Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YÄK! Miksi ihmeessä tunkea rahkaa täytekakun täytteeksi? En tiedä kuvompaa täytevaihtoehtoa.

Vierailija
20.12.2006 |

Olen esim. kylässä saanut kakkua, jossa kerma on korvattu jollain ällörahkajutskalla, kun on muka niin raikkaan makuinen. Oksu meinaa tulla, kun sitä sitten väkisin nilkoo, kun ei ilkeä jättää syömättä. Onko se rahka muka jonkun mielestä oikeasti täytekakussa herkullista? *puistatus*

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheessä ei juurikaan käytetä sokeria, sopi heidän makuun muttei vieraiden. Karvat nousi pystyyn. Kakku ei ollut menestys lapset ei sitä syöneet. Kas kummaa tämän jälkeen heillä on ollut aina jäätelökakku kaupan pakastealtaasta. Se maistuu vieraille.

Vierailija
2/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Perheessä ei juurikaan käytetä sokeria, sopi heidän makuun muttei vieraiden. Karvat nousi pystyyn. Kakku ei ollut menestys lapset ei sitä syöneet. Kas kummaa tämän jälkeen heillä on ollut aina jäätelökakku kaupan pakastealtaasta. Se maistuu vieraille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä rahka täytekakussa on hyvää! Toki pelkkä kermavaahtokin on tosi jees, jos ei muuten tungeta kakkua täyteen jotain dronningholmin supermakeeta hilloa. Mutta hankaloittaakseni teidän elämäänne, totean että

a) kreemi on jotain aivan hirvittävää mun mielestä, hyi yök sitä rasvan makua (en pysty syömään mitään bebe-leivoksia yms)

2) kakkupohjaa ei saa kostuttaa mun mielestä ollenkaan, siitä pohjasta tulee ihan karmea " litkussa lilluva" . Toki voi olla että olen syönyt vain liian kostutettuja kakkuja.

3) kakkuun ei ainakaan saa laittaa mitään alkoholia mausteeksi! Viina maistuu pahalle vaikka sitä ois vaan ihan pieni tippa.

No, mitäs tähän sanotte!?

Vierailija
4/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kostutus tehdään mehulla tai limpparilla eikä millään ällöllä maidolla.

Vierailija
5/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää kun odottaa makeaa makuelämystä ja saakin hapanta.

Vierailija
6/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos susta ei ole, niin ei mahda mitään. Ei kaikki ihmiset tykkää samoista mauista.

Vierailija
7/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en muutenkaan niin makean perään ole..

Vierailija
8/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kun ei pidä happaman mausta kakussa ja rahka vaan ällöttää.

Vierailija
9/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän äiti tekee usein täytekakun jossa rahkaa, jota isäni ei suostu syömään. Meidän lapset ei myöskään tykkää siitä täytekakusta. Eivätkä halua äitini tekemää täytekakkua.

Vierailija
10/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä on moneen junaan... :)

Vierailija
11/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun näkemykseni mukaan kerma-rahkaseos maistuu suurimmalle osalle oikein hyvin. Pelkkää rahkaahan ei kakkuun panna, sitä laimennetaan kermavaahdolla.

Yhtä hyvin voisi väittää, että " suurin osa" ei tykkää mantelimassasta, koska MINÄ en siitä tykkää yhtään.

Jos kakku ei maistu, kahvipöydässä on muutakin syötävää. Nyrpistely on keskenkasvuista.

Vierailija
12/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin -kuinka sen nyt kuvailisi- " vanhan ihmisen hengityksen lemahdus" tuoksultaan (lue: hajultaan) ja maku on tympeä.

Vierailija
13/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim silli

Vierailija
14/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäis, mutta hyvä tietää, että teitä on itse asiassa suurin osa, joten jätän seuraavalla kerralla pois

Vierailija
15/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin se on vaan nieleskeltävä ja koetettava syödä silleen, ettei hengitä nenän kautta, jottei maistaisi sitä kuvomakua.

Vierailija
16/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Silloin se on vaan nieleskeltävä ja koetettava syödä silleen, ettei hengitä nenän kautta, jottei maistaisi sitä kuvomakua.

Rahkahan on loistavan makuista.... siis osan mielestä nyt ainakin. Sinun kannattaa hiukan harrastaa siedätyshoitoa, jos se noin vakavan inhoreaktion sinulla aiheuttaa. Rahkaa kun pannaan aika monenlaisiin leivonnaisiin.

Vierailija
17/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin banaania.

Rahkaa taas syön mieluusti.

Vierailija
18/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahkasta kakussa. Siksi ei varmaan tule usein törmättyä aikuiseen, joka ei tykkää. Se on se vieraskoreus ja kohteliaisuus näet. kehutaan, että " ompa hyvää" , vaikka ei olisikaan. Näin ainakin itse teen.

Vierailija
19/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei-kypsennettynä ja kermaan sekoitettuna YÖK!

Vierailija
20/53 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeria ja vanilijasokeria sopivasti sekaan tai mansikoita/vadelmia.

Kylässä varmaan kantsuu ottaa ensin pieni pala ja sitten lisää, jos maistuu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän