Elokuun loppu, lämpötila 21 astetta. Ihmisten pukeutuminen? -15 astetta. WTF?!
Kommentit (104)
Näin eilen nuoren miehen, jolla oli farkut, varsikengät ja karvakauluksinen toppatakki. Minulla oli sortsit ja huppari.
Kulttuuriero. Osa pukeutuu kalenterin, osa sään mukaan.
Kumpi lie fiksumpaa?
Minä olen käyttänyt kevytuntsikkaa jo useamman viikon.
Ulkona täysi kesä ja jengi vetää takkeja päälle 😂. Ymmärrän Etelä-Euroopassa syntyneet ja asuneet. Alle kahdessakympissä tulee vilu. Mutta Suomessa 😂😂.
Nyt on ollut kohtuullisen lämmintä ja kosteaa samaan aikaan, niin ei viitsi kovin raskaasti pukeutua kun tulee hiki.
Vierailija kirjoitti:
Ulkona täysi kesä ja jengi vetää takkeja päälle 😂. Ymmärrän Etelä-Euroopassa syntyneet ja asuneet. Alle kahdessakympissä tulee vilu. Mutta Suomessa 😂😂.
Jos sun partsi on tuulen suojassa ja auringon puolella ja puolen päivän jälkeen hädin tuskin herättyäsi rojahdat krapulassa siihen kämäseen rottinkituoliin ja hikeä pukkaa niin se ei tarkoita että oikeasti ulkona olisi kesä.
Päättelin statuksesi hymiöiden käytöstä, juntti.
Näin tänään tosiaan ihmisiä toppatakeissa jo. Tuli hiki pelkästä katsomisestakin.
Oulu 16 tuulee 4m/s
Kävin juuri urheilemassa 2h hihattomissa.
Hikkee pukkaa. Lopuksi kävelyä, kuumaa oli.
Vierailija kirjoitti:
Näin tänään tosiaan ihmisiä toppatakeissa jo. Tuli hiki pelkästä katsomisestakin.
Siis sellaisissa kevyttoppatakeissa, ei sentään missään untuvatakeissa, mutta toppatakkeja ne kevyemmätkin on.
Vierailija kirjoitti:
Hullulla on halvat huvit 🤷🏻
Kannattaa lopettaa se röökin poltto jos 10-15 astetta on mukamas kylmä. Lukuisia muitakin terveyshyötyjä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen käyttänyt kevytuntsikkaa jo useamman viikon.
Sairasta.
Jouduin taas käyttämään koko kesän sellaista ohutta takkia piilottaakseni liian isoja rintojani edes vähän paremmin. En halua huomiota ja inhoan rintojani, joten pukeutuminen pitää tehdä aina noiden ehdoilla ja mietittävä tarkkaan säädyllisyysasioita. Toivottavasti ensi kesään mennessä olen onnistunut laihtumaan ja rinnatkin ovat oletettavasti pienentyneet, joten pystyn kulkemaan ilman peittävää takkia. En suinkaan ole takin vetoketju kiinni kesää kulkenut vaan nappeja ja tarrakiinnityksistä osan olen kiinni laittanut.
Miten se voi ketään kiinnostaa?
Antakaa ihmisten pukeutua kuten tahtovat. Koulut ovat alkaneet, kesä on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Miten se voi ketään kiinnostaa?
Antakaa ihmisten pukeutua kuten tahtovat. Koulut ovat alkaneet, kesä on ohi.
Miten koulun alkaminen muka vaikuttaa vuodenaikoihin tai säähän?
Sama coretex takki kesät talvet eikä yhtään liikaa eikä liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Eli kun mun on kylmä, pitäisi vähentää vaatetta? (en ole ylipainoinen, bmi 18)
Kyllä, aloittajan ja muiden kyylien mieliksi ettei niiden tarvi taivastella.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lopettaa se röökin poltto jos 10-15 astetta on mukamas kylmä. Lukuisia muitakin terveyshyötyjä.
Täytyy sitten aloittaa polttaminen että sen voi lopettaa.
Mies käryttää ja tarkenee paljon paremmin kun minä.
Jos on paljon kantamuksia, ja se takki ei mahdu mihinkään laukkuun, on kätevintä laittaa se päälle. Kuuma tulee kuitenkin, oli takki tai ei, joten ihan sama.