Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4 vuotta ilman seksiä riittäisi

Vierailija
26.08.2023 |

Mieheni sairastuttua Peyronien tautiin, meillä loppui kaikki seksi ja läheisyys. Ei auttanut puhumisyritykseni, vaivoin sai hänet käymään lääkärissä. Hänelle määrättiin erektiolääkkeet ja kehoitettiin harrastamaan seksiä mahdollisimman paljon, jotta peniksen verenkierto pysyisi vilkkaalla tasolla. Mutta kuitenkin kaikki seksi loppui kuin seinään. Samalla loppui kaikki läheisyys.
Mikään ei ole auttanut ja todella olen yrittänyt kaikkeni. Menin yksin seksuaaliterapeuttille, joka sanoi että miehen olisi hyvä myös tulla käymään terapiassa. Mies ei missään tapauksessa halua lähteä. Meidän elämä on muuttunut "kämppäkaveruudeksi".

Olen tukahduttanut tietoisesti halukkuuttani, mutta se alkaa käydä täydestä työstä. Hypin seinille pelkästä himosta ja halusta. En kestä ajatusta olla ilman seksiä loppua elämääni. Minulle ei riitä pelkkä sooloseksi. Tilanne on erityisen kamala, koska en pysty jättämään miestäni, vaikka vaakakupissa on oma elämäni, sekä tarpeeni. Mieheni ei kestä ajatusta, että minulla olisi joku ulkopuolinen seksikumppani vaan hän odottaa minulta täydellistä uhrautumista oman tilansa takia.

Onko kenelläkään vastaavantapaisia kokemuksia? Miten olette selvinneet? Kaipaan myös mielipiteitänne tilanteeseen.

Kommentit (46)

21/46 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohduttavaa että on joku syy. Meillä vaimo laittoi hanat kiinni kun lapsi syntyi. Tästä on jo kolme vuotta, mutta en epäile hetkeäkään etteikö neljättä tulisi. Minä en enää halua edes seksiä, koska välinpitämättömyys tarpeitani kohtaan on tappanut kaikki tunteet.

Itseäni ei kyllä lohduta yhtään, vaikka seksittömyydelle onkin syy. Olisin jo lähtenyt tästä suhteesta, jos tuota syytä ei olisi ja seksi olisi loppunut muuten vaan. Nyt tuo peyronien tauti tuntuu pitävän pilkkanaan mieheni lisäksi myös minua. AP

Vierailija
22/46 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42175 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohduttavaa että on joku syy. Meillä vaimo laittoi hanat kiinni kun lapsi syntyi. Tästä on jo kolme vuotta, mutta en epäile hetkeäkään etteikö neljättä tulisi. Minä en enää halua edes seksiä, koska välinpitämättömyys tarpeitani kohtaan on tappanut kaikki tunteet.

Itseäni ei kyllä lohduta yhtään, vaikka seksittömyydelle onkin syy. Olisin jo lähtenyt tästä suhteesta, jos tuota syytä ei olisi ja seksi olisi loppunut muuten vaan. Nyt tuo peyronien tauti tuntuu pitävän pilkkanaan mieheni lisäksi myös minua. AP

Mitä suunnitelmia AP:llä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42175 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen ap on? Ei meilläkään ole seksiä, vaimo ei halua edes koskea.

Oon 50 v.

Luulis, että nyt tuohon ikään mennessä on jo nussittu tarpeeksi. Ole miehellesi tueksi ja etsikää muita hyviä harrastuksia elämään!

Ei elämä nyt vaan seksiä ole ja ymmäräthän itsekin sen, että toinen on sairas ja joskus jokainen asia loppuu aikanaan jateidän kohdalla seksi on LOPPU nyt

Vierailija
24/46 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari67 kirjoitti:

Käyttäjä42175 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 50 v.

Luulis, että nyt tuohon ikään mennessä on jo nussittu tarpeeksi. Ole miehellesi tueksi ja etsikää muita hyviä harrastuksia elämään!

Ei elämä nyt vaan seksiä ole ja ymmäräthän itsekin sen, että toinen on sairas ja joskus jokainen asia loppuu aikanaan jateidän kohdalla seksi on LOPPU nyt

Niin, mies on henkisesti sairas ja itsekäs kun ei suostu tyydyttämään naistaan. Uhkaa vielä tehdä itselleen jotain jos nainen eroaa ja heittäytyy marttyyriksi. Kukaan ei voi pakottaa puolisoaan mihinkään. Mies kuitenkin luulee, että hän voi määrätä. Ei voi. Mies ei edes hoida sairauttaan vaikka pitäisi. Ero lienee ainut järkevä vaihtoehto tai sitten mies nöyrtyy ja alkaa tyydyttämään vaimonsa.

Apn kannattaisi kysyä mieheltään, että sano yksikin jätkevä syy olla yhdessä.

Vierailija
25/46 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kari67 kirjoitti:

Käyttäjä42175 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 50 v.

Niin, mies on henkisesti sairas ja itsekäs kun ei suostu tyydyttämään naistaan. Uhkaa vielä tehdä itselleen jotain jos nainen eroaa ja heittäytyy marttyyriksi. Kukaan ei voi pakottaa puolisoaan mihinkään. Mies kuitenkin luulee, että hän voi määrätä. Ei voi. Mies ei edes hoida sairauttaan vaikka pitäisi. Ero lienee ainut järkevä vaihtoehto tai sitten mies nöyrtyy ja alkaa tyydyttämään vaimonsa.

Onko nainen joka ei enää viisissäkymmenissä halua seksiä henkisesti sairas? "Kukaan ei voi pakottaa puolisoaan mihinkään", se on juuri näin, tai ainakin sen pitäisi olla niin. "Mies kuitenkin luulee että hän voi määrätä. Ei voi". No, kuinkas ne tuhannet ja taas tuhannet parisuhteet joissa seksi loppuu naisen hiljaisella ja yksipuolisella päätöksellä "kun ei vaan, tiäksä, silleen niinku tunnu siltä"?

Vierailija
26/46 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kari67 kirjoitti:

Käyttäjä42175 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 50 v.

Onko nainen joka ei enää viisissäkymmenissä halua seksiä henkisesti sairas? "Kukaan ei voi pakottaa puolisoaan mihinkään", se on juuri näin, tai ainakin sen pitäisi olla niin. "Mies kuitenkin luulee että hän voi määrätä. Ei voi". No, kuinkas ne tuhannet ja taas tuhannet parisuhteet joissa seksi loppuu naisen hiljaisella ja yksipuolisella päätöksellä "kun ei vaan, tiäksä, silleen niinku tunnu siltä"?

Ihan on miehen oma päätös jääkö rakkaudettomaan, läheisyyden ja seksin puutteeseen, vai etsiikö halukkaan naisen. Itse lähtisin välittömästi, jos vaimo muuttuisi haluttomaksi, eikä suostuisi mihinkään läheisyyteen tai tyydyttämään minua. Jos ei välitä toisen tyydyttämisestä, eikä halua läheisyyttä ei enää rakasta puolisoaan. Silloin parisuhde on ohi. Parisuhteessa molemmat vastaa toistensa hyvänä pitämisestä ja tyydytyksestä. Miksi odottaa vuosia, kun pska on jo housussa. Miksi eläisi itsekkään ihmisen kanssa.

Vierailija
27/46 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tilanne riitelemällä parane.

Vierailija
28/46 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M54Tku kirjoitti:

Kyllä on itsekäs mies. Sinulla on oikeus omaan seksuaalisuuteeseesi ja miehesi halutessaan voisi tyydyttää sinut useallakin tavalla.

Anna ukolle kolme vaihtoehtoa alkaa tyydyttämään tarpeitasi, rakastaja tai ero.

Elät vai yhdesti...

Koskeeko sama myös liittoja, joissa nainen on se, joka ei halua seksiä.

Vierailija
29/46 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen aina tarvita edes payronien tautia kun seksi loppuu. Kyllä se seksi vaatii toimiakseen paljon muutakin kuin sen että toiselle sanoo silloin tällöin rakastan sinua, minua huvittaa monien naisten käsitykset ylipäätään seurustelusta. Seurustelu kun on paljon muuutakin kuin seksiä.

Minä laitoin itse paussille seksi elämän ihan omasta tahdostani. Alkoi vituttamaan se ainainen rutiini että illalla ja mahdollisimman nopeasti. Ei minua sellainen touhu lämmitä. Pitää pystyä puhumaan yms seksistä , kaikkea muutakin tekemään ja läheisyyttä pitää olla päivittäin tavalla tai toisella.

Seksi ei toimi itsellä jos nainen vain nalkuttaa joka ikisestä asiasta mitä et ole tehnyt tai olet jättänyt tekemättä , joku pölyhiukkanen imuroinnin jälkeen on itkupotku raivariin oikeus. Niin ei kiitos.

Vierailija
30/46 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille miehellesi lahjaksi se laite joka toimii nimenomaan payronien tautia vastaan. Hinta pyöri muistaakseni 250-400e paikkeilla eli ei paha hinta koska loppuelämän laite kyseessä.

Tuossa oli tehokkuus laskettu yli 80% ihmisistä avun saanut säännöllisellä käytöllä.

Jos ei miehesi ole vielä hautajaisia penikselleen pitänyt NIIN suosittelen ostamaan.

Vierailija
31/46 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on käytönnössä se laite tälläinen tässä linkki niin ei tarvitse itse rueta skaalaamaan koko nettiä,

https://www.penimaster.fi/

Kuten linkistä näet niin se on ISO APU itse PAYRONIEN tautiin. Suosittelen kokeilemaan ennenkuin heittää hanskat tiskiin. Itse ainakin ostaisin heti, jos alkaisi enemmän käyristymään penis. Itellä luonnostaan käyrä , koska pitkä alaspäin loivasti kääntyvä penis kyseessä (ei sairaus, lääkäri noin totesi kun kysyin tästä:), Koska sinulla on huomattavan pitkä penis, se kääntyy automaattisesti tuollaiseen loivaan pitkään käyryteen ei ole sairaus kyseessä.

Vierailija
32/46 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ihmiset välittäkö kari67 ihmisestä hän on seksiä vastaan jyrkästi KATSOKAAPA hänen kirjoitukset esim pienten lapsiperheiden sexi?. Sieltä näkee millainen mies kyseessä. 

Ei osaa kun toitottaa seksistä negatiiviseen sävyyn. Luultavasti +koko yksinäisyys erakoituminen tehnyt tehtävänsä.

Vierailija
33/46 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei suostu tuohon linkkini laitteeseen niin AP tee iso palvelus ja pelasta itsesi. Eroa miehestä. Seksitön liitto on sama kuin suihinotto puuhevoselta.

Ei kukaan voi toista pakottaa olemaan suhteessa jos SEKSI menee täysin off tilaan vasta 50 vuotiaana. PARAS IKÄ SEKSIIN sanoisin. Ns kypsynyt hedelmä. Olisit hullu jos suostuisit jäämään seksittömään liittoon. SIINÄ pitää olla todella paljon hyvää että jäisit, seksi on parisuhteen liima seksi tekee parisuhteesta parisuhteen eikä kaverisuhdetta. TUOTA kari67 ei mm ymmärrä kun on niin kärttyinen vanha mies.

Jos minun puolisoni sanoisi että rakas me emme enää koskaan harrasta seksiä? Minä sanoisin miettimättä hänelle näin, ONNEKSI maailmassa on paljon ihmisiä, ketkä haluavat suhteeseen ihmisen kuten minä / Lisänä vielä hyvin eroottisen suhteen. Ja siinäpä se olisi.

Vierailija
34/46 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan minulta kans hatunnosto tuolle laitteelle. Olen itse käyttänyt kyseistä laitetta, ja se on ihan lääkäriliiton suosittelemakin. Jos kärsii peniksen käyryydestä, itsellä auttoi tosi paljon. Ensimmäiset kunnon muutokset näki suoruudessa 2.5kk jälkeen (ihan silmämääräisesti selvästi).

1v käytön jälkeen itseni ei tarvinnut enää käyttää, ja voin sanoa että OLI käyrä. Tuo laite pelasti minun seksielämäni. Olen itse kans sairastunut aikoinaan payronien tautiin, on ihan itsestään kiinni miten haluaa elää (loputtomasti lisää käyristyvän ja seksittömän liiton kanssa) vai haluaako kenties auttaa pikkuveikkaansa ja laittaa asiat kuntoon JUURI tuo sama penimaster oli itsellä käytössä. Mukana tulee ohjeet / huolto ohjeet yms paljon eri harjoituksia käyristyneissyyden hoitoon. 

Vierailija
35/46 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies joustanut seksin hakemisesta muualta?

Vierailija
36/46 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peyronien tautia voi hoitaa lisäravinteilla ja voiteilla varsinkin alkuvaiheessa. Lisäksi on reseptilääkkeitä injektiona tai muuten. 

Vierailija
37/46 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari67 kirjoitti:

Käyttäjä42175 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 50 v.

Luulis että Kari67 on jo tarpeeksi kommentoinut näihin palstoille. Jokainen asia loppuu aikanaan! Ja sinun kohdallasi nettikommentoinnin on LOPPU nyt! Et sitten yhtään ruikuta että vielä tekee mieli. Oot jo liian vanha millekään nettikommentoinnille.

Ei muuta ku nokia 3310 käteen ja järvelle kalastamaan niinkuin tuossa iässä pitääkin.

Vierailija
38/46 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ihmiset välittäkö kari67 ihmisestä hän on seksiä vastaan jyrkästi KATSOKAAPA hänen kirjoitukset esim pienten lapsiperheiden sexi?. Sieltä näkee millainen mies kyseessä. 

Ei osaa kun toitottaa seksistä negatiiviseen sävyyn. Luultavasti +koko yksinäisyys erakoituminen tehnyt tehtävänsä.

Älä sinä tuu selittämään minun vastauksia....

Pienten lapsiperheiden seksi!!!???

Ymmärrä nyt itsekin että lapset ensin, eikä sun panohalut.

Vierailija
39/46 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari67 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sinä tuu selittämään minun vastauksia....

Pienten lapsiperheiden seksi!!!???

Ymmärrä nyt itsekin että lapset ensin, eikä sun panohalut.

Karilla keulii taas. Liekö trollaus ja siihen tulevat vastaukset ainoa keino jolla viisari vielä värähtää?

Vierailija
40/46 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä loppumiseen on monia, mutta syyllisen etsiminen ei vie eteenpäin. Hankkikaa apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä