kaikkea mitä olen tuonut esille, kaikkea joka minua oikeasti painaa tai sitten loukkaantuu ja on mykkäkoulussa vaikka maailman tappiin jos en itse jotenkin pakota häntä lopettamaan murjottamista.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakottamalla tarkoitan sitä, että jonkun ajan kuluttua olen niin kuin en huomaisikaan hänen murjottamista. Juttelen lapsille normaalisti jne. Hän siis ei juuri juttele lapsillekaan silloin. Se on sietämätöntä. T. Ap

Mulla oli joskus miesystävä, joka oli oikein ylitsevuotavan seurallinen, puhelias ja ystävällinen Muita kohtaan aina silloin, kun meillä keskenämme oli ollut riitaa.

Tämä se vasta sietämätöntä olikin.

Exä siitä pian tulikin.

En toimi noin, mies kyllä joskus toimii. Ensin loukkaa minua pahasti ja sitten käyttäytyy tuolla tavalla. Se on tosi ahdistavaa. Itse tarkoitan tosiaan pakottamisella sitä että kun on kulunut jo monta tuntia ja lapsetkin ihmettelee mikä isää vaivaa, alan ehkä jostain arkiasioista juttelemaan normaalisti ja jos lapsi hakee huomiotani, pyydän häntä vaikka hakemaan jonkun pelin ja kysymään pelaisko isi hänen kanssaan tms. T. Ap

Hei Ap!

Minun mieheni on aivan samanlainen kuin sinulla. Meillä myös kaksi lasta. On raivostuttavaa, kun hän ei mykkäkoulussaan puhu juurikaan lapsille tai innostu heidän jutuistaan. Tekee aina mieli lyödä miestäni korville tuolloin ja kunnolla!

Joka tapauksessa en itse ymmärrä tuollaista käytöstä ollenkaan. Olen oppinut kymmenessä vuodessa sietämään ja toisaalta ymmärtämään, että se on hänen tapansa. Yleensä näistä keskustellaan myöhemmin, kun molemmat ovat rauhoittuneet. Mies itse tietää toimivansa lapselllsesti. Ei vaan osaa muuttaa käytöstään. Alussa luulin tekevän sen jotenkin minua kohtaan tahallaan, mutta ei se sitä ole. On joku ihme tunnelukko.

Näissä tilanteissa yritän muistaa, että on asioita joita itse teen ja mieheni joutuu ne nielemään. Minä nielen tämän. Muutoin parisuhde on kuitenkin erinomainen!

Tsemppiä!

Erinomainen tosiaan

Vierailija
42/47 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanalkutat miehelle, ja ihmettelet kun ei kiinnosta? Juuh joo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Hoitakoot itse itsensä kehittämisen, et ole velvollinen miehen suuntaan mitenkään. Liian rasittavalta kuulostaa. Ellei ole joku psykologi.

Vierailija
44/47 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti ihan selvästi.

Vierailija
45/47 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen tietää että on narsisti?

Narsismista on paljon tietoa. Narsisti vs minä You Tubesta. Aloita siitä

Vierailija
46/47 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöinen on narsissi. Jätä se.

Totta! Omakohtainen kokemus narsistimiehestä. Tuo mykkäkoulun pitäminen yksi tyypillinen piirre monien muiden piirteiden ohella

Vierailija
47/47 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli tuollainen mykkäkoulumies. En hankkinut sen kanssa lapsia, vaan jätin koko äijän aika nopeasti. Ei ollut kyllä mikään jämerä ukko tai miesten mies. Ennemminkin neiti. En ymmärrä miksi naiset lisääntyvät näiden mököttäjien kanssa ja odottavat ihmettä. Ja vielä 2 lasta?! Eikö 1 olisi riittänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi