Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YÄK! Miksi ihmeessä tunkea rahkaa täytekakun täytteeksi? En tiedä kuvompaa täytevaihtoehtoa.

Vierailija
20.12.2006 |

Olen esim. kylässä saanut kakkua, jossa kerma on korvattu jollain ällörahkajutskalla, kun on muka niin raikkaan makuinen. Oksu meinaa tulla, kun sitä sitten väkisin nilkoo, kun ei ilkeä jättää syömättä. Onko se rahka muka jonkun mielestä oikeasti täytekakussa herkullista? *puistatus*

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet niin varma ettei kukaan tykkää ja että ihmiset on vain vieraskoreita. Minä tykkään tosi paljon ja juu, tungen sitä useinkin kakkuun.

Tämä nyt menee samaan sarjaan kun että mä huutelisin täällä että ei ole mitään kuvottavampaa ruokaa kuin raejuusto, salmiakki ja katkaravut ja että eihän KUKAAN voi pitää niistä, koska minä en pidä.

Vierailija
22/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistajista vaan yleisistä keskusteluista ja ihmisten suosikkitäytteistä. Eli kuinka kukin kakkunsa tekee. Ja kovasti on ollut rahka suosiossa, mutta kuten sanottu, olen siis törmännyt siihen vähemmistöön ja on alettava huomioida teitä enemmistöä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut jotain ikäjakaumaa, että vanhat yleensä pitävät siitä ja nuoremmat ja lapset eivät. Mutta tämä nyt on vaan minun kokemukseni.

ap

Vierailija
24/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä muuten mukulatkin tykkäävät rahkasta... meillä syödään sitä usein ja monessa muodossa. Nam!

Vierailija:

Mutta tämä nyt on vaan minun kokemukseni.

ap

Vierailija
25/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
26/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloituiksesi vielä oli täynnä uhoa:

Vierailija:

Onko se rahka muka jonkun mielestä oikeasti täytekakussa herkullista? *puistatus*

Vierailija
27/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja totesin, että omien huomioideni mukaan rahka ei ole hyvää monestakaan kaakussa, vaikka nykyään on muotia tukea sinne se rahkaletto väliin. Kun se on niiiiiin raiiiikas. Mutta eikö voisi tehdä perinteisen kakun, jota kaikki tykkäisivät syödä? Poikkeuksena ne, jotka eivät ylipäätään pidä edes makeasta.

Vierailija
28/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ole kaikki, kaikki eivät ole sinä. Eikö olekin mukavaa olla yksilöllinen?

Kylässä voi muuten kysäistä onko kakussa rahkaa ja jättää kakunpala ottamatta vaikkapa närästyksen mahdollisuuteen vedoten.

Ei se nyt niin mahdottoman vaikeata voi olla.

Vierailija
29/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhä useammin nykyään käy niin, että se jää pyörimään kitalakeen juuri ikävän yllärin, eli rahkatäytteen vuoksi. Täälläkin jos kysyy kivoja täytevaihtoehtoja, niin vastauksista 70% on sitä rahka-kermaa

=(.

ap

Vierailija
30/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti suurin osa ihmisistä ei siitä tykkää ?????????

Vierailija
31/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki mikä menee ylimakeaksi, vois jättää tekemättä vallan. Vaikka maku vielä menisi, niin pahoinvointi ei lopu millään

Vierailija
32/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kauaa kun oltiin sukuloimassa ja vanha emäntä oli tehnyt rahkatäytteisen täytekakun. Kukaan muu ei sitä kehunut tai ottanut lisää kuin lastemme isoäiti. Lapsemme eivät tykänneet siitä ja toinen heistä ei syönyt sitä lainkaan maistamisen jälkeen. Mutta puolestani voimme jättää aiheesta jauhamisen tähän. Tehkää sitten niitä " ihanan raikkaita rahkakakkujanne" :/

ap

Vierailija
33/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

makuasioista ei kannata kiistellä, mutta sinä se vaan yrität.

Vierailija
34/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten äly säteilee ap:n aloituksessa. Siis jos ap ei tykkää rahkasta, tulee se muiltakin kieltää. *huokaisee*

Vierailija
35/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille et ap ole tervetullut kakulle,sillä me tykkäämme(lapset kans)rahkatäytteisestä kakusta, jos joskus kuitenkin satut meille tuo oma kakkusi kiitos!

Vierailija
36/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät vaan pidä happamenmausta leivonnaisissa. Olen sen itsekin pannut merkille.

Vierailija
37/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä laitetaan kakun väliin ohut kerros, ei pitäisi todellakaan tökkiä yhtään kenelläkään. Paitsi teineillä nirppiksillä, jotka yökkivät kaikkea, joka ei ole suklaata, Colaa, hampurilaista, spagetti Bolognesea ja jäätelöä (siitäkin vain 3-4 lempimakua).

Vierailija
38/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että täytyy pidättäytyä rahkasta koska joku ei mahdollisesti tykkää siitä?? Haloo, jokaisella on oma makunsa ja tolla periaatteella on kyllä parasta että kaikki tuo itse omat syötävänsä koska aina on jotakin mista joku ei tykkää.

Meillä on muuten kotona jo lähes 30 vuotta sitten suositte rahkakakkuja ja jo minun päiväkodissa rahkat olivat tosi yleisiä, eli meillä ei ainakaan ole mikään muotijuttu...

Vierailija
39/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät vaan pidä siitä!

Vierailija
40/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen välillä jättänyt rahkan pois kakusta siksi, että sitä on käytetty varmaan pian 20 vuotta. Ja vaikka tykkään siitä edelleen, niin ihan vain vaihtelun vuoksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä