YÄK! Miksi ihmeessä tunkea rahkaa täytekakun täytteeksi? En tiedä kuvompaa täytevaihtoehtoa.
Olen esim. kylässä saanut kakkua, jossa kerma on korvattu jollain ällörahkajutskalla, kun on muka niin raikkaan makuinen. Oksu meinaa tulla, kun sitä sitten väkisin nilkoo, kun ei ilkeä jättää syömättä. Onko se rahka muka jonkun mielestä oikeasti täytekakussa herkullista? *puistatus*
Kommentit (53)
Että onko hapanta vai ei. Se muuten EI oo hapanta, koska se on sekotettu kermaan ja sokeriin.
Et vain maista sitä yleensä, niin luulet, että sitä käytetään vaan poikkeustapauksissa : D
Vierailija:
Oli hapanta tai ei niin kyllä sen rahkan siitä maistaa ja kaikki
eivät vaan pidä siitä!
Vierailija:
Lapsemme eivät tykänneet siitä ja toinen heistä ei syönyt sitä lainkaan maistamisen jälkeen. Mutta puolestani voimme jättää aiheesta jauhamisen tähän. Tehkää sitten niitä " ihanan raikkaita rahkakakkujanne" :/ap
Minä puolestani en pidä kreemillä kuorrutetuista kakuista, enkä luonnottoman makeasta hillotäytteestä. Saa niitä kuitenkin minun puolestani tarjota. Jätän vaan väliin. Muutenkin otan ensin pienen palan ja halutessani lisää.
Kunnon kermaa sen olla pitää tai sitten vaikka pelkkä hillo tai marjat ennemmin!
härskiintyykin helposti,
kermavaahto + kaupan hillo,
ei voi olla kamalampaa
kakun täytettä, yök,
vihasin sitä jo lapsena...
Ollaan miehen kanssa tehty niitä rahkatäytekakkuja muiden ihmisten juhliin kun ovat pyytäneet ja on kehuttu niitä!
Ja muka jotenkin kevyempää on? TÄ? Jos laittaa 2-4dl kermaa ja siihen sekoittaa 1-2dl rahkaa, ni on jotenkin kevyempää? EHEI! Sen kerman lisäksihän sit tulee turhia kaloreita siitä rahkasta! ÄLY HOI!!!
Joten ap, ota ihmeessä omat ruokasi mukaan kun lähdet kyläilemään!
ne eivät vieraista olekaan hyviä. En voi muuten käsittää tämän ketjun suosiota.
Kun HÄN ja HÄNEN LAPSENSA eivät tykkää rahkasta kakun täytteenä, niin ei kukaan muukaan. Ja että ne kakut ovat joku muoti-ilmiö...? jne....
siksi en jaksa nyt mitään tasokkaampaa keskustelua. Tasokkaina pitkään pysyvät keskustelut sitä paitsi käydään yleensä jossain ihan muualla : ) Joten sallikaa minulle rahkahuvini.
- Yksi jo ketjuun osallistunut
Kenties: G: millainen joulumenyy teillä? tai Miksi makaronilaatikkoni on aina kuivaa? tai maajussit sitä ja maajussit tätä jne.
Kohta varmaan kehotetaan tunkemaan kakun väliin raejuustoa tai korvaamaan kerma maustamattomalla jogurtilla. Johan täällä kun kysyy jälkiruokaohjeitakin, niin aina joku kirjoittaa, että raejuustoa ja päälle pakastemarjoja. Siis mitäh! Onko tuo joku jälkiruoka?